Обява

Свий
Няма добавени обяви.

карбонов ауспух

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: карбонов ауспух

    Колега не съм много във час със тези неща,но като чета във форума,че имат проблеми само защото ауспуха е заВР450 а са го сложили на ВР 400 не искам и да си мисля какви проблеми и излишни главоболия ще си създадеш.Един спортен аспух е около 150лв.,естествено не чисто нов,но като внасят моторите от Италия идват с допълнително части,които тука вносителите си ги продават отделно. като на пример- втори комплект гуми,ауспуси,калници и пластмаси за WR и YZ и тн. По-добре провери при накой дето се занимава с такива неща ,като тези във Бобошево и във Яхиново.
    [IMG]http://store.picbg.net/pubpic/B2/4C/dd3f0e843d6fb24c.gif[/IMG]

    Коментар


    • #17
      До: карбонов ауспух

      Първоначално публикуван от ianko Преглед на мнение
      Колега не съм много във час със тези неща,но като чета във форума,че имат проблеми само защото ауспуха е заВР450 а са го сложили на ВР 400 не искам и да си мисля какви проблеми и излишни главоболия ще си създадеш.Един спортен аспух е около 150лв.,естествено не чисто нов,но като внасят моторите от Италия идват с допълнително части,които тука вносителите си ги продават отделно. като на пример- втори комплект гуми,ауспуси,калници и пластмаси за WR и YZ и тн. По-добре провери при накой дето се занимава с такива неща ,като тези във Бобошево и във Яхиново.
      Във бобошево няма а тоя кадето е на снимката е във Яхиново 200лв
      Има и 150лв ама нее карбон

      Коментар


      • #18
        До: карбонов ауспух

        Тая седмица си взех ауспуха от Ясен/пича в Дружба/. Много коректен и точен мъж. За това за което бях отишъл го свърши перфектно, макар и да се "закучи" положението. За тези, които немогат да си позволят тунинг ауспуси, варианта е да си направят отпушени, като разбирасе все пак ги пипне някой който има представа. Тези от тунинговите фирми са разработени с цел подобряване на мощноста в определена част от кривата, също и като цяло. Но едно отворено гърне, дори и гаражно,но зъдължително с вата, при всички случай ще е по-добре отколкото оригинално запушено. Станислав с неговия Доминатор е пример за това Тънкоста е да се настрой горивната смес и все пак гърнето да е гърне, а не тръба.
        М/у другото Ясен от март месец се маха от там и до колкото разбрах спира да се занимава с ауспуси, поне на този етап.

        Коментар


        • #19
          До: карбонов ауспух

          Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
          Тая седмица си взех ауспуха от Ясен/пича в Дружба/. Много коректен и точен мъж. За това за което бях отишъл го свърши перфектно, макар и да се "закучи" положението. За тези, които немогат да си позволят тунинг ауспуси, варианта е да си направят отпушени, като разбирасе все пак ги пипне някой който има представа. Тези от тунинговите фирми са разработени с цел подобряване на мощноста в определена част от кривата, също и като цяло. Но едно отворено гърне, дори и гаражно,но зъдължително с вата, при всички случай ще е по-добре отколкото оригинално запушено. Станислав с неговия Доминатор е пример за това Тънкоста е да се настрой горивната смес и все пак гърнето да е гърне, а не тръба.
          М/у другото Ясен от март месец се маха от там и до колкото разбрах спира да се занимава с ауспуси, поне на този етап.
          Даи снимка да видим как изглежда аспуха

          Коментар


          • #20
            До: карбонов ауспух

            Абе аз ще дам, ама той не е такъв правен от него, при него само преработих изпускателния отвор, нова вата му сложи и скоба

            Потърси темата на Станислав за Доминатора, там има правен ауспух. Той изхвърли двата оригинални и сложи един малък и бая шумен ....

            Коментар


            • #21
              До: карбонов ауспух

              ами засега няма да има карбон.ЧОВЕКО не го дава.но опраделено ще работим в тази насока ако и да не е карбонов.
              crf450 supermoto

              Коментар


              • #22
                До: карбонов ауспух

                Бих искал да припомня няколко неща за ауспусите като цяло:

                - Повече шум не означава повече мощност или повече вървене. В повечето случаи означава тъкмо обратното, когато не е направено като хората.

                - Шумните ауспуси са най-лесният и ефикасен начин всички околни да намразят моторите и мотористите като цяло и да затвърдят предубежденията към тях. Един пърдящ мотор се забелязва и създава повече неприятни впечатления от Х брой непърдящи.

                - Конкретно за карбоновите ауспуси (истинските карбонови, не тези с обшивка карбонов лист), честата смяна на ватата е от първостепенно значение. Остави ли се да прогори и да се оголи карбона на горещите изгорели газове, карбона прегаря за отрицателно време.

                - Не-смяната на ватата има същия ефект и при всички други ауспуси, просто те прегарят малко по-бавно от карбона.
                Издъних се на Тюринг теста

                Коментар


                • #23
                  До: карбонов ауспух

                  Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                  Бих искал да припомня няколко неща за ауспусите като цяло:

                  - Повече шум не означава повече мощност или повече вървене. В повечето случаи означава тъкмо обратното, когато не е направено като хората.

                  - Шумните ауспуси са най-лесният и ефикасен начин всички околни да намразят моторите и мотористите като цяло и да затвърдят предубежденията към тях. Един пърдящ мотор се забелязва и създава повече неприятни впечатления от Х брой непърдящи.
                  ммм донякъде не съм съгласен с теб ,защото в близкото минало доста от рали колите бяха с така наречените "фунии"-тия ауспуси изведени под прага вече ги няма единствено заради ограниченията за шума ,иначе се правиха от 0,8-1мм ламарина ако не се лъжа-бучаха поразително много ,човек има чувството че ще се пръснат всеки момент ,а звука поради тънката ламарина просто може да докара не до там върлите фенове на спорта да се фърлят от високо....маи заради това ги забраниха.Във Формула 1 пък ауспусите напрактика представляват само изпускателните колектори-няма никакви допълнителни тръби ,вати......като цяло всичко зависи от дължината на тръбите на колектора ,но трябва да се има на предвид ,че това са многоцилиндрови машини.

                  Коментар


                  • #24
                    До: карбонов ауспух

                    Първоначално публикуван от T-1000 Преглед на мнение
                    ммм донякъде не съм съгласен с теб ,защото в близкото минало доста от рали колите бяха с така наречените "фунии"-тия ауспуси изведени под прага вече ги няма единствено заради ограниченията за шума ,иначе се правиха от 0,8-1мм ламарина ако не се лъжа-бучаха поразително много ,човек има чувството че ще се пръснат всеки момент ,а звука поради тънката ламарина просто може да докара не до там върлите фенове на спорта да се фърлят от високо....маи заради това ги забраниха.Във Формула 1 пък ауспусите напрактика представляват само изпускателните колектори-няма никакви допълнителни тръби ,вати......като цяло всичко зависи от дължината на тръбите на колектора ,но трябва да се има на предвид ,че това са многоцилиндрови машини.
                    Същото може да се подтвърди и от Мото ДжиПи машините, ауспух на практика липсва има една тръба леко разширяваще се в края. Но със сигурност не е обикновенна тръба, а е направена с доста изчисления и все пак си е тръба и то не каква да е, а ГЪРМЯЩА. Другото което е обаче, че там двигателите се отварят след всяко състезание или се заменят направо с нови такива.
                    За нас това е немислимо, нито шума можем да си позволим, нито такова обслужване на двигателите. Затова "всяка жаба да си знае гьола"

                    Коментар


                    • #25
                      До: карбонов ауспух

                      Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
                      Същото може да се подтвърди и от Мото ДжиПи машините, ауспух на практика липсва има една тръба леко разширяваще се в края. Но със сигурност не е обикновенна тръба, а е направена с доста изчисления и все пак си е тръба и то не каква да е, а ГЪРМЯЩА. Другото което е обаче, че там двигателите се отварят след всяко състезание или се заменят направо с нови такива.
                      За нас това е немислимо, нито шума можем да си позволим, нито такова обслужване на двигателите. Затова "всяка жаба да си знае гьола"
                      А така, много точно казано! Или по-накратко - който иска да си превърне двигателя в консуматив, да си слага разни тръби и кюнци!
                      "Do not correct a fool, for he will hate you;
                      Correct a wise man, for he will appreciate you."

                      Коментар


                      • #26
                        До: карбонов ауспух

                        Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
                        А така, много точно казано! Или по-накратко - който иска да си превърне двигателя в консуматив, да си слага разни тръби и кюнци!
                        нямам толкова техн. знания като вас а изказвам мнение от опитите си. на поста ми с снимките на втората ще видите че отвора е доста по голям от стандартния. разпробих го и изкарах трабичките коита въртят газовете.назад кадето е ватата несъм го барал/поне за сега/.последвствията са че стана малко по шумен и значително по силен в ниските обороти около 2000об.точно кадето ми трябва. сега е значително по рязък и силен. та затова исках мнение от вас. целите бяха малко по шумен,малко по силен,по ниско тегло защото стандартния е доста тежък, и не на последно място по красив.ще ви помоля ако имате снимки и идеи как да си направя ще съм ви благодарен.значи материали ще си набавя а инструменти има,брат ми се занимава с гърнета и тенекеджииство/но неиска и да чуе за моите глупости както се изразява/ та ще се опитам да се справя сам. неми е сила, даже никак.надявам се в процеса на работа като започна с ауспуха да го завърше брата както е и ставало.
                        ПОЗДРАВИ
                        crf450 supermoto

                        Коментар


                        • #27
                          До: карбонов ауспух

                          здравеите,днес набавих тръбите за гърнето. едната е алуминиева и мисля да е от нея,другата е готов ауспух но е неръждавеика и е доста тъжък. трябва да си набавя парчета от алуминий за тапи.искам да попитам правата тръба вътре с какъв диаметар да е. същия като на кривката или с по малък. ето и приложни снимки на тръбите малко са с лошо качество но са снимани в гаража тази вечер.а ако ми помогнете с примерен чартеж цена няма да имате.


                          поздрави
                          Прикачени файлове
                          crf450 supermoto

                          Коментар


                          • #28
                            До: карбонов ауспух

                            Първоначално публикуван от shumanski Преглед на мнение
                            здравеите,днес набавих тръбите за гърнето. едната е алуминиева и мисля да е от нея,другата е готов ауспух но е неръждавеика и е доста тъжък. трябва да си набавя парчета от алуминий за тапи.искам да попитам правата тръба вътре с какъв диаметар да е. същия като на кривката или с по малък. ето и приложни снимки на тръбите малко са с лошо качество но са снимани в гаража тази вечер.а ако ми помогнете с примерен чартеж цена няма да имате.


                            поздрави
                            Е те точно тука е тънкия момент де! Ако се знаят точните размери и има и чертеж (като за твоя мотор) с останалото всеки тенекиджия ще се справи!
                            Най-добре ще е според мене, ако намериш някой, който да ти позволи да му разглобиш ауспуха и да копираш размерите, но нека поне кубатурата на моторите ви и броя цилиндри да съвпадат!
                            "Do not correct a fool, for he will hate you;
                            Correct a wise man, for he will appreciate you."

                            Коментар


                            • #29
                              До: карбонов ауспух

                              Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
                              Е те точно тука е тънкия момент де! Ако се знаят точните размери и има и чертеж (като за твоя мотор) с останалото всеки тенекиджия ще се справи!
                              Най-добре ще е според мене, ако намериш някой, който да ти позволи да му разглобиш ауспуха и да копираш размерите, но нека поне кубатурата на моторите ви и броя цилиндри да съвпадат!
                              Ти май искаш да го вкараш ама само малко,напиши един имеил на Акрапович и те ще ти пратят чертежа.

                              Коментар


                              • #30
                                До: карбонов ауспух

                                Ето какъв направих на моя,стана много сполучлив. Устройство: вътрешна част тръба с отвори ,5бр.прегради мрежа и мнооооого вата.
                                Прикачени файлове
                                Стефан Дянков

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X