Обява

Свий
Няма добавени обяви.

карбонов ауспух

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • карбонов ауспух

    решил съм да сложа на сузуки др650р карбонов ауспух.наи ваче заради теглото а и да вади по добър звук/надявам се де/. ясно е че ще си посграем с карба но искам и съвет от вас дали воабще да се захващам с това начинание.
    crf450 supermoto

  • #2
    До: карбонов ауспух

    Разбира се, че си заслужава това е факт неоспорим и да снимаш етапите по настройките и монтажа.

    Успех.

    Коментар


    • #3
      До: карбонов ауспух

      Карбона е скъпо удоволствие. А на ДР-а ако ще му правиш тунинг за олекотяване, започни от резервоара
      DCRT®

      Коментар


      • #4
        До: карбонов ауспух

        [quote=iva_kx;301649]Карбона е скъпо удоволствие. А на ДР-а ако ще му правиш тунинг за олекотяване, започни от резервоара Само карбон му липсва на др-а

        Коментар


        • #5
          До: карбонов ауспух

          Здравей колега и аз бях хвърлил мерак на карбон но нещо се отказах
          Този ауспух щях да зимам,цената му е 200лв мисля чее приемлива ценаПоздрави.
          Последно редактирано от ivo_KLR; 24-01-08, 18:24.

          Коментар


          • #6
            До: карбонов ауспух

            На това не му ли е само лепенката карбон. Доколкото знам карбоновите ауспуси са доста повече от 200лв
            Иво Георгиев
            Gworkshop

            Коментар


            • #7
              До: карбонов ауспух

              Първоначално публикуван от Ivo Georgiev Преглед на мнение
              На това не му ли е само лепенката карбон. Доколкото знам карбоновите ауспуси са доста повече от 200лв
              Иво ти както и други колеги веднага си мислите за маркови тунинг ауспуси който струват даже повече от ДР-а но аз си мисля, че колегата пита за едни, който ги прави един пич в дружба и то не са никак лоши даже има избор на цвят при това са карбон и струват точно 200лв.
              Проблема е, че наистина са много отворени и шумни.....искат настройки на карбуратора.
              Последно редактирано от Chinela; 24-01-08, 19:42. Причина: Добавяне на текст.

              Коментар


              • #8
                До: карбонов ауспух

                Този ауспух на снимката, като го гледам е Шарк и хич не ми прилича да е правен в Дружба! Въпреки че на външен вид и в Дружба може да ги издокарват, ама вътрешността и от там и параметрите са по-сложна работа и изискват доста изчисления, а не само шлосерски умения! Ако проектирането и правенето на ауспуси беше лесна работа, нямаше да са толкова скъпи! Иначе материалите не са чак толкова скъпи! Виж ако човека в Дружба прави точни копия на вече утвърдени и изпробвани модели, работата е друга! Ама ако си прави свободни съчинения някакви, няма смисъл и да се замислям даже да му стана клиент!
                "Do not correct a fool, for he will hate you;
                Correct a wise man, for he will appreciate you."

                Коментар


                • #9
                  До: карбонов ауспух

                  Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
                  Иво ти както и други колеги веднага си мислите за маркови тунинг ауспуси който струват даже повече от ДР-а но аз си мисля, че колегата пита за едни, който ги прави един пич в дружба и то не са никак лоши даже има избор на цвят при това са карбон и струват точно 200лв.
                  Проблема е, че наистина са много отворени и шумни.....искат настройки.
                  А за този кадето го предложих дали трябват настройки

                  Коментар


                  • #10
                    До: карбонов ауспух

                    Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
                    Този ауспух на снимката, като го гледам е Шарк и хич не ми прилича да е правен в Дружба! Въпреки че на външен вид и в Дружба може да ги издокарват, ама вътрешността и от там и параметрите са по-сложна работа и изискват доста изчисления, а не само шлосерски умения! Ако проектирането и правенето на ауспуси беше лесна работа, нямаше да са толкова скъпи! Иначе материалите не са чак толкова скъпи! Виж ако човека в Дружба прави точни копия на вече утвърдени и изпробвани модели, работата е друга! Ама ако си прави свободни съчинения някакви, няма смисъл и да се замислям даже да му стана клиент!
                    + 1
                    Бил съм в дружба при този майстор даже из форума му има телефона и кординатите но подробности за техническите параметри на ауспусите не мога да дам.
                    Но за мналата година съм си купил точно 2 ауспуха от щатите и то известни марки FMF и White Brothers и когато съм ги поръчвал винаги е било необходимо да подчертая , марка, година и модел на мотора. А оттам винаги идват с диаграми/книжки и жигльори необходими за дадения модел ауспух а диаграмата е за настройките на игла, приток на въздух и т.н.
                    Второ опитах да сложа FMF за ЦРФ450Р-2004 на ЦРФ450Х-06 и не стана.
                    И двата мотора съм ги карал първо със заводските ауспуси и после със тунинговите и мога да твърдя, че разликата е от тука до небето колкото и слаб карач да съм.

                    Коментар


                    • #11
                      До: карбонов ауспух

                      И аз не знам защо, ама сигурно от много четене във форума реших,че мотора ми пали трудно точно от ауспуха като е студен. Ритане,ритане запали изгасне,запали изгасне и така 3-4 пъти.И със смукач не вдига оборотите веднага а след няколко секунди.Като му дам 2-3 пъти газ преди да ритам пали и пак гасне и така няколко пъти докато заработи ако не го задавя. Та съм решил да си купя оригнален ауспух за YZ400, ако някой има за продаване да пише,а иначе ще се наложи да търся някой да му види настройките на карборатора.
                      [IMG]http://store.picbg.net/pubpic/B2/4C/dd3f0e843d6fb24c.gif[/IMG]

                      Коментар


                      • #12
                        До: карбонов ауспух

                        Чинела много си прав,тук имам познат които пазарува само от Штатите и при него е съштото когато купува аспусите говоря за Wite Broders винаги му праштат подходящи жигльори зада се усети разликата иначе ништо не правиш.Иза другото си прав че няма кои знае каква разлика между едните и другите аспуси само дето с спортен аспух е по трудно да регилираш карбуратура.За мен перфектиа мотор е ЦРЕ 250 2т HM ,но даме извинят от Хонда но почти 9600 евро за двутактов мотор е прекалено.И оште нешто двигателите на ГАС ГАС са копирани от Хонда и после с времето са малко изменени но основата е на хонда.
                        Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                        0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                        Коментар


                        • #13
                          До: карбонов ауспух

                          Ианко пробвай когато го палиш да задържаш кракът си в долно положение и виж дали ти е добре свещта но да ти кажа че четиритактовите май имат чалъм на палене и докато му свикнеш е бая зор.
                          Последно редактирано от iva_kx; 24-01-08, 21:03. Причина: Нито една дума в българския език не завържшва на "ъ"!!!
                          Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                          0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                          Коментар


                          • #14
                            До: карбонов ауспух

                            Свеща е чисто нова,смених я днес,а за задържането ще пробвам. Но си мисля,че като е сменян ауспуха не е настроен както трябва.
                            [IMG]http://store.picbg.net/pubpic/B2/4C/dd3f0e843d6fb24c.gif[/IMG]

                            Коментар


                            • #15
                              До: карбонов ауспух

                              значе да се поправя.аспуха е карбонов от пистов мотор в перф. състояние е.още сме в преговори аз го искам а неми го дават.та затова питам дали да продалжавам да нахалствам. и докаде да стигна като оферта.при положение че двигателя е свален за смяна на ангр. верига реглаж на клапани нов съединител. нови лагери на каплите и на кормилото. искам да помоля за инфо колко масло събира в коловете на предницата. искам до го обслужа както трябва макар и да е за продан като стане готов.затова попитах дали си заслужава че мисля да бягам навън от БГ.ето и сузана
                              Прикачени файлове
                              crf450 supermoto

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X