Колеги, търся педала на крачната спирачка за CRE 250 HM който е същия като за 250R и X а предполагам ( ако го напъна
), че ще стане и от 450R... Двете половини стоят на място (ако CHINELA пусне снимков материал ще се види) и може би ще ме посъветвате за заварка, ОК, но аз търся нов педал.Ако Буш ви е познат и може да уреди нещо с доставка -мерси, припряло е нещо и трябва да започвам сухите тренировки, пролетта наближава...
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
CRF 250R си търси крачната спирачка
Свий
X
-
-
До: CRF 250R си търси крачната спирачка
Сега прегледах американски саит от който си пазарувам има за срф250р ще ти излезне около 75/80долара а доставката е за около 3седмици магазина е в Пловдив.Ако си заинтересуван пиши л.с. или тел.0889300314[FONT=Times New Roman]Мотори и щури хора не се свършват.[/FONT]
Коментар
-
До: CRF 250R си търси крачната спирачка
Асене и аз така му казах още по телефона ама на мисли си, че ще намери по евтино или поне друго решение.Първоначално публикуван от asen_dp Преглед на мнениеПорьчай си от Бултрако.
Мойто скромно мнение, че може да се завари, може и с пластина също така може би има и друг начин НО
Това е СПИРАЧКА и с нея шега не бива така, че БУЛТРАКО е най-добрият избор.
Коментар
-
До: CRF 250R си търси крачната спирачка
Вярно е!!!Аз се занимавам с алуминии и чесно да ви кажа незнам колко дълго би издържала заварка пък от снимката материала повече ми мяса на цам не на алуминии и незнам дали изобщо търпи подобна интервенция като заварка.Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнениеТова е СПИРАЧКА и с нея шега не бива така.
Коментар
-
До: CRF 250R си търси крачната спирачка
Първо счупването е на около 1-2см от болта/опорната точка/ към рамата, второ там където натискаме с ботуша рамото е дълго около 15-20см.
Представете си за какво усилие става на въпрос по закона на Архимед за лоста и опорната точка.
Така, че АДА не ме УдосваИ повече ами бегом в БУЛТРАКО

Коментар
-
До: CRF 250R си търси крачната спирачка
..КВО ПРАЙТЕ БЕ ..как ги натискате тия спирачки 
..според мен в случая..подозирам че МОЖЕ БИ е възможно да става въпрос за дефект в този педал
..но и да не е така и каквато и да е причината..НЕ заваряйте там
..това е спирачка
..-слагайте НОВ педал
../Я..как прозвуча
/
колкото и да е скъп..е по евтин от която и да е част на човешкото тяло
Коментар
-
До: CRF 250R си търси крачната спирачка
Според мен цените на Бултрако са добри, плюс това имат склад в Белгия или Холандия ако не се лъжа и ако тази част я има там ще е тук за 1-2 седмици.
Иначе може да се завари, при нас какви ли не неща сме заваряли и стават супер заварки, вярно е че има и такива които не са чист алумин и стават на шупли, но доколкото знам и за там има цяр с подходящ материал за заварка. На една моя стара хонда ми се беше строшило горното ухо на предницата което държи спирачния апарат и стана супер заварка, представете си там пък какви усилия има!Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09
Коментар
-
До: CRF 250R си търси крачната спирачка
нещо като това лиПървоначално публикуван от mitkov Преглед на мнение..-слагайте НОВ педал
../Я..как прозвуча
/
Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09
Коментар
-
До: CRF 250R си търси крачната спирачка
Най-вероятно натискането е било същото от което се строшиха и ръцете на Ада, т.е. паднал е та затова се е строшило!Първоначално публикуван от mitkov Преглед на мнение
..КВО ПРАЙТЕ БЕ ..как ги натискате тия спирачки 
Не бих се доверил на заварка на алуминиева сплав на такова място (пък даже и ако се окаже че не е алуминиева а е титаниева сплав някаква - съмнявам се че е ЦАМ, защото ЦАМ-а е крехък и не се ползва за такива отговорни детайли обикновенно), спирачка е това все пак и не си заслужава риска да те изненада баш кога не требва!"Do not correct a fool, for he will hate you;
Correct a wise man, for he will appreciate you."
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар