Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Yamaha XT 600-Проверка на маслото при работещ или загасен двигател?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Yamaha XT 600-Проверка на маслото при работещ или загасен двигател?

    Първоначално публикуван от GEORGINESHEV Преглед на мнение
    Пичове,
    карал съм ТТ600 и ХТ 660 тенере. И двата както и вашите са със сух картер. Под капака на съединителя има една магия /съчма с пружинка/ , която задържа маслото горе в резервоара. Ако нещо /косъмче, силиконче или др./ застане на съчмата , маслото спада долу и не може да разбереш колко има всъшност. Намразих ги заради тая работа щото на тенерето сменях глава от липса на масло. Е смених и съчмата с пружинката /тя се износва и отслабва/. Май единствения 100% начин да разбереш колко е маслото вътре е да го източиш.
    Съвета ми - по гъсто масло и да се мери на прясно загасен но не много топъл мотор и пак няма гаранция.
    Аз си купих KLX 650 - с прозорче на картера и сега винаги знам къде ми е маслото , пък кво като е АКИ.
    Тая съчма, за която говориш, се намира между маслената помпа и масления филтър. Тя действа наобратно, т.е. пречи на маслото да се оттече от филтърната кутия към маслената помпа при загасен двигател. Ако тази съчма не работи и филтърната кутия се изпразни, когато запалиш мотора той ще работи на сухо докато се напълни масления филтър и качи и към главата и другите части! Станислав спомена преди време за друга подобна съчма в маркуча излизащ от масления резервоар към маслената помпа. Не съм проверявал още има ли няма ли. По-гъстото масло при мене влошава положението! Май не съвсем точно употребих определението "по-гъсто", но с 20W50 е по-зле от 15W50, с минерално е по-зле от полусинтетика!
    И аз не бих си купил вече мотор със сух картер, пък ако ще и чисто нов да е!
    "Do not correct a fool, for he will hate you;
    Correct a wise man, for he will appreciate you."

    Коментар


    • #32
      До: Yamaha XT 600-Проверка на маслото при работещ или загасен двигател?

      Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
      Станислав спомена преди време за друга подобна съчма в маркуча излизащ от масления резервоар към маслената помпа. Не съм проверявал още има ли няма ли.
      Няма никакви съчми в този маркуч Преди време бях пуснал тема по този въпрос ,ставаше въпрос за Honda тогава със Станислав изпаднахме във спор дали има или не такъв клапан в маркуча,аз и сега твърдя че няма защото съм го свалал и знам.Маслото от рамката отива директно в едната секция на маслената помпа,не минава през никакви клапани. Този проблем се дължи на хлабини и вискозитет на маслото.Тези маркучи от рамката към двигателя са просто едни гъвкави връзки ,защото ако са метални тръби ще се пукат от вибрациите.
      Последно редактирано от diskusa; 21-06-08, 08:22.
      Стефан Дянков

      Коментар


      • #33
        До: Yamaha XT 600-Проверка на маслото при работещ или загасен двигател?

        Сачмата не е в маркуча , а на капака на съединителя.
        На Яамахите де.
        Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


        "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
        Джон Кенеди

        Коментар


        • #34
          До: Yamaha XT 600-Проверка на маслото при работещ или загасен двигател?

          Искам да попитам секи мотор ли има маслин филтър

          щот на моя ми казаха че няма а Мотора е 1996г 650кубика

          благодаря предварително
          [URL="http://forum.offroad-bulgaria.com/album.php?albumid=433"]Денем почивай, за да може нощем да се наспиш.[SIGPIC][/SIGPIC][/URL]

          Коментар


          • #35
            До: Yamaha XT 600-Проверка на маслото при работещ или загасен двигател?

            имам същи я проблем , или по точно по същия начин се чудех как се проверява тва пусто масло и след като прочетох написаното тук ми стана ясно , наистина иска не по малко от 10 км каране иначе показва че е малко , но това както и да е , поразрових се и намерих manual на английски , но не съм особенно добър в него и там до колкото разбрах пише че , маслото трябва да загрее до 75 градуса , мотора се гаси и се мари нивото , има доста изписано относно тази процедура но не мога да го преведа с точност , ще опитам да кача тук част от това което пише но не знам дали ще успeя

            [IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/pei/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot.jpg[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/pei/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-1.jpg[/IMG]

            Коментар


            • #36
              От: До: Yamaha XT 600-Проверка на маслото при работещ или загасен двигател?

              Извинявам се за питането но понеже от скоро притежавам ХТZ 660 Тенере 92г. и четох доста теми за масло и проверки но накрая пак не ми стана ясно защото се обърках в различните постове на колеги.

              Питането ми е следното:
              Оставям да загрее, източвам от пробката до скоростите и пробката която е отпред на рамката, после развивам филтъра. Това ли е всичко за точенето.

              Наливане:
              Затварям пробката и поставям новият филтър. Наливам през отвора на рамката където е пръчката за мерене. Оставям да работи 10мин. и после меря ниво.

              Трябва ли и дали има пробка за обезвъздушаване, къде се намира тя, трябва ли да е отворена. И по нагоре стана дума за някакво казанче за масло, аз такова не откривам при мен, възможно ли е да нямам ?
              Който оцелее ще закусва!

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X