Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Kawasaki KLX450R и превръщането му в истинско ендуро

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Kawasaki KLX450R и превръщането му в истинско ендуро

    Гълъбине , да те помоля да погледнеш в книжката и да пишеш размерите на жигльорите и оборотите на винта за сместа на празен ход на Кавата
    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
    Суперскан България www.decbg.com
    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

    Коментар


    • #17
      До: Re: Kawasaki KLX450R и превръщането му в истинско ендуро

      Първоначално публикуван от krascho Преглед на мнение
      Не се ли притеснявате от влизане на боклуци през изрязаната кутия? Чудя се и аз дали да го прилагам тоя тунинг. Според Джеймс Дийн трябва, но аз не съм го направил сменил съм само жигльорите и иглата, моторът пак е пушка...
      Ами и да и не, първо се изрязва под седалката всичко до акумолатора, после се сменя заводския филтър с TWIN AIR или друг рейсингов и най-накрая нали имаш метална мрежа под филтъра така, че ако си переш и сменяш филтъра често няма да има проблем. Това плюс както ти е казал кики.т развиваш винтчето за сместа от 1и3/4 до 2 оборота. Това е задължително упражнение ако правиш реджетинг/смяна на жигльорите и иглата. И най-накрая АУСПУХ иначе заводските са много запушени заради еконормите. Ако пропуснеш едно от трите упражнения ефекта не е същият.

      Коментар


      • #18
        До: Kawasaki KLX450R и превръщането му в истинско ендуро

        само забравихте тунинга на ускорителната помпа...
        Bling bling, money ain't a thing :)

        Коментар


        • #19
          До: Kawasaki KLX450R и превръщането му в истинско ендуро

          Първоначално публикуван от krascho Преглед на мнение
          само забравихте тунинга на ускорителната помпа...
          Може да се направи да впръсква малко по-рано.Ефекта не е кой занае какъв.
          0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
          Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
          Суперскан България www.decbg.com
          Машинно почистване на DPF/FAP филтър

          Коментар


          • #20
            До: Kawasaki KLX450R и превръщането му в истинско ендуро

            Шнорхела на еърбокса засега остава.Мотора беше ултрабеден обаче
            offroad фен
            1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
            TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

            Коментар


            • #21
              До: Kawasaki KLX450R и превръщането му в истинско ендуро

              Първоначално публикуван от Гълъбин Преглед на мнение
              Шнорхела на еърбокса засега остава.Мотора беше ултрабеден обаче
              Нормално.Всички нови идват така.Екология.
              0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
              Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
              Суперскан България www.decbg.com
              Машинно почистване на DPF/FAP филтър

              Коментар


              • #22
                До: Kawasaki KLX450R и превръщането му в истинско ендуро

                Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                Гълъбине , да те помоля да погледнеш в книжката и да пишеш размерите на жигльорите и оборотите на винта за сместа на празен ход на Кавата
                pilot screw: -2
                main jet: 145
                slow jet: 45
                Иглата беше някаква странна NCBU или нещо подобно
                offroad фен
                1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                Коментар


                • #23
                  До: Kawasaki KLX450R и превръщането му в истинско ендуро

                  И да добавя че карбуратор се сваля като се откачи опашката и задния амортесьор.Иначе няма вадене
                  offroad фен
                  1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                  TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                  Коментар


                  • #24
                    До: Kawasaki KLX450R и превръщането му в истинско ендуро

                    Първоначално публикуван от Гълъбин Преглед на мнение
                    И да добавя че карбуратор се сваля като се откачи опашката и задния амортесьор.Иначе няма вадене
                    Ей, тия от Кавазаки, много мислят за техническото ограмотяване на притежателите на техните машини !
                    1. За да смениш маслото махаш кривката на ауспуха;
                    2. За да махнеш карбуратора, разглобяваш половината мотор ...
                    3. ..... какво ли ще излезе още ?

                    Майтапчии !

                    ПП. Ей Гълъбине, ти зареждал ли си го с бензин бе ? Да не се наложи да сваляш кормилото ?!!! )

                    Коментар


                    • #25
                      До: Kawasaki KLX450R и превръщането му в истинско ендуро

                      Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнение
                      Ей, тия от Кавазаки, много мислят за техническото ограмотяване на притежателите на техните машини !
                      1. За да смениш маслото махаш кривката на ауспуха;
                      2. За да махнеш карбуратора, разглобяваш половината мотор ...
                      3. ..... какво ли ще излезе още ?

                      Майтапчии !

                      ПП. Ей Гълъбине, ти зареждал ли си го с бензин бе ? Да не се наложи да сваляш кормилото ?!!! )

                      хе хе Жорка, те пък на CRF-ите пък едно лесно и там се сваля карбуратора, и там същата работа, по бързо е да махнеш опашката отколкото да се пънкаш иначе, 3 болта и 2 мин работа ;-)
                      Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                      Коментар


                      • #26
                        До: Kawasaki KLX450R и превръщането му в истинско ендуро

                        Ами заден амортисьор ?

                        Коментар


                        • #27
                          До: Kawasaki KLX450R и превръщането му в истинско ендуро

                          Не се изразявам правилно.Значи на опашката се развиват 2та долни болта а третия горе се разхлабва и цялата опашка се завърта нагоре около него.На амортесьора му се сваля само горния болт и то не е задължително,просто по лесно става монтажа на карба после.На 250 ЦРФ не ли така,защото на 450 е по абсолютно същия начин.
                          offroad фен
                          1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                          TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                          Коментар


                          • #28
                            До: Kawasaki KLX450R и превръщането му в истинско ендуро

                            На 250 е цилиндъра е малък и нищо не се сваля !

                            Коментар


                            • #29
                              До: Kawasaki KLX450R и превръщането му в истинско ендуро

                              аз също го вадя без да свалям нищо....
                              "91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
                              MG Racing Team

                              Коментар


                              • #30
                                До: Kawasaki KLX450R и превръщането му в истинско ендуро

                                Първоначално публикуван от MM Преглед на мнение
                                аз също го вадя без да свалям нищо....
                                Ами да! Ама ти липсва вълшебното копче
                                offroad фен
                                1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                                TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X