Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Kawasaki KLX450R и превръщането му в истинско ендуро

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Kawasaki KLX450R и превръщането му в истинско ендуро

    Най-после да ми остане време да понапиша нещо:

    След покупката на мотора следваше разработка на двигателя по начина описан подробно от Гоблин.По книга му даваха каране 20 мин. в режим до 1/2 от хода на газта и после 40 мин. в режим 3/4.Аз обачегледах и километрите все пак, исках да са поне 100.Следваше смяна на маслото и инспекция на клапаните.

    Пуснах маслото от пробката и тръгнах да отворя капака на филтъра.УЖАС!!!.Кривката на ауспуха минаваше точно пред капачето.Отворих книгата и погледнах какво пише за процедурата.А то не беше никак весело: Remove head pipe.



    Както и да е!Смених маслото и се заех с клапаните.Заради алуминиевата рамка достъпа е много лесен(де да беше така и с карбуратора):



    Всички бяха в сервизния лимит , но 1 изпускателен и 1 всмукателен бяха в долна граница, съответно 0,21 и 0,11.Реших да не ги пипам засега, но да отворя отново за инспекция след 500 км.

    Две неща намерих като забележка от самото начало.Маркуча за бензина минава точно пред смукача и прави невъзможна лесната му употреба.Задължително трябва да се прекара по друг начин и да да се удължи ако се налага.Другото е че след 100 км. каране акумулатора умря.Порових се из нета и разбрах че YUASA са доставили дефектна партида акумулатори на Кавазаки.От дилъра "Еди моторс" ми гарантираха че ще заменят акумулатора ако не се оправи със зареждане.

    И тъй като междувременно времето се прецака,а аз не съм корав като "Дефилето ендуро тийм",реших че е време за малки подобрения по мотора,тъй като за разлика от КТМ (а вече и Ямаха) той далеч не е
    RACE READY.

    1.Задната пружина се оказа прекалено мека за моите килограми и следваше замяната и с по-твърда от "Race Tech"



    2.За моя радост със съвсем лека преработка успях да сложа повдигачите, монтажа за демпфер и преходите за 28 мм кормило от добрата стара Ямаха.





    3.Кормилото "Renthal" 22мм беше заменено с 28мм такова на "Pro Taper"





    4.Лагерите на задното окачване бяха разглобени и смазани с доста по-добра от заводската грес.Уточнявам че не става въпрос за свинската мас която ползват "Крейзитата".Имаше само 1 прехапан семеринг на кокалите,на Ямахата така бяха половината.



    5.Преницата се сдоби със задължителните неопренови чорапи



    6.Оригиналния ауспух е супер затворен и доста тежък, а мен пък ми остана цяла генерация от Ямахата.След като с изненада установих че диаметрите на кривките при главата са еднакви, се сетих за един субект когото познавам (а може би и доста от вас го знаят), който можеше да помогне.Трябваше ми около 1 час да го навия.В крайна сметка му връчих мотора така:





    а си го получих така:







    С новата кривка трудната смяна на масления филтър беше в историята,а аз си имах нова спортна генерация

    7.Междувременно от магазина на Гоблин ми се обадиха че радиатор гардовете са ми пристигнали и отидох да си ги взема.Бях приятно изненадан от магазинчето.Имаше доста неща на склад , а цените са съвсем приемливи(доколкото е примлива цената на това хоби изобщо).Гардовете които поръчах са "UNABIKER", най-здравите които съм виждал,но малко по тежки от "DEVOL".Все пак избрах здравината пред 100 гр.олекотяване.







    8.От там си закупих и предпазители за ръчките на
    "Cycra" и метален миещ се маслен филтър на "Scotts" (на тези марки магазина е официален дилър за България),които още не съм мотирал

    9.Предстои тотално пренастройване на карбуратора.Заводски
    мотора е доста беден,но съвсем се прецака след смяната на
    ауспуха и кривката.

    Очаквайте продължение след нова доставка на части
    offroad фен
    1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
    TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

  • #2
    До: Kawasaki KLX450R и превръщането му в истинско ендуро

    Моля модераторите да преместят темата в Систематизирана информация
    offroad фен
    1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
    TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

    Коментар


    • #3
      До: Kawasaki KLX450R и превръщането му в истинско ендуро

      Бравос !
      Много полезно ръководство си подготвил
      Ще чакаме продължението за настройките на карбуратора, че за мен те винаги са ми били тъмни.
      Снимай подробно !
      Тях сигурно Събин ще ти ги прави, като знам колко си ляв ...
      Ендурото и сексът не са шега работа !
      -------------
      Животът се измерва с броят на издишванията !

      http://sixdayscrazyjob.com
      http://crazy-job.com

      Коментар


      • #4
        До: Kawasaki KLX450R и превръщането му в истинско ендуро

        Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнение
        Бравос !
        Много полезно ръководство си подготвил
        Ще чакаме продължението за настройките на карбуратора, че за мен те винаги са ми били тъмни.
        Снимай подробно !
        Тях сигурно Събин ще ти ги прави, като знам колко си ляв ...
        Абе не съм толкова ляв,пък и имам пълни инструкции от James Deen (JD Jetting Kitts).ОБАЧЕ когато става въпрос за FCR на Кейхин, човека е един единствен
        offroad фен
        1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
        TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

        Коментар


        • #5
          До: Kawasaki KLX450R и превръщането му в истинско ендуро

          ееее най-после айде чакаме продължението ....
          "91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
          MG Racing Team

          Коментар


          • #6
            До: Kawasaki KLX450R и превръщането му в истинско ендуро

            Кривката на ауспуха оптимизира работата в ниски.Сега си я преправил тотално , не знам къв ще е ефекта
            0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
            Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
            Суперскан България www.decbg.com
            Машинно почистване на DPF/FAP филтър

            Коментар


            • #7
              До: Kawasaki KLX450R и превръщането му в истинско ендуро

              Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
              Кривката на ауспуха оптимизира работата в ниски.Сега си я преправил тотално , не знам къв ще е ефекта
              Няма да има хубавите ниски на Кава
              Дано старата кривка не е ползвана за изработка на новата.

              Предполагам , че Гълъбин знае какво прави. Задника му отдавана е хванал калъп на седалка на мотор
              2010 CRF 250 R

              Коментар


              • #8
                До: Kawasaki KLX450R и превръщането му в истинско ендуро

                Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                Кривката на ауспуха оптимизира работата в ниски.Сега си я преправил тотално , не знам къв ще е ефекта
                Знам за това, обаче другия момент (освен смяната на масл.филтър) е че разположена така кривка едва ли ще издържи дълго време-много е уязвима от камъни.Почти всички тунинг кривки са прави или имат и 2-та варианта.В този вид генерацията става като на кросака КХ.Ниските ще ги боря с по-голям жигльор , а ако се наложи и с по-тежък маховик.
                offroad фен
                1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                Коментар


                • #9
                  До: Kawasaki KLX450R и превръщането му в истинско ендуро

                  Да , предполагам че с настройки на карбуратора ще се компенсира това с кривката.Мотора и без това идва страшно беден на смес заводски , предполагам че за да покрива Щатските норми.Но внимавай с FCR-а , предполагам знаеш колко е капризен.На Чинела на новия CRF 450 X само от смяна на главния жигльор от 145 на 164 мисля беше, му дигна разхода близо двойно.А и съм забелязал че като се обогати много FCR-а не работи добре в преходните режими.Ма ти тия работи сигурно си ги знаеш де.
                  Айде давай, че да пишеш за поведението при каране
                  0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                  Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                  Суперскан България www.decbg.com
                  Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                  Коментар


                  • #10
                    До: Kawasaki KLX450R и превръщането му в истинско ендуро

                    Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                    Но внимавай с FCR-а , предполагам знаеш колко е капризен.На Чинела на новия CRF 450 X само от смяна на главния жигльор от 145 на 164 мисля беше, му дигна разхода близо двойно.
                    При Чинела се оказа друга историята....
                    В събота минахме 80 км, а не се наложи и на резерва да превключи... ама ще оставя подробностите на него...

                    Коментар


                    • #11
                      До: Kawasaki KLX450R и превръщането му в истинско ендуро

                      Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                      Да , предполагам че с настройки на карбуратора ще се компенсира това с кривката.Мотора и без това идва страшно беден на смес заводски , предполагам че за да покрива Щатските норми.Но внимавай с FCR-а , предполагам знаеш колко е капризен.На Чинела на новия CRF 450 X само от смяна на главния жигльор от 145 на 164 мисля беше, му дигна разхода близо двойно.А и съм забелязал че като се обогати много FCR-а не работи добре в преходните режими.Ма ти тия работи сигурно си ги знаеш де.
                      Айде давай, че да пишеш за поведението при каране
                      Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
                      При Чинела се оказа друга историята....
                      В събота минахме 80 км, а не се наложи и на резерва да превключи... ама ще оставя подробностите на него...
                      Kiki.t. за жигльорите си запомнил почти точно от 142 заводски минах на 165 и както помниш се изплаших много за разхода но тогава карахме само 1-2 и много рядко 3 скорост в снега плюс боксуване а километража е вързан за предната гума Та тук е момента са отбележа, че поради тази причина никога не сменям масло по изминати километри а слагам час метърче и там няма грешка. Та Жоро ХР600 е прав в събота минах точно 80км и не съм превключвал на резерва. Даже незнам колко е останало от горивото.
                      Всичко дотук което е направил Гълъбин съм го направил и аз на новата ми хонда с изключение на демпфера но това ще ми е новогодишния подарък ДЕМПФЕР иначе мога да добавя две неща който не знам дали ги има Кавата, блидери на предницата и часметърче за мото часовете. Един скромен съвет към Гълъбин да си отвори/ изреже филтърната кутия на въздушния филтър и нов филтър след като ще пипа карбуратора. Пожелавам му успех и безаварийни километри

                      Коментар


                      • #12
                        До: Kawasaki KLX450R и превръщането му в истинско ендуро

                        Аз все чакам Гълъбин да каже как се кара Кавата
                        Щото навсякъде казват че там и била най-силната страна-в окачването и поведението при каране.Също и как е в ниските
                        0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                        Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                        Суперскан България www.decbg.com
                        Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                        Коментар


                        • #13
                          До: Kawasaki KLX450R и превръщането му в истинско ендуро

                          За да я карам трябва да я сглобя.Отивам да rejett-вам, а шнорхела на еърбокса задължително изчезва.
                          offroad фен
                          1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                          TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                          Коментар


                          • #14
                            Re: Kawasaki KLX450R и превръщането му в истинско ендуро

                            Не се ли притеснявате от влизане на боклуци през изрязаната кутия? Чудя се и аз дали да го прилагам тоя тунинг. Според Джеймс Дийн трябва, но аз не съм го направил сменил съм само жигльорите и иглата, моторът пак е пушка...
                            Bling bling, money ain't a thing :)

                            Коментар


                            • #15
                              До: Kawasaki KLX450R и превръщането му в истинско ендуро

                              При моя КТМ например(450 EXC) , имаше огромна разлика само като смених(OBDVR със OBDTR) иглата и развих винтчето за сместа на празен ход от 1.25 на 2 оборота.Мотора стана съвсем друг , а мога да сменя и главния жигльор от 178 на 182.Не виждам смисъл обаче.
                              0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                              Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                              Суперскан България www.decbg.com
                              Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X