Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Kawasaki KLX450R и превръщането му в истинско ендуро

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Kawasaki KLX450R и превръщането му в истинско ендуро

    искам да попитам дали има проблем със стартера и декомпресора KLX-a, смисъл трудно палене когато е студен и автоматичния декомпресор дава проблем и товари неимоверно много стартера имаш ли го тоя проблем при твоя мотор
    Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

    Коментар


    • #32
      До: Kawasaki KLX450R и превръщането му в истинско ендуро

      не!обаче оригиналния акумулатор е дефектен.От Еди обещаха да го сменят!
      offroad фен
      1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
      TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

      Коментар


      • #33
        До: Kawasaki KLX450R и превръщането му в истинско ендуро

        ами не е само от него защото и аз го ядох 2-3 месеца виж дали са ти сложили пружината на декомпресора защото ако са японци и те са гадове имат много голяма партида с дефектни акумолатори и забравени пружини които ти мама...а на стартера направи една проверка за успокоение поне това се оказа при мене и още 2-3 юнака, за 4$ пружина ебати и ядовете
        Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

        Коментар


        • #34
          До: Kawasaki KLX450R и превръщането му в истинско ендуро

          мотора си пали лесно ,просто 2 карания и нямам ток в акумулатора.А иначе си зарежда нормално.
          offroad фен
          1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
          TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

          Коментар


          • #35
            До: Kawasaki KLX450R и превръщането му в истинско ендуро

            Дано е само това и да не си целнал кривата партида, извинявай че ти наспамих темата
            Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

            Коментар


            • #36
              До: Kawasaki KLX450R и превръщането му в истинско ендуро

              ГЪлЪбине, да те попитам на кое място е зхваната кутията за електрониката. Много ми е интересно да знам. На моя kx е зад маската за номера и реших да му сложа фарче, но опираше. Преместих я от дясно на карбуратора .Имаше вариант и във филтарната кутия но е къс кабела а не ми се режеха и да ги снаждам.
              Последно редактирано от iva_kx; 17-12-07, 11:25. Причина: Крайно време е хората от форума да се научат да пишат гАлАб с 2 ъ-та!!!

              Коментар


              • #37
                До: Kawasaki KLX450R и превръщането му в истинско ендуро

                Първоначално публикуван от niki_4 Преглед на мнение
                Галабине,да те попитам на кое място е зхваната кутията за електрониката.много ми е интересно да знам.На моя kx е зада маската за номера и реших да му сложа фарче но опираше .Преместих я от дясно на карбуратора .Имаше вариант и вав филтарната кутия но е кас кабела а не ми се режеха и да ги снаждам
                До филтърната кутия е!
                offroad фен
                1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                Коментар


                • #38
                  До: Kawasaki KLX450R и превръщането му в истинско ендуро

                  Пускам ви и 2-ра серия:

                  Карба беше пренастроен от един специалист (ако разреши ще го издам) и оттук нататък следват тестове за доизглаждане

                  Резервоара беше заменен с 12 литров от IMS благодарение отново на Goblin


                  Личната ми статистика показва че 8 литровия(оригинален) резервоар не става за преходи в БГ.Идеалния вариант може би е 10 л. но такъв не се продава за Кави.Естествено не мина без донапасване.Първо се оказа че дупката пробита в него е за сонда от КХ (без резерва) което наложи разпробиване на нови отвори за оригиналната сонда.После се оказа че "Унабайкър"-гардовете леко пречат и трябваше да се пипнат



                  Освен това на IMS резервоара не стават оригиналните пластмасови кори за радиаторите от KLX, а само такива за КХ, което окончателно ме убеди да си взема цял кит с "бойни" пластмаси на "UFO".Достави ги "Бат Дак"-магазини ЕНДУРО.Трябва да отбележа че страничните кори(около еърбокса) са тотално различни за КХ и КЛХ,така че ми останаха в излишък.

                  Още една преработка.Бяха заварени допълнителни планки на радиатор гардовете,които позволиха пластмасите да бъдат захванати за тях в долната си част , а не за радиаторите.Самите радиатори ги оставих да се крепят само на вътрешните 2 болта (на Ямахата беше така), с което мисля че ще избегна неприятни деформации когато клон или храст се закачи за кората.



                  Най-много време ми отне напасването на демпфера.След като Гоблин ми достави дълго чакания frame bracket (опората на демпфера)



                  аз най-сетне разбрах какво съм сбъркал при монтажа и защо инженера от "Scotts" толкова горещо ми препоръчваше да закупя цял кит за монтаж.А именно-липсата на съосие между оста на демпфера и оста на кормилото.Това в крайна сметка беше поправено, но като пари и време надмина цената на кит-а.Остана ми успокоението че ние го направихме по-добре и по-здраво от оригиналния монтаж.Резултата е това:


                  демпфера отиде по-напред и по-надолу.


                  Коловете се сдобиха с клапани за бързо обезвъздушаване



                  Дойде време за още малко протекции:

                  - диск гард за задния диск от "Scotts"


                  - тава под рамката (skid plate) от MSR


                  -гардове за кормилото от "Cycra"


                  -карбонов протектор за кривката от.......един приятел го направи.



                  Оригиналните вътрешни гуми бяха заменени с "Continental" -heavy duty, a външните с любимите ми D752 на "Dunlop"

                  С това подготовката на мотора приключи засега.

                  Ето го и крайния резултат:









                  Чакам температурите да се задържат поне около 5 градуса и се заемам с настройка на окачването!!!
                  Последно редактирано от Гълъбин Колев; 05-01-08, 18:19.
                  offroad фен
                  1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                  TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                  Коментар


                  • #39
                    До: Kawasaki KLX450R и превръщането му в истинско ендуро

                    Гълъбине, с тая подготовка по този мотор взех да си мислия, че си се насочил към професионална намеса в спорта...има ли нещо вярно ?
                    И още един въпрос.. на каква сума ти ляга това ендуро след всичките тунинги ?
                    [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                    [/FONT]________________________________________
                    [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                    [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                    [/CENTER]
                    [/CENTER]

                    Коментар


                    • #40
                      До: Kawasaki KLX450R и превръщането му в истинско ендуро

                      Първоначално публикуван от Даниел Туйков Преглед на мнение
                      Гълъбине, с тая подготовка по този мотор взех да си мислия, че си се насочил към професионална намеса в спорта...има ли нещо вярно
                      Не е вярно.Просто и тази година ще ни се наложи с Жоро да понаправим някое друго трасенце.

                      По втория въпрос отдавна съм спрял да мисля кое колко струва когато се касае за мотора.Не съм го смятал, т.е. цифрата е някъде към чисто нов мотор от Еди +3К тунинг + желание и свободно време (а последното е кът напоследък).Но при мен някои неща ги приспособих от Ямахата.
                      offroad фен
                      1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                      TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                      Коментар


                      • #41
                        До: Kawasaki KLX450R и превръщането му в истинско ендуро

                        Мотора е станал чудесен и съм сигурен, че ще се държи наистина подобаващо след приключването на всички настройки и подобрения!
                        Евала за проекта !
                        [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                        [/FONT]________________________________________
                        [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                        [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                        [/CENTER]
                        [/CENTER]

                        Коментар


                        • #42
                          До: Kawasaki KLX450R и превръщането му в истинско ендуро

                          Попринцип мотора си е много хубав, но сега е направо страшен. Как да не ти е кеф да даваш пари по такъв мотор... чакаме серия №3 с изпробване на мотора и настройките по окачването
                          Пожелавам Ви да направите най-хубавото трасе с тоя мотор
                          KTM Fen

                          Коментар


                          • #43
                            От: Kawasaki KLX450R и превръщането му в истинско ендуро

                            Виждам че темата е старичка но все пак сподели какви са ти впечатленията от мотора.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X