Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Suzuki Dr 600 ремонт на двигателя

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Suzuki Dr 600 ремонт на двигателя

    Здравейте колеги!Проблема е следния вчера ми пропадна легло на изпускателния клапан, отворих двигателя и клапана беше ударил буталото.Днес занесох главата на един майстор да я направи клапана естествено е леко крив.Но си намерих друг.Интересното беше че когато майстора откупча клапаните и леглото направо си падна а се чудя как палеше тоя мотор.И най интересното е че няма крива биела а само е леко вкопано буталото от удара но не е успяло да се пукне и ангренажната верига като по чудо не е прескочила.Обаче има нещо което ме притесни, когато размърдах буталото в средата на цилиндъра прилопваше, което ме накара да го сваля и когато наложих един сегмент в цилиндъра разтоянието е 0.90мм това нормално ли е, струра ми се много иначе мотора си вървеше добре преди да пропадне леглото на клапана.Въпроса ми е да сменям ли сегменти или да го затварям така?Мотора е с масло 10w40 motul.Харчеше си по малко масло но не пушеше.Примерно хората с които карам доливат на всяко излизане а аз на 2 или 3 доливах.Дайте съвет колеги!!!

  • #2
    От: Suzuki Dr 600 Ремонт На Двигатела!!!

    Наложи всички сегменти.На повечето мотори 1 мм е горната граница при,която дават смяна на сегментите.Така че според мен си за нови.
    Пусни му един хонинг,ако буталото ти е в норми и не е увличало вземи нови сегменти и събирай.

    Коментар


    • #3
      От: Suzuki Dr 600 Ремонт На Двигатела!!!

      А ако взема ново бутало със сегменти направо няма ли да стане по истинско?Те тези мотори имат ли някакъв ремонтен комплект примерно,ако се шлайфа цилиндъра, нали трябва да има 1 шлайф бутало или втори ако някои друг е шлайфал цилиндъра преди мен?Или само да сменя компресиалните сегменти, понеже масления незнам дали мога го смени а и ми изглежда здрав!

      Коментар


      • #4
        От: Suzuki Dr 600 Ремонт На Двигатела!!!

        Повечето цилиндри имат никасилово покритие,което не позволява кой знае колко шлайф.
        Най-добре ще е с ново бутало комплект,разбира се.
        Занеси цилиндъра при този,който ще го хонингова или шлайфа и той ще ти каже какъв размер бутало ти трябва.
        Обикновено има бутала през една стотна(0.01) три или четири размера над оригиналнот.
        Ако сменяваш само сегменти по-добре да смениш всичките,но ги наложи в цилиндъра и ако компресионните са в норма ги остави.

        Коментар


        • #5
          От: Suzuki Dr 600 Ремонт На Двигатела!!!

          Аз бих взел бутало следващ размер, шлайф на цилиндъра, ремонт на главата и имаш нов мотор. По-скъпо, но това е единствения правилен начин. Не е никасил.
          Виж преди това как са главата, разпределителния вал и кобилиците, за да си направиш сметка има ли смисъл да се прави, че там им е другата болка на тези мотори.

          Коментар


          • #6
            От: Suzuki Dr 600 Ремонт На Двигатела!!!

            Колеги в момента не разполагам с пари за бутало защото е 300лв и като шлайфам и цилиндъра и става сложно,а по принцип мотора си вървеше доволно само това разтояние на сегментите ме тревожи затова искам да сменя тях.Някой знае ли добре колко трябва да е разтоянието на сегмента в цилиндъра защото моето е 0.90мм.Колко мм трябва да е всъщност?

            Коментар


            • #7
              От: Suzuki Dr 600 Ремонт На Двигатела!!!

              Нищо им няма на компресионните , масленият е полу-заминал и затова пие масло . Колко литра доливаш от смяна до смяна ?

              Коментар


              • #8
                От: Suzuki Dr 600 Ремонт На Двигатела!!!

                ами колега всъщност по малко на две три излизания около 50 до 100гр а моите авери доливат на всяко излизане по толкова.Вчера занесох цилин дъра на мойстора които ми прави главата занесох му и нови гумички за клапаните.И той понеже разбира наложи двата компресионни сегменти и се оказа че растоянието е 0.60мм а не 0.90мм явно съм ги сложил малко накриво.Той извади една книга за автомобили и там им дават на 0.65мм да се сменят обаче колите са с водно и не загряват толкова колкото тези въздухарки, и каза да не ги сменям.Но масления ми изглежда здрав не съм го вадил щото ми се струва че ще го повредя нещо.Или да сменя само масления ако ги продават така?Само да спомена че мотора го имам от около година и нещо и не пуши,а и човека от който го купих ми каза че са му сменял бутало с сегменти което малко ме съмнява защото такова бутало струва 300лв а той ми каза че майстора който го е правил му взел около 300лв.Най вероятно са правили само леглото на клапана който сега ми направи проблем,защото моя майстор каза че това легло е ремонтира преди оригиналното не можело да падне.Чудя се дали да не му сложа мотул 15w50 или 20w50,че това 10w40 лятото става на чорба един колега сложи 20w50 и мотора му почти не бута масло.

                Коментар


                • #9
                  От: Suzuki Dr 600 Ремонт На Двигатела!!!

                  Бутало се намира и за малко над 100 лева. За въздушно охлаждане през летните месеци е най-добре 20/50.
                  В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                  Коментар


                  • #10
                    От: Suzuki Dr 600 Ремонт На Двигатела!!!

                    От каде за толкова колега аз го намерих тукhttp://motochasti.eu/butalo-suzuki-d...ovo-p-389.html за 100 кинта ме е страх да купувам да не е някой китайски боклук хептен да си прецакам мотора

                    Коментар


                    • #11
                      От: Suzuki Dr 600 Ремонт На Двигатела!!!

                      Доста често попадам на залежала стока ,на много продавачи като им се поровиш в страниците , излизат интересни неща. Ето ти едно оригинално.

                      http://www.ebay.de/itm/Kolben-Suzuki...50bd9#shpCntId
                      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                      Коментар


                      • #12
                        От: Suzuki Dr 600 Ремонт На Двигатела!!!

                        супер е но не е със сегменти и как да си го поръчам колега

                        Коментар


                        • #13
                          От: Suzuki Dr 600 Ремонт На Двигатела!!!

                          на др 600 му дават 0.70мм да е растоянието на сегмента наложен в цилиндъра а моето е 0.60мм вероятно ще е добре да ги сменя какво мислите колеги?А цилиндъра на този мотор е с риза и няма какво да се шлайфа а се сменя само ризата с ново бутало ако има голямо износване на ризата.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Suzuki Dr 600 Ремонт На Двигатела!!!

                            Вземаш следващ размер бутало и го носиш за шлайфане, ризата се шлайфа и се предлагат ремонтни размери бутала. Ако смениш само сегменти има вероятност буталото да се разтропа по стените на цилиндъра. Най-добре става по-голямо бутало и шлайфане.
                            '05 Suzuki RM 250

                            Коментар


                            • #15
                              От: Suzuki Dr 600 Ремонт На Двигатела!!!

                              Без пари не става!
                              Ако не вкараш лев, ще ти прави мизерии и ще ти отрови живота.
                              Но пък е дърт и тежък, като събереш парички, ще си купиш по-лек кошник.
                              Понеже нямаш 300 сега, после дали ще имаш и за другия.
                              Така че напъни се, направи си го както трябва и си го карай, това са здрави машини.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X