Проблема е, че регулировъчния винт на кобилицата е износен неравномерно и след като се регулира хлабината само половината от винта опира в клапана. В прикачения файл се вижда какво искам да кажа.
Въпроса е може ли да го изравня с пилата(закаляване, циментация) и да го полирам или ако трябва нов да предложите от къде да го купя. 
							
						
					Въпроса е може ли да го изравня с пилата(закаляване, циментация) и да го полирам или ако трябва нов да предложите от къде да го купя.


 Аз карам хт350 ама е с два разпределителни вала. Сега гледах картинки в нета и видях, че и хт600 е с кобилици и ако са същите може и да има някакъв шанс за намиране.
 Аз карам хт350 ама е с два разпределителни вала. Сега гледах картинки в нета и видях, че и хт600 е с кобилици и ако са същите може и да има някакъв шанс за намиране.  . Разтърсих се и намерих схеми как се прави цди за хт 600(
. Разтърсих се и намерих схеми как се прави цди за хт 600( . И сега въпроса оргиналното цди беше намазано с някакъв много твърд силикон и в желязна кутия това, което съм сглобил трябва ли да го мажа пак цялото със силикон(какъв?) или да си му направя една пластмасова кутия ?
. И сега въпроса оргиналното цди беше намазано с някакъв много твърд силикон и в желязна кутия това, което съм сглобил трябва ли да го мажа пак цялото със силикон(какъв?) или да си му направя една пластмасова кутия ?
							
						

Коментар