От: центровка на КЛХ250
При зацепване се обира хлабината на ПРЕДНАТА част на веригата. Задната се саморегулира чрез обтегача, чиято тресчотка, трябва да се освободи преди да се монтира. Досега не съм виждал дотолкова разтеглена верига, че да не идват белезите. Най-вероятният проблем е неосвобождаващ след развъртане на двигателя декомпресор. По този начин левият изпускателен клапан е винаги отворен малко. Съдейки по цвета на ауспуха, точно това се случва. Понеже сте били упорити в опитите си, по всяка вероятност вече имате изгорен ляв изпускателен клапан.
При зацепване се обира хлабината на ПРЕДНАТА част на веригата. Задната се саморегулира чрез обтегача, чиято тресчотка, трябва да се освободи преди да се монтира. Досега не съм виждал дотолкова разтеглена верига, че да не идват белезите. Най-вероятният проблем е неосвобождаващ след развъртане на двигателя декомпресор. По този начин левият изпускателен клапан е винаги отворен малко. Съдейки по цвета на ауспуха, точно това се случва. Понеже сте били упорити в опитите си, по всяка вероятност вече имате изгорен ляв изпускателен клапан.
. Днес проверих декомпресьора и си работи нормално , или поне според манула
Коментар