Обява

Свий
Няма добавени обяви.

центровка на КЛХ250

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: центровка на КЛХ250

    При зацепване се обира хлабината на ПРЕДНАТА част на веригата. Задната се саморегулира чрез обтегача, чиято тресчотка, трябва да се освободи преди да се монтира. Досега не съм виждал дотолкова разтеглена верига, че да не идват белезите. Най-вероятният проблем е неосвобождаващ след развъртане на двигателя декомпресор. По този начин левият изпускателен клапан е винаги отворен малко. Съдейки по цвета на ауспуха, точно това се случва. Понеже сте били упорити в опитите си, по всяка вероятност вече имате изгорен ляв изпускателен клапан.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #17
      От: центровка на КЛХ250

      Значи и аз така процедирах . Обтегнах предната част на веигата, но когато монтирам и всмукателния вал така , че и двата да са на белег веригата върху тях има корем И така когато монтирам прижинката на обтегача той освен задната част на веигата опъва и горната, при което завърта много леко изпускателния вал и малко повече всмукателния. Пробвах да компенсирам по всякакви начини, но ако горе не се завъртят избягва малко долу белега. Утре ще проверя и състоянието на декомпресьора. Въпроса ми е ако сваля главата трябва ли да сменя гарнитурата и ?

      Коментар


      • #18
        От: центровка на КЛХ250

        Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
        При зацепване се обира хлабината на ПРЕДНАТА част на веригата. Задната се саморегулира чрез обтегача, чиято тресчотка, трябва да се освободи преди да се монтира. Досега не съм виждал дотолкова разтеглена верига, че да не идват белезите. Най-вероятният проблем е неосвобождаващ след развъртане на двигателя декомпресор. По този начин левият изпускателен клапан е винаги отворен малко. Съдейки по цвета на ауспуха, точно това се случва. Понеже сте били упорити в опитите си, по всяка вероятност вече имате изгорен ляв изпускателен клапан.
        При 4т моторите и особенно кросовете,да дойде на белег е много рядко явление освен ако не е с нова верига.Като съм сглябал винаги се разминават леко,по някой път даже много и става ебахти чуденето как да се сложи вала,щото съб напред пак не идва добре ,зъб назад пак същото.
        0 8 76 36 8 542

        Коментар


        • #19
          От: центровка на КЛХ250

          Първоначално публикуван от metalgiar Преглед на мнение
          ........... става ебахти чуденето как да се сложи вала,щото съб напред пак не идва добре ,зъб назад пак същото.
          Точно за това говорим как ли не ги въртях вчера и малко се разминават или горе или долу. Утре ще сваля валовете и пуловете на клапаните и ще им накапя по малко бензин да видя дали държат ( знам че нафта се слага ама не смея , че ако не държат ще иде право в маслото ) . Ще проверя и декомпресьора и ще я мисля. Веригата ще сменя на 100% . Четох доста и гледам , че са затворени и на метър. Мисля да взема затворен , че по сигурна ми се струва ама е по скъпичка. Ако някой има мнение по въпроса неко сподели. Пък клапани декомпресьор според зависи

          Коментар


          • #20
            От: центровка на КЛХ250

            Така и не се разбра, провери ли клапаните дали имат хлабина?
            Къде мислиш да накапваш бензин?

            Коментар


            • #21
              От: центровка на КЛХ250

              Пич, имам усещането, че не знаеш съвсем какво правиш.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #22
                От: центровка на КЛХ250

                Не не съм на 100% наясно нали затова съм пуснал темата. Центровка съм правил няколко пъти и не е никак сложно ако се чете внимателно мануала и се спазват инструкциите. Клапани съм сменял на автомобил . Но от декомпресьори нищо не разбирам ще го проверя според мануала. А за това къде мисля да сипя бензин за да проверя държат ли клапаните не мисля , че има много места където може да се сипе , че колегата Emil_Pz . Хлабини не съм мерил туй като не си намерих луфтомера, но утре ще си купя еди и ще ги проверя. За гарнитурата на главата попитах, понеже ако има издухан клапан ще трябва да я сваля за да го сменя. На 2Т машина съм свалял два пъти главата и не се наложи да се смени гарнитурата, и също така на едно китайско АТВ на един познат . Просто питам задължително ли е или се преценява на място . Ако е на цена до 30лв ще я сменя за да не си докарам допълнителни главоболия но ако е 70-80 лв е друго нещо.

                Коментар


                • #23
                  От: центровка на КЛХ250

                  Гарнитурата в повечето случаи оцелява, но повторната и употреба си е цигания. Препасни клапаните и обърни специално внимание на декомпресора. Намира се на изпускателния вал. Преди да си го разглобил виж има ли изобщо някаква хлабина между валовете и пуловете.
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • #24
                    От: центровка на КЛХ250

                    Първоначално публикуван от bascho Преглед на мнение
                    Точно за това говорим как ли не ги въртях вчера и малко се разминават или горе или долу. Утре ще сваля валовете и пуловете на клапаните и ще им накапя по малко бензин да видя дали държат ( знам че нафта се слага ама не смея , че ако не държат ще иде право в маслото )

                    Не знам какво си имал на предвид обаче от това което си написал се разбира че ще сипваш бензин отгоре в леглата на пуловете а така няма как да се направи проверка на клапаните , проверка с бензин се прави при свалена глава, като се обръща на обратно и се капва бензин върху клапаните пружините също трябва да са свалени.
                    Последно редактирано от Emil_Pz; 28-02-14, 19:13.

                    Коментар


                    • #25
                      От: центровка на КЛХ250

                      Първоначално публикуван от Emil_Pz Преглед на мнение
                      Не знам какво си имал на предвид обаче от това което си написал се разбира че ще сипваш бензин отгоре в леглата на пуловете а аз не съм чувал да се прави така, проверка на клапаните с бензин се прави при свалена глава, като се обръща на обратно и се капва бензин върху клапаните пружините също трябва да са свалени.
                      Бензин не се капва а се сипва в колекторите, при демонтирана и обърната глава с монтирани пружини и се следи за овлажняване откъм горивната камера.
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • #26
                        От: центровка на КЛХ250

                        Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                        Бензин не се капва а се сипва в колекторите, при демонтирана и обърната глава с монтирани пружини и се следи за овлажняване откъм горивната камера.
                        Е моята идея беше да свърша това при монтирана глава ама след малко мислене стигнах до извода , че няма да се получи . Днес проверих декомпресьора и си работи нормално , или поне според манула . Премерих и хлабините на клапаните без единия смукател са в норма. Всмукателните при допуск 0,10-0.19мм моите с 0,5мм левия и 0.10мм десния. При изпускателните допуска е 0.15-0.24мм тък съм 0.15 десния (този с декомпресьора когато е прибран и 0.6мм , когато е излезнал). И тъй като няма да имам време следващите 2 седмци ще се кара на майстор тези дни да видим какъв ще е резултата

                        Коментар


                        • #27
                          От: центровка на КЛХ250

                          Първоначално публикуван от bascho Преглед на мнение
                          Е моята идея беше да свърша това при монтирана глава ама след малко мислене стигнах до извода , че няма да се получи . Днес проверих декомпресьора и си работи нормално , или поне според манула . Премерих и хлабините на клапаните без единия смукател са в норма. Всмукателните при допуск 0,10-0.19мм моите с 0,5мм левия и 0.10мм десния. При изпускателните допуска е 0.15-0.24мм тък съм 0.15 десния (този с декомпресьора когато е прибран и 0.6мм , когато е излезнал). И тъй като няма да имам време следващите 2 седмци ще се кара на майстор тези дни да видим какъв ще е резултата
                          Да поправя само за изпускателните клапани , че още спях като писах . Десния клапан е с хлабина 0.20мм а левия където е декомпресьора е 0.15мм и 0.6мм когато декомпресьора го натисне.

                          Коментар


                          • #28
                            От: центровка на КЛХ250

                            Така след дълго чакане днес майстора се обади че мотора е готов. Сменил е веригата белезите на валовете са дошли на място. Регулирал е хлабината на клапаните. Мотора е запалил от четвърт дето се вика. Работел е известно време и е угаснал след което са установили , че няма ток на свещта. Проследили са ел инсталацията оказало се е проблем в буксите ( от както съм го купил преди година ми прави проблеми с тоците. Пуснал допълнителни кабели за левия мигач, защото работеше само когато съм завил леко на ляво . Допълнителен кабел от акомулатора до конзолата за стартера съм пуснал, защото и той изчезна по едно време. От време на време след падане му изчезват нацяло тока трябва да наместя предпазитела до акомулатора. Това са му болките с тоците засега ) който са отстранили и сега палел колкото пъти му врътнат стартера и работел безпроблемно. Притеснява ме , че са му замерили компресията и отчел 3 атмосфери . За да се уверят , че манометъра е точен са премерили на два пистови мотора и при тях всичко е било както трябва ( не знам колко е показал манометъра ) .
                            И точно тези 3 атмосфери много ме притесняват. Мотора има автоматичен декомпресьор , който е проверен и не е заял но не знам при какви обороти се изключва. Възможно ли е според вас при тази компресия мотора да пали 10 от 10 без да се замисли ? Как се мери компресия на мотори с автоматичен декомпресьор? Доколкото знам трябва да се навие мсаура до край и да се завърти на стартер минимум 4 пълни цикъла ( не знам какво е мерил майстора ама съм на почивка и ще се прибера края на седмицата а ме човърка от вътре защо компресия няма ).
                            Давайте съвети и предположения

                            Коментар


                            • #29
                              От: центровка на КЛХ250

                              Компресията е напълно наред. Просто майсторът ти явно не е наясно с автоматичната система на декомпресия KACR. (Kawasaki automatic kompression release) Когато се върти на стартер декомпресорът натиска десния изпускателен клапан с цел улесняване живота на стартера или ритащия индивид. При развъртане над 500 об/мин. на РВ, ексцентрикът се прибира под действието на центробежните сили. Критично важно е пружинките на тежестите, да са правилните, без ТНТМ.
                              В противен случай ще си караш декомпресиран, изпускателната тръба ще е червена и ще приключиш, като изгори десния изпускателен клапан.
                              Цигании, като допълнителни кабели, лустерклеми и т.н. нямат никаква работа в мотор, освен при авариен ремонт на пътя и никой, наричащ се майстор не би ги правил.
                              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                              Коментар


                              • #30
                                От: центровка на КЛХ250

                                Ами колега нормално е с правилно сработващ декомпресор да е ниска компресията ...нали това му е работата бре,той се изключва от центробежите сили при завъртането с повечко обороти на изпускателния вал,веднага щом припали мотора ...тея Kawasaki-та малко си им е проблем тая нищо и никаква пружинка дето прибира двете противотежести на декомпресора,къса се мн често в краищата се протрива и пада,струва 18лв. мисля че беше само оригинал я има.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X