Здравейте колеги, наскоро си купих ямаха вр250ф 2004 година, обаче стария собственик е правил големи мизерии. Много кабели бяха рязани снаждани голям ужас. Мотора го подготвям за преглед, регистриран е на мое име има застраховка вече. Проблема е там че кабелите на спирачките са отрязани и стърчат и когато натисна стоп не светва отзад лампичката. Мотора когато е запален свети и фар и стоп постоянно, незнам фабрично така ли трябва да е или има и копче да се гасят. На задната спирачка излизат 2 кабелчета от машинката ( И на предната мисля че са 2 ), а от стопа излизат 3 кабелчета. Едното кабелче на стопа е за осветлението на номера а другите 2 предполагам са + и - . Вързах на произволен избор 2те кабелчета на задната спирачка за стопа директно и когато натисна вече спирачката (задната) светва обаче много слабо дори не се забелязва. Крушката я видях чисто нова каквато трябва да е (там си пише). Ако някой ми извади ел. схема да видя как и къде отиват кабелите за стопа много ще съм благодарен.  Или някакви идеи защо не свети силно ?
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Проблем със стопа на WR250F
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проблем със стопа на WR250F
 
 Колега на мен на прегледа искат само номера да ми снимат и нищо повече (в Хасково го правя-за другите градове не знам дали е толкова разпусната работата)....тоест мисълта ми е,че едва ли ще те върнат от прегледа ако нямаш стоп.Пък после си го оправи естествено...винаги е хубаво всичко да си е 6+
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проблем със стопа на WR250F
 
 Здравей колега, аз се намирам в Палма де майорка и тук нещата са доста сериозни! То така и трябва евала им правя на хората аз пробвах да мина без стоп и ме върнаха и сега крайния срок е 21 и като гледам май няма да мога да го оправя дотогава. Преди мен имаше един сеат нова кола но нямаше отпред емблема и го върнаха човека...
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проблем със стопа на WR250F
 
 Koлега погледни да не си сложил крушката на обратно и габарита да светва вместо стопа. Иначе ако всичко е нормално просто за пред прегледа си пусни един кабел директно от плюса на акумулатора и свържи стоп машинките Пък после търси проблема спокойно Пък после търси проблема спокойно Успех!
							
						Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk Успех!
							
						Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Проблем със стопа на WR250F
 
 Направих го така свързах ги машинките обаче проблема е че когато работят фара и габарита и натисна спирачките отзад не се вижда стопа ( просто самата светлина на габарита е силна и когато е сложено капачето на стопа не се забелязва ) иначе стопа свети. В момента на ум ми идват 2 идеи : идея първа е да сложа копче да се изключват габарита и стопа ( тогава ще се вижда стопа когато го натисна ) , идея втора е да разменя кабелчетата на крушката за да може вместо силната светлина да свети габарит да е стоп и слабата да е габарита. Обаче кои кабелчета да разменя? Досега никога не съм имал проблеми с ел. Инсталация на мотор и не съм много запознат така че всеки помогнал ще съм много задължен!!!
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.


 
							
						

Коментар