Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КЛР 600

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • КЛР 600

    преди месец си взех машината първи мотор ми е и чесно да ви кажа незнам как да се грижа за него като го взех момчето беше го обслужил напълно сега съм минал около 400 км с него и почвам да се чуствам несигурен от страна на масла води и други такива работи ако имате нерви обяснете ми като на първолаче какво да проверя и какво да направя

  • #2
    До: КЛР 600

    Производителят на мотора ти препоръчва 10W40.
    Ако имаш конкретен въпрос - питай. Познавам добре този модел стругове
    Освен това търсачката ще ти каже също доста
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #3
      До: КЛР 600

      1 ресъорите как се помпят
      2 от къде зима масло за бензина отделно ли се налива от това на двигателя
      3 докъде трябва да е нивото на прозорчето на двигателя
      4 много съм зле

      Коментар


      • #4
        До: КЛР 600

        Първоначално публикуван от ColdFusion Преглед на мнение
        1 ресъорите как се помпят
        2 от къде зима масло за бензина отделно ли се налива от това на двигателя
        3 докъде трябва да е нивото на прозорчето на двигателя
        4 много съм зле
        Ти уби коча с мистрията....
        Ресори този мотоциклет няма. Мотори с ресори има до Втората световна война.
        Налягането в амортисьорите по-добре не пипай.
        Нивото на маслото трябва да е между чертите отстрани на прозорчето, и се гледа след сменен маслен филтър.
        При 4-тактовите мотоциклети масло в бензина не се налива.
        P.S.
        Доколкото забелязвам наистина не си в час с основни неща и с оглед на това горещо ти препоръчвам да повериш поддръжката на мотора на запознат човек.
        Животът ти зависи от това!!!
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #5
          До: КЛР 600

          като го караш на задна гума внимавай че въздушният филтър се пълне с масло слагай шишенце с маркуч от одушника.
          OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

          Коментар


          • #6
            До: КЛР 600

            Първоначално публикуван от ColdFusion Преглед на мнение
            ...


            http://enginez.hit.bg/kinds.htm#2takts

            http://dvg.hit.bg/home.html

            http://www.vbox7.com/play:29813630

            http://science.howstuffworks.com/two-stroke2.htm

            http://auto.howstuffworks.com/engine1.htm

            Започни от тук...
            DCRT®

            Коментар


            • #7
              До: КЛР 600

              Иве тенкю за полезните линкчета , обаче до днес не ми се беше налагало да ползвам смукач от както съм го купил... бутнах го докрай и кво да гледам... с него без него разлика никва. Въпросната джаджа неработи, ясно е че аз немога да си го управя, но колко ли ще ми коства ремонта му ?

              Коментар


              • #8
                До: КЛР 600

                Първоначално публикуван от ColdFusion Преглед на мнение
                Иве тенкю за полезните линкчета , обаче до днес не ми се беше налагало да ползвам смукач от както съм го купил... бутнах го докрай и кво да гледам... с него без него разлика никва. Въпросната джаджа неработи, ясно е че аз немога да си го управя, но колко ли ще ми коства ремонта му ?
                Търси некой майстор бате.Зле е положението
                0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                Суперскан България www.decbg.com
                Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                Коментар


                • #9
                  До: КЛР 600

                  Първоначално публикуван от ColdFusion Преглед на мнение
                  Иве тенкю за полезните линкчета , обаче до днес не ми се беше налагало да ползвам смукач от както съм го купил... бутнах го докрай и кво да гледам... с него без него разлика никва. Въпросната джаджа неработи, ясно е че аз немога да си го управя, но колко ли ще ми коства ремонта му ?
                  Очевидно смукачът не работи. Има голяма разлика със и без смукач. Дори се чудя как го палиш изобщо. Вероятно е в отворено положение. При подаване на газ от ауспуха излиза ли черен дим?
                  Винаги се пали БЕЗ ГАЗ!!!
                  Симптомите на заял в отворено положение смукач са голяма мощност и още по-висок разход на гориво и високи малки обороти при загрят двигател.Оборотите на топло без газ трябва да са 1000. Като начало провери дали жилото на смукача е в ред. Дали е закачено на лостчето и карбуратора. При КЛР карбураторът е KEIHIN 32. Може да отвиеш пластмасовата муфа, на карбуратора, която държи жилото и да провериш дали иглата се движи, като движиш лостчето. Възможно е и жилото да е здраво, но много натегнато и да не връща докрай.
                  Но доколкото схващам не си добре запознат с тези неща и по-добре се обърни към някой сведущ
                  Успех
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • #10
                    До: КЛР 600

                    Определено не е в отворено положение и до сега не съм го видял да къди когато и да било. Забелязах че като е загрял и бутна смукача мотора гасне...

                    Коментар


                    • #11
                      До: КЛР 600

                      Не трябва да гасне а да вдига оборотите при топъл двигател. А студен не би трябвало да пали без смукач. Мисля, че карбураторът ти е за реглаж.
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • #12
                        До: КЛР 600

                        Тук говорих с едни познати те казаха че е нормално да гасне когато е загрял... съвсем ме объркаха. Ако е възможно още някои да искаже мнение по въпроса ще съм му благодарен

                        Коментар


                        • #13
                          До: КЛР 600

                          Първоначално публикуван от ColdFusion Преглед на мнение
                          Тук говорих с едни познати те казаха че е нормално да гасне когато е загрял... съвсем ме объркаха. Ако е възможно още някои да искаже мнение по въпроса ще съм му благодарен
                          Пич, ако наистина си от Стара загора, то ти си най-големия късметлия от ендураджиите...Просто си имаш на разположение най добрите от Crazy job Обикновено Ендуро.....Стара Загора! ...Хабиш място във форума(), просто излез на улицата?!
                          Mitsubishi L200 DobbleCab

                          KTM XC 450 RW 2009
                          KTM 350 SX 2011

                          Коментар


                          • #14
                            До: КЛР 600

                            Не си бъзикай карбуратора нищо му няма абсолютно нормално е когато е загрял мотора като му дръпнеш смукача да гасне. Когато е студен мотора и дръпнеш смукача се получава поголямо обогатяване на сместта но понеже е студен му е супер.След затоплянето тази смес вече е прекалено богата и е нормално да огасне защото вече се дави.
                            Стефан Дянков

                            Коментар


                            • #15
                              До: КЛР 600

                              Първоначално публикуван от diskusa Преглед на мнение
                              Не си бъзикай карбуратора нищо му няма абсолютно нормално е когато е загрял мотора като му дръпнеш смукача да гасне. Когато е студен мотора и дръпнеш смукача се получава поголямо обогатяване на сместта но понеже е студен му е супер.След затоплянето тази смес вече е прекалено богата и е нормално да огасне защото вече се дави.
                              Принципно е така. При КЛР обаче не гасне а вдига обороти и разходът става изродски.
                              Познавам доста добре тези машини. При тях карбураторът е Keihin. Обогатяването е чрез допълнително гориво, а не чрез въздушна клапа. Дори при много голям зор се дърпа смукача и моторът по-лесно преодолява сериозен наклон на по-висока предавка.
                              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X