преди месец си взех машината първи мотор ми е и чесно да ви кажа незнам как да се грижа за него като
го взех момчето беше го обслужил напълно сега съм минал около 400 км с него и почвам да се чуствам несигурен от страна на масла води и други такива работи ако имате нерви обяснете ми като на първолаче какво да проверя и какво да направя
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
КЛР 600
Свий
X
-
До: КЛР 600
Ти уби коча с мистрията....Първоначално публикуван от ColdFusion Преглед на мнение1 ресъорите как се помпят
2 от къде зима масло за бензина отделно ли се налива от това на двигателя
3 докъде трябва да е нивото на прозорчето на двигателя
4 много съм зле
Ресори този мотоциклет няма. Мотори с ресори има до Втората световна война.
Налягането в амортисьорите по-добре не пипай.
Нивото на маслото трябва да е между чертите отстрани на прозорчето, и се гледа след сменен маслен филтър.
При 4-тактовите мотоциклети масло в бензина не се налива.
P.S.
Доколкото забелязвам наистина не си в час с основни неща и с оглед на това горещо ти препоръчвам да повериш поддръжката на мотора на запознат човек.
Животът ти зависи от това!!!"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
До: КЛР 600
Първоначално публикуван от ColdFusion Преглед на мнение...


http://enginez.hit.bg/kinds.htm#2takts
http://dvg.hit.bg/home.html
http://www.vbox7.com/play:29813630
http://science.howstuffworks.com/two-stroke2.htm
http://auto.howstuffworks.com/engine1.htm
Започни от тук...DCRT®
Коментар
-
До: КЛР 600
Иве тенкю за полезните линкчета , обаче до днес не ми се беше налагало да ползвам смукач от както съм го купил... бутнах го докрай и кво да гледам... с него без него разлика никва. Въпросната джаджа неработи, ясно е че аз немога да си го управя, но колко ли ще ми коства ремонта му ?
Коментар
-
До: КЛР 600
Търси некой майстор бате.Зле е положениетоПървоначално публикуван от ColdFusion Преглед на мнениеИве тенкю за полезните линкчета , обаче до днес не ми се беше налагало да ползвам смукач от както съм го купил... бутнах го докрай и кво да гледам... с него без него разлика никва. Въпросната джаджа неработи, ясно е че аз немога да си го управя, но колко ли ще ми коства ремонта му ?
0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
Суперскан България www.decbg.com
Машинно почистване на DPF/FAP филтър
Коментар
-
До: КЛР 600
Очевидно смукачът не работи. Има голяма разлика със и без смукач. Дори се чудя как го палиш изобщо. Вероятно е в отворено положение. При подаване на газ от ауспуха излиза ли черен дим?Първоначално публикуван от ColdFusion Преглед на мнениеИве тенкю за полезните линкчета , обаче до днес не ми се беше налагало да ползвам смукач от както съм го купил... бутнах го докрай и кво да гледам... с него без него разлика никва. Въпросната джаджа неработи, ясно е че аз немога да си го управя, но колко ли ще ми коства ремонта му ?
Винаги се пали БЕЗ ГАЗ!!!
Симптомите на заял в отворено положение смукач са голяма мощност и още по-висок разход на гориво и високи малки обороти при загрят двигател.Оборотите на топло без газ трябва да са 1000. Като начало провери дали жилото на смукача е в ред. Дали е закачено на лостчето и карбуратора. При КЛР карбураторът е KEIHIN 32. Може да отвиеш пластмасовата муфа, на карбуратора, която държи жилото и да провериш дали иглата се движи, като движиш лостчето. Възможно е и жилото да е здраво, но много натегнато и да не връща докрай.
Но доколкото схващам не си добре запознат с тези неща и по-добре се обърни към някой сведущ
Успех"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
До: КЛР 600
Първоначално публикуван от ColdFusion Преглед на мнениеТук говорих с едни познати те казаха че е нормално да гасне когато е загрял... съвсем ме объркаха. Ако е възможно още някои да искаже мнение по въпроса ще съм му благодарен
Пич, ако наистина си от Стара загора, то ти си най-големия късметлия от ендураджиите...Просто си имаш на разположение най добрите от Crazy job Обикновено Ендуро.....Стара Загора!
...Хабиш място във форума(
), просто излез на улицата?!
Mitsubishi L200 DobbleCab
KTM XC 450 RW 2009
KTM 350 SX 2011
Коментар
-
До: КЛР 600
Не си бъзикай карбуратора нищо му няма абсолютно нормално е когато е загрял мотора като му дръпнеш смукача да гасне. Когато е студен мотора и дръпнеш смукача се получава поголямо обогатяване на сместта но понеже е студен му е супер.След затоплянето тази смес вече е прекалено богата и е нормално да огасне защото вече се дави.Стефан Дянков
Коментар
-
До: КЛР 600
Принципно е така. При КЛР обаче не гасне а вдига обороти и разходът става изродски.Първоначално публикуван от diskusa Преглед на мнениеНе си бъзикай карбуратора нищо му няма абсолютно нормално е когато е загрял мотора като му дръпнеш смукача да гасне. Когато е студен мотора и дръпнеш смукача се получава поголямо обогатяване на сместта но понеже е студен му е супер.След затоплянето тази смес вече е прекалено богата и е нормално да огасне защото вече се дави.
Познавам доста добре тези машини. При тях карбураторът е Keihin. Обогатяването е чрез допълнително гориво, а не чрез въздушна клапа. Дори при много голям зор се дърпа смукача и моторът по-лесно преодолява сериозен наклон на по-висока предавка."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

Коментар