Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Няколко въпроса относно глава,цилиндър и гарнитура.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Няколко въпроса относно глава,цилиндър и гарнитура.

    Първоначално публикуван от Veselin Kirov Преглед на мнение
    Това че е пластмаса не ме притеснява толкова колкото че е широка 1 см и без нея капака не влиза до дъното, това предполагам не трябва да е така.
    Това е така защото наи вероятно е сменена звездата и маховика с по-широк.Кои модел е Хондата,600r е с по-тесен маховик и звезда.
    Polaris Magnum 500
    Mercedes ml320

    Коментар


    • #17
      От: Няколко въпроса относно глава,цилиндър и гарнитура.

      Xl 600 R е да.Най-вероятно наистина са сменяли нещо преди да го взема аз...а това проблем ли е? И също маховика трудно ли се сваля , защото в книгата пише че трябва специален инструмент за да го издърпаш след като се развие гайката ?

      Коментар


      • #18
        От: Няколко въпроса относно глава,цилиндър и гарнитура.

        Наи-вероятно звездата и маховика са отXL600LM(модела със стартер и манивела).Намери си и капак от този модел ,тои е по-широк.Маховика се сваля лесно ако имаш нужния болт,ако го нямаш по-добре не се опитваи.
        Polaris Magnum 500
        Mercedes ml320

        Коментар


        • #19
          От: Няколко въпроса относно глава,цилиндър и гарнитура.

          А от къде да си намеря такъв болт? Засега нямам пари за капак но щом досега вървя така ще повърви още малко.Искам да сваля маховика за да почистя от стружки, защото правих резби на гнездата но майстора е махнал хартията с която го бях покрил и сега най-вероятно има стружки навсякъде.

          Коментар


          • #20
            От: Няколко въпроса относно глава,цилиндър и гарнитура.

            За изчистването на стружките може да ползваш компресор. Би трябвало да се изчисти, хем няма да сваляш маховика.
            -- Yamaha Yz 125 --

            Коментар


            • #21
              От: Няколко въпроса относно глава,цилиндър и гарнитура.

              Колега ако нямаш този болт за сваляне на маховика не се разправяй...Аз се мъчих с скоба голяма и се счупи ,но маховика не мръдна...Сменян е маховика както каза колегата горе затова и не влиза ,но от кой модел е ,да те питам мотора пали ли без акумулатор?


              Развий гайката на маховика и ще видиш над нея има резба за навиване на по-голям болт, викаш някой стругар да види стъпката и резбата и да ти направи такъв болт към 5см дълъг който ще навиеш на тази резба и с чука отзад ще го удариш стабилно и маховика е вънка.

              Коментар


              • #22
                От: Няколко въпроса относно глава,цилиндър и гарнитура.

                Отказах се да махам маховика,но благодаря за информацията .Взех го днес от майстора продухах го хубаво с компресора но ще трябва да си търся нова гарнитура защото майстора е счупил тази . Иначе да пали без акумулатор, няма проблеми.Но не знам от кой модел е маховика.

                Коментар


                • #23
                  От: Няколко въпроса относно глава,цилиндър и гарнитура.

                  Първоначално публикуван от Veselin Kirov Преглед на мнение
                  Отказах се да махам маховика,но благодаря за информацията .Взех го днес от майстора продухах го хубаво с компресора но ще трябва да си търся нова гарнитура защото майстора е счупил тази . Иначе да пали без акумулатор, няма проблеми.Но не знам от кой модел е маховика.
                  Щом пали без акумулатор е или от ЛМ или си е от 600Р . Няма значение намери гарнитура сложи я и кажи какво е станало и дали всичко е точно по моторчето...
                  П.П. Сам да го беше направил нямаше да я счупиш, ама майстора така е решил
                  Последно редактирано от Петър Богданов; 01-06-13, 19:18. Причина: ...

                  Коментар


                  • #24
                    От: Няколко въпроса относно глава,цилиндър и гарнитура.

                    Ако бях стругар..или поне да имам метчици и райбери щях да го направя. Иначе се направил на работлив и залепил счупеното със силикон и затегнал всичко...ама поне да се беше сетил че пръчката на съединителя е в мене, да не си беше играл . А относно гарнитурата засега го стягам малко да покарам,докато търся клингерит за да си направя нова или някакво пластмасово лепило което издържа на топлина.Иначе изшлайфахме главата че се беше изметнала малко и там смених гарнитурката и затегнах днеска .

                    Коментар


                    • #25
                      От: Няколко въпроса относно глава,цилиндър и гарнитура.

                      Първоначално публикуван от Veselin Kirov Преглед на мнение
                      Ако бях стругар..или поне да имам метчици и райбери щях да го направя. Иначе се направил на работлив и залепил счупеното със силикон и затегнал всичко...ама поне да се беше сетил че пръчката на съединителя е в мене, да не си беше играл . А относно гарнитурата засега го стягам малко да покарам,докато търся клингерит за да си направя нова или някакво пластмасово лепило което издържа на топлина.Иначе изшлайфахме главата че се беше изметнала малко и там смених гарнитурката и затегнах днеска .
                      Това ме развесели "пръчката на съединителя е в мене, да не си беше играл" Ама пък поне си му направил инспекция на работата и май ще има 2-ка този майстор . хаха С клингерит ще стане!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Няколко въпроса относно глава,цилиндър и гарнитура.

                        Вчера най накрая го сглобих.Имаше теч от една тръбичка но го оправих.Всичко като цяло е наред с изключение на ON/OFF ключа преди прекъсваше от време на време , но сега спря напълно и трябва да го гася от карбуратора.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Няколко въпроса относно глава,цилиндър и гарнитура.

                          Първоначално публикуван от Veselin Kirov Преглед на мнение
                          Вчера най накрая го сглобих.Имаше теч от една тръбичка но го оправих.Всичко като цяло е наред с изключение на ON/OFF ключа преди прекъсваше от време на време , но сега спря напълно и трябва да го гася от карбуратора.
                          Имам го този ключ ON/OFF от старата ми хонда Хл 600 ,ако искаш може да го спазарим.
                          Много се радвам ,че си го подкарал дано всичко е точно!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Няколко въпроса относно глава,цилиндър и гарнитура.

                            Мисля че самият ключ е наред, но нямам мултицет а не знам и къде излиза кабела че да проверя.Хич ме няма в електрониката.Ако можеш да дадеш някой съвет как да стане най-лесно проверката ще съм благодарен.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Няколко въпроса относно глава,цилиндър и гарнитура.

                              Първоначално публикуван от Veselin Kirov Преглед на мнение
                              Мисля че самият ключ е наред, но нямам мултицет а не знам и къде излиза кабела че да проверя.Хич ме няма в електрониката.Ако можеш да дадеш някой съвет как да стане най-лесно проверката ще съм благодарен.
                              Там и аз не вдевам нищо от тоци...Но пробвай най-елементарно пръсни го с спрей , другото което е виж кабелите дали са здрави и ако са на букси откачи ги и ги добри(една в друга ) или едната на маса на мотора някъде и трябва да изгасне ако ли не проблема не е в ключа.(дано не дрънкам глупости ,че май май на там върви ) Може и да се бъркам понеже на моя мотор брат ми го махна този ключ и го направи по друг начин .

                              Моят ключ не ми е правил такива проблеми ,ако не можеш да го оправиш и ти трябва пиши ми на лично.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Няколко въпроса относно глава,цилиндър и гарнитура.

                                здравейте колеги а колко трябва да се стягат болтовете на главата и по какав ред

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X