Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Няколко въпроса относно глава,цилиндър и гарнитура.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Няколко въпроса относно глава,цилиндър и гарнитура.

    Наскоро си взех гарнитура за цилиндъра на Хонда ХЛ 600 защото старата беше изгоряла от едната страна , и като я отворих видях че самата гарнитура се състои от 3 пластини не само 1 ... някой може ли да ми каже защо.Също мисля да полирам малко главата и цилиндъра защото имат малко нагоряло там където е била скъсана гарнитурата как може най-лесно и най-качествено да стане това без да ги нося на някой да ми ги шлайфа? Мерси предварително

  • #2
    От: Няколко въпроса относно глава,цилиндър и гарнитура.

    Гарнитурата е изгоряла защото главата не е била стегната достатъчно.На тоя модел болтовете на за главата са 8мм и много лесно замазват резбата на цилиндъра.
    Polaris Magnum 500
    Mercedes ml320

    Коментар


    • #3
      От: Няколко въпроса относно глава,цилиндър и гарнитура.

      Смени гарнитурите изчисти хубаво .Вземи си шлайф паста и мини главата .
      Мога да ти дам само един съвет за този мотор. вземи главата откарай я на някой стругар да ти прекара всички болтове с един размер по-големи ,че да не превъртат толкова лесно, изчисти всичко хубаво шлайфай главата слагай новите гарнитури навсякъде без силикон и карай още много време.
      Такива са си гарнитурите с 3 пласта, когато е нова по принцип не би трябвало да се разделя така на 3 части.
      Поздрави и дано съм ти помогнал,ако ли нещо съм объркал нека някой ме поправи!

      Коментар


      • #4
        От: Няколко въпроса относно глава,цилиндър и гарнитура.

        Мерси за отзивите.Болтовете на главата вече съм ги носил на стругар и са шпилки вече . Това е и причината да ми е изгоряла гарнитурата... болтовете не държаха.Сега взех нова гарнитура и така и така съм го разглобил викам да го шлайфам. Имам и друг въпрос... под левия капак които е на ротор/статор има ли масло, защото сякаш води масло до там? И сякаш от там ми тече защото половината болтове са заминали и гарнитурата е счупена.

        Коментар


        • #5
          От: Няколко въпроса относно глава,цилиндър и гарнитура.

          Болтовете заминават защото не се стягат на точните кг/нютони. Всеки си стяга колкото може и резбите заминават.....
          Главата и цилиндъра можеш да ги тръкнеш с шкурка и дебело стъкло, но аз бих ги закарал на шлайф.
          EXC TPI 2019

          Коментар


          • #6
            От: Няколко въпроса относно глава,цилиндър и гарнитура.

            Кхххмммм. А тия шпилки дето държат главата? Те от какъв материал са? Щото ако коефициента им на термично разширение не съответства на оригиналните .... Абе с други думи не всеки "тунинг" е допустим.
            0888932647

            Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

            Коментар


            • #7
              От: Няколко въпроса относно глава,цилиндър и гарнитура.

              Шпилките са от болтове от глава на трактор мисля или нещо подобно, но са от двигател.А по горния ми въпрос със маслото...нормално ли е гарнитурата за капака да е 1 см дебела и от някакъв матерял като пластмаса?

              Коментар


              • #8
                От: Няколко въпроса относно глава,цилиндър и гарнитура.

                Първоначално публикуван от Veselin Kirov Преглед на мнение
                Мерси за отзивите.Болтовете на главата вече съм ги носил на стругар и са шпилки вече . Това е и причината да ми е изгоряла гарнитурата... болтовете не държаха.Сега взех нова гарнитура и така и така съм го разглобил викам да го шлайфам. Имам и друг въпрос... под левия капак които е на ротор/статор има ли масло, защото сякаш води масло до там? И сякаш от там ми тече защото половината болтове са заминали и гарнитурата е счупена.
                Масло има в целия двигател! И в левия капак където е ротора/статора също има масло и ако ти сълзи съвсем леко дори отвори го и подмени гарнитурата ,че така и така си почнал да го правиш та да е както трябва! Ако ли не можеш и сам да си направиш гарнитура(аз така направих на десния капак и нямаше проблем).
                Както е казал Жоро Нешев "не всеки "тунинг" е допустим" аз го имах като вариант шпилките ,но това ме спря ,че не знаех какви трябва да са и после дължини глупости...Откарах го на един познат стругар разпроби ми главата направи нови резби и нови болтове този път с шестограми навсякъде по старите се ръководеше от дължината ,на всички болтове сложи и шайби и го направи супер.Бих ти препоръчал този вариант вместо шпилки!
                Поздрави и ни дръж в течение ,че ми е интересно щом става дума за Хл 600.

                Коментар


                • #9
                  От: Няколко въпроса относно глава,цилиндър и гарнитура.

                  Първоначално публикуван от Veselin Kirov Преглед на мнение
                  Шпилките са от болтове от глава на трактор мисля или нещо подобно, но са от двигател.А по горния ми въпрос със маслото...нормално ли е гарнитурата за капака да е 1 см дебела и от някакъв матерял като пластмаса?
                  Съжалявам но докато модераторите одобрят пост-а минава време

                  Коментар


                  • #10
                    От: Няколко въпроса относно глава,цилиндър и гарнитура.

                    Anyone?

                    Коментар


                    • #11
                      От: Няколко въпроса относно глава,цилиндър и гарнитура.

                      Първоначално публикуван от Veselin Kirov Преглед на мнение
                      Съжалявам но докато модераторите одобрят пост-а минава време
                      До колко знам НЕ! Трябва да си е като обикновена гарнитура от нещо като картон. Вземи някоя по-дебела корица от някаква тетрадка и си готов.
                      Нека и някой по-опитен да се изкаже.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Няколко въпроса относно глава,цилиндър и гарнитура.

                        Това че е пластмаса не ме притеснява толкова колкото че е широка 1 см и без нея капака не влиза до дъното, това предполагам не трябва да е така.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Няколко въпроса относно глава,цилиндър и гарнитура.

                          Първо е дебела а сега широка, направи някоя снимка да видим точно какво искаш да кажеш и как капака не стига дъното.
                          EXC TPI 2019

                          Коментар


                          • #14
                            От: Няколко въпроса относно глава,цилиндър и гарнитура.

                            Първоначално публикуван от chavetoo Преглед на мнение
                            Първо е дебела а сега широка, направи някоя снимка да видим точно какво искаш да кажеш и как капака не стига дъното.
                            Тук вече и аз не мога да си обясня защо капака не влиза до дъното и как изобщо не влиза.? Дай снимки на това как не влиза капака до долу както казваш и на тая чудновата гарнитура 1см дебела пластмаса

                            Коментар


                            • #15
                              От: Няколко въпроса относно глава,цилиндър и гарнитура.

                              Нямам фото апарат но ще пробвам да намеря . Просто без гарнитурата капака не си влиза на мястото остава половин сантиметър разстояние м/у капака и двигателя .След малко отивам да търся апарат

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X