Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Разход на масло на 4т?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Гледах там пипах имаше само черен нагар такъв обикновен не беше омаслено...а преди да пристъпя към такова яко изръсване (нови части) няма ли възможност да отида някъде да ми мерят компресия ли що ли за да съм сигурен че е издухал...не че се съмнявам в думите ти Жоро обаче ми се иска да проверя по обстойно преди да се изръся сума ти пари...а и то знам ли колко ще чакам за такива части абе не ми се мисли...дадох си последните левчета за тоя мотор..са ако трябва да се изръся знам ли колко още пари поне да съм сигурен че ще си го оправя...оф на прао ме съсипа Жоро
    [img]http://ftp.domainbg.com/stanislav_7140/cooltext88212992.jpg[/img]

    Коментар


    • #17
      провери гумичките на клапаните
      Всички са луди ама на някои повече им личи.

      Коментар


      • #18
        Съжалявам още веднъж за предположението, но това мерене е вятър работа. Нека го разглобят и ще кажат специалистите. Ако си от София, поне имаш избор на специалисти, но така не можеш да го караш, дори и с изгорели гумички, макар че твърде се съмнявам да е само това.

        Коментар


        • #19
          споко бе
          сложи му по гъсто масло 20-50
          за лятото и особенно за мотор дето е с въздушно МАСЛЕНО охлаждане
          е по добре по гъстичко масло да му сложиш
          250мл за 100км наистина е малко множко
          но ме съмнява и че прекалено рядко го сменяш

          като остарее маслото мотора почва да го гори в много по големи количества
          не се шашкай ами му сложи 20/50 масло и виж как ще е работата и недей го кара по 5000км а ми си го сменяй най много на 1000- 1100км особенно ако караш из разни прахоляци
          чисти му и въздушния филтър поне на 500км
          и щом нямаш излишни пари недей да човъркаш друго
          смятам че като сложиш ново и то 20/50 разхода ще понамалее
          доливай си му и си го каркай и тва е хич да не ти дреме
          като се поопаричиш по натам може да му смениш гумичките и сегментите и тва е
          тоя мотор е много здрав и идиотоустойчив хич да не ти дреме недей да му ставаш роб

          Коментар


          • #20
            Аз още не съм му навъртял и хиляда километра на тоя мотор обаче ше си го сменям често маслото...доколкото знам досега е сменяно на 1500км...Абе сега кат се загледах като му давам повече газ и си припушва отзад...така че сигурно си има разни неща за смяна...се пак е на 25 хиляди ми засега това ще направя май слагам по дебеличко масло и карам...нямам друг избор...мерси все пак за съветите...Той човек се хваща винаги за тва дето му уйдисва де)) сигурно ше му е супер на моторчето да му сменя всичко ама в момента нема как да стане
            [img]http://ftp.domainbg.com/stanislav_7140/cooltext88212992.jpg[/img]

            Коментар


            • #21
              като смениш всичко ще се изръсиш един куп пари а след това най вероятно няма да го караш много дълго и ще го продадеш на някой готов направен а той хич няма да иска да ти признае разходите ами ще гледа да го вземе колкото се може по тънко и ще останеш "набутан" яко
              Аз от наколко години насам го практикувам тоя спорт :x

              Коментар


              • #22
                25 х.км. не е много за XR ако е поддържан както трябва.Абе всъщност 250-то върти ли маслото през рамката и ако е така ти как точно го мериш .Защото при 600 си има цяла процедура
                offroad фен
                1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                Коментар


                • #23
                  Мисля че не върти масло в рамката...доколкото беше описано литературата не е особена процедурата по проверката на маслото за този мотор...
                  [img]http://ftp.domainbg.com/stanislav_7140/cooltext88212992.jpg[/img]

                  Коментар


                  • #24
                    а ако е тази година модел която казваш трябва в рамката да е май маслото трябва да проверя

                    Коментар


                    • #25
                      Плакатисте, не го слушай Митков, защото след като направиш тия процедури, пак ще идеш на майстор! 150 гр/100 км е направо ужасно! Т.е. кило и половина на 1000 км! Иди при майстор и може да смениш само сигменти и гумички. Колкото закъсняваш е по-кофти за мотора. Смени му все пак маслото с 20W/50, но си заделяй парички за ремонт

                      Коментар


                      • #26
                        Ми аз ще го засека сега маслото както си трябва....защото може нещо да не съм го премерил както си му е реда и ако пак е такава работата вече ще се ходи на ремонт....та взимам под внимание всички съвети
                        [img]http://ftp.domainbg.com/stanislav_7140/cooltext88212992.jpg[/img]

                        Коментар


                        • #27
                          Къде е щеката за мерене, горе под кормилото или долу на двигателя? Ако е долу, почти няма шанс да си сбъркал! Нека поработи двигателят, после изчакай 5 минути и тогава го мери

                          Коментар


                          • #28
                            А ако е горе трябва да работи поне 5 мин., при това мотора трябва да е прав а не на пачи крак защото маслената помпа е отдясно и не качва догоре.В случай че пръчката ти е горе най-сигурно е да го покараш 1 км, оставяш го 5 мин. и мериш!
                            offroad фен
                            1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                            TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                            Коментар


                            • #29
                              Това исках да кажа, ама кучето ми стоеше до мен и ми вика:"Аре, стига с това ендуро, няма ли да ме извеждаш?" - та съм изпуснал момента на гасене на двигателя!
                              Гълъбине, можеш ли да ми уредиш комплект задни и предни спирачки за Ямахата от онези - френските?

                              Коментар


                              • #30
                                Няма грижи!Ти 426 ли беше?
                                offroad фен
                                1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                                TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X