Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем при KLR 600 94г.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем при KLR 600 94г.

    Приятели здравейте,дойде ред и аз да се разправям с ремонт на моята машина.Та проблема е че отворих мотора за отстраняване на повреда в скоростите,при последното излизане с момчетата да караме при катерене на една доста стръмна пътека ми се наложи да го зажуля от ляво в един дънер.При удара на лоста за скоростите нагоре при свалянето на предницата на мотора че тръгна да ме обръща ...чукна лоста нагоре от 2ра към 3та и вилката за 2ра и 3та скорост беше отчупила парче от каналчето на избирача за скоростите.Захапа тогава и никакви скорости та някаде с лашкане напред назад успях да изключа и имах само 1ва и 2ра та така се прибрах от почти 30км до Враца.Та проблема със скоростите е отстранен вече,имам 2ри двигател сложих друг избирач,в скоростите сичко друго си е перфект... НО при отварянето на мотора ми направи впечатление че и моя е спукал и двата корпуса около лагерите на коляновия вал м/у долния баланс вал .Този проблем го откривам вече на 4ти двигател от KLR,през 2005та отварях на приятл неговия за ремонт и там имаше същия проблем,след това на друг мотор които взе за части,сега на моя го виждам същото нещо,а и на този дето го имам за части като го отворих и там е същата работа .Почвам да мисля че това си е някакво слабо място на тея двигатели и се чудя какво да го правя и моя туч... до последно никакви проблеми не съм имал с мотора от към двигтела,работеше без странични шумове винаги съм го обслужвал редовно и профилактика задължително на клапани вериги обтегачи и сичко преди пролетното стабилно подкарване .Някой ако има мнение по въпроса нека да се изкаже и сподели ако има някакви наблюдения.
    Поздрави на всички.
    Дани

  • #2
    От: Проблем при KLR 600 94г.

    Колега защо не качиш някоя снимка на пукнатините? С локтайт за лагерни гнезда могат да се залепят и това е по-добрият и по-здравият вариант от заварка, ако може да се завари де.
    If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

    Коментар


    • #3
      От: Проблем при KLR 600 94г.

      Ами и според мен е кофти за заравяване,незнам дали няма да подаде някъде при силното нагряване от аргона.
      Ще го снимам и ще кача снимки на пукнатината,а тя се намира точно около лагерите на коляновия вал като се личи само като пукнатина няма просвет разместване или каквото и да било,но имам съмнения че при опит да се избият черупките на лагерите от корпусите ще стане беля.

      Коментар


      • #4
        От: Проблем при KLR 600 94г.

        Нека си става беля. Колко беля да стане? По добре сега, така и така е разглобен, спестяваш си най-малко един комплект гарнитури. Лепи с Локтайт за лагерни гнезда или за хидравлични цилиндри, сглобката става в пъти по-добра от каквато и да е заварка.
        If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

        Коментар


        • #5
          От: Проблем при KLR 600 94г.

          Колега можеш ли да ми кажеш като номер кои е тоя Loctite че гледам няколко варианта излизат като се разрових,но не знам точно кое е най-подходящото,а относно заваряването се опасявам от деформация,а все пак между двата алуминиеви корпоса са наредени всички валове,всички лагери и опори се фиксират там и станели малко деформация отива всичко... И според мен по-добър вариант да се пробва е с лепенето,ако трябва през цялата пукнатина ще мина отгоре и да извадя канал с едно конусно борче и отгоре в него ще излея лепилото като преди това ще обезмасля перфектно разбира се .

          Коментар


          • #6
            От: Проблем при KLR 600 94г.

            Най-добре отиди в магазин на фирмата и питай. Аз съм ползвал Локтайт Хусол 3478.
            If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

            Коментар


            • #7
              От: Проблем при KLR 600 94г.

              утре ще си поръчам,като чета какви характеристики има май ще да свърши работа,но остава да намерим отговор на това от какво се получава този проблем с двигателите на KLR-ите това пропукване в корпусите ,всичките лагери са здрави няма нищо разбито,винаги съм проверявал веригите и всичко... и при работещ двигател като запуша ауспуха с рака да се чува двигатела само,винаги е работел без щтракания и странични шумове... като изключим това че всички КЛР-и имат една малко по твърда и особена работа от останалите от този клас .
              Поздрави.

              Коментар


              • #8
                От: Проблем при KLR 600 94г.

                На стария ми КЛР (84Г) лагерните легла бяха от стомана, залята с алуминий. Проблеми никога не е имало. При по-новите не е ли така?
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем при KLR 600 94г.

                  Така е и при по-новите колега,леглата са от стомана и тук но пукнатината е около тях на равяции от 20-30мм около леглото и ги обикаля почти.Странно е че обаче и на 4те двигателя които съм отварял е почти по една и съща линия спукано и не се забелязва нито да е имало разместване нито каквото и да било мърдане,само пукнатини и нищо повече .В събота проверих за този Loctite 3478 и цената е малко над 200лв за 250ml,скъпичко е но хубавите неща винаги са скъпички ...то толкова е и едно друго долнище от такъв мотор.
                  Поздрави.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X