Приятели здравейте,дойде ред и аз да се разправям с ремонт на моята машина.Та проблема е че отворих мотора за отстраняване на повреда в скоростите,при последното излизане с момчетата да караме при катерене на една доста стръмна пътека ми се наложи да го зажуля от ляво в един дънер.При удара на лоста за скоростите нагоре при свалянето на предницата на мотора че тръгна да ме обръща ...чукна лоста нагоре от 2ра към 3та и вилката за 2ра и 3та скорост беше отчупила парче от каналчето на избирача за скоростите.Захапа тогава и никакви скорости та някаде с лашкане напред назад успях да изключа и имах само 1ва и 2ра та така се прибрах от почти 30км до Враца.Та проблема със скоростите е отстранен вече,имам 2ри двигател сложих друг избирач,в скоростите сичко друго си е перфект... НО при отварянето на мотора ми направи впечатление че и моя е спукал и двата корпуса около лагерите на коляновия вал м/у долния баланс вал .Този проблем го откривам вече на 4ти двигател от KLR,през 2005та отварях на приятл неговия за ремонт и там имаше същия проблем,след това на друг мотор които взе за части,сега на моя го виждам същото нещо,а и на този дето го имам за части като го отворих и там е същата работа .Почвам да мисля че това си е някакво слабо място на тея двигатели и се чудя какво да го правя и моя туч... до последно никакви проблеми не съм имал с мотора от към двигтела,работеше без странични шумове винаги съм го обслужвал редовно и профилактика задължително на клапани вериги обтегачи и сичко преди пролетното стабилно подкарване .Някой ако има мнение по въпроса нека да се изкаже и сподели ако има някакви наблюдения.
Поздрави на всички.
Дани
Поздрави на всички.
Дани
Коментар