Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за преправяне на биела

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за преправяне на биела

    Взех цилиндър и бутало от yzf426, но се оказа, че бутални болт на yzf426 е 19мм, а на wr 400 18мм.
    Въпросът ми е може ли да сваля биелата на wr400 и да я направя в горния чоп от 18 на 19 мм.Интересуваме дали горе има някаква закалка.
    Последно редактирано от viki terzieva; 29-10-12, 10:44. Причина: Пред а, че, но, защото, който има запетая.
    0 8 76 36 8 542

  • #2
    От: въпрос за преравяне на биела

    Не може. Биелата и горе и долу е закалена, има повърхностна циментация и т.н., също биелния вал (чоп) и буталния болт.
    Това са части от лагер. Повърхностите, по които се търкалят ролките ги приеми за черупки на лагер ...
    ______2
    Е = MZ

    Коментар


    • #3
      От: въпрос за преравяне на биела

      Възможно е да направиш две втулки межу буталният болт и буталото , но колко ще кара не се знае.
      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

      Коментар


      • #4
        От: въпрос за преравяне на биела

        Никакъв проблем! Стига да има кой и къде да извърши необходимата интервенция. На времето съм възстановявал не един разбит колянов вал, на кординатен шлайф шлайфаш с необходимия запас около 0,02 0,03 мм. Казано по-разбираемо: 2 , 3 стотни над размера на буталния болт ,закалка ,циментация ,окончателен шлайф и си щастлив!! Стига да има къде и кой!! Ако няма ,звънни ми на тел 0898496853 да те упътя!
        Последно редактирано от viki terzieva; 29-10-12, 10:42.
        Най-добре е да имаш богати приятели!!!
        Ако не ти дадат, барем няма да ти искат!!!

        Коментар


        • #5
          От: въпрос за преравяне на биела

          Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
          Възможно е да направиш две втулки межу буталният болт и буталото , но колко ще кара не се знае.
          С втулки от фосфорен бронз съм правил на няколко мотора и този вариАнт е доста по-добър, отколкото буталния болт да лагерува директно в биелата. Обаче тук проблема е, че буталният ми болт е по-голям от отвора на биелата.
          Последно редактирано от viki terzieva; 29-10-12, 10:40. Причина: "Със" се използва, само ако следващата дума започва със "с" или "з".
          0 8 76 36 8 542

          Коментар


          • #6
            От: Въпрос за преправяне на биела

            Мотор мен е написал:-втулки в буталото, не в биелата Демек използваш 18мм-овия болт. Ама на това му се вика БАЙОВЩИНА. Варианта на Чичко Фър ми се струва най-удачен. Друго, да се разстърже отвора в биелата , без да се закалява и болта да се запресова с натег, демек болта е в стегната сглобка в биелата, а лагерува само в ушите на буталото. При много от автомобилните двигатели е на този принцип. И това е байовщина.
            Да взема да използвам и аз темата. На ХТ някой да е разстъргвал горния отвор на биелата и да е монтирал бронзова втулка?? И да има наблюдения над интервенцията .
            Че пестеливият вариант без бронзова втулка не ми харесва нещо
            Gnome Rhone AX2 800 1938
            Yamaha XT600Z 1VJ 1986
            Husqvarna Te 510 1989
            Argvmentvm ad novitatem

            Коментар


            • #7
              От: Въпрос за преправяне на биела

              Не че мога да ти помогна, но преди два месеца изхвърлих на вторични кофти вал с почти нова кована биела за ХТ, след като 3-4 години никой не искаше да ги вземе на символична цена.

              Коментар


              • #8
                От: Въпрос за преправяне на биела

                Първоначално публикуван от gnomerhone Преглед на мнение
                Мотор мен е написал:-втулки в буталото, не в биелата Демек използваш 18мм-овия болт. Ама на това му се вика БАЙОВЩИНА. Варианта на Чичко Фър ми се струва най-удачен. Друго, да се разстърже отвора в биелата , без да се закалява и болта да се запресова с натег, демек болта е в стегната сглобка в биелата, а лагерува само в ушите на буталото. При много от автомобилните двигатели е на този принцип. И това е байовщина.
                Да взема да използвам и аз темата. На ХТ някой да е разстъргвал горния отвор на биелата и да е монтирал бронзова втулка?? И да има наблюдения над интервенцията .
                Че пестеливият вариант без бронзова втулка не ми харесва нещо
                Да, сега видях, че е писал за втулка в буталото, и аз го мислех, но не съм сигурен. Това е състезателен мотор и тук оборотите са голЕми, а относно твоето питане за втулка в биелата на хт - много е опасно на просто ако се постави втулка дебелината на биелата ще стане много малка , примири се с чукането на буталния болт и аз съм го мислел за вариАнт за едно мое ТТ.
                Последно редактирано от viki terzieva; 29-10-12, 10:39. Причина: правопис
                0 8 76 36 8 542

                Коментар


                • #9
                  От: Въпрос за преправяне на биела

                  Тънка е главата, да. Затова питах. Продават биели с втулки, продават и цели валове с такива биели. Просто ми бе интересно дали някой го е правил.
                  Колкото до втулките в буталото, не си прави експерименти -те са раздел байовщини, демек ...
                  Варианта на Чичко Фър ми се струва най-удачен ...
                  Gnome Rhone AX2 800 1938
                  Yamaha XT600Z 1VJ 1986
                  Husqvarna Te 510 1989
                  Argvmentvm ad novitatem

                  Коментар


                  • #10
                    От: Въпрос за преправяне на биела

                    Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
                    Не че мога да ти помогна, но преди два месеца изхвърлих на вторични кофти вал с почти нова кована биела за ХТ, след като 3-4 години никой не искаше да ги вземе на символична цена.
                    Хубаво си направил Моя вал си е добре. Просто мисля за в бъдеще, а тая пестелива "циганьорщина" без втулка може да е много удачна, ама нещо не мога да я поема..Затуй само биела с бронзова втулка.
                    Gnome Rhone AX2 800 1938
                    Yamaha XT600Z 1VJ 1986
                    Husqvarna Te 510 1989
                    Argvmentvm ad novitatem

                    Коментар


                    • #11
                      От: Въпрос за преправяне на биела

                      Искам да попитам къде в София разкапсУловат колянови валове?
                      Последно редактирано от viki terzieva; 29-10-12, 10:36. Причина: Моля, ползвайте главни букви!
                      0 8 76 36 8 542

                      Коментар


                      • #12
                        От: Въпрос за преправяне на биела

                        Аз само се чудя какво налага тази интервенция? Цилиндър и бутало от WR400 са голям дефицит и "ги няма никъде" или са "много скъпи"?
                        Забравили сте да пишете "лагерна" втулка при предложението за ползване на втулка в биелата.
                        А варианта "Чичко Фър" си става с ходене при фрезисти, термисти, шлайфисти ... Колко ще излезе цялата работа за да се изработи уникалната биела? И при следваща смяна - пак по същата пътека ... Аз имам и един друг въпрос. На този състезателен мотор кой ще направи динамичен баланс след като се качи високо по-тежък бутален болт и т.н. Или той не е толкова състезателен.
                        Последно редактирано от Димо; 28-10-12, 09:12.
                        ______2
                        Е = MZ

                        Коментар


                        • #13
                          От: Въпрос за преправяне на биела

                          На сточна гара точно до хладилният техникум,телефон 0895586067-Христо,човекът е много кадърен прави ми вала на црф и му сложи нова гривна на ролковия лагер,наистина работи добре и не взима извънземни суми.успех с ремонта.
                          Последно редактирано от qnis; 28-10-12, 09:44.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Въпрос за преправяне на биела

                            Нека не любопитстваме каква е целта на занятието. Не е нужно. Така е решил човека, така иска да се опита да го направи. Макар че е ясно Динамични и други баланси в случая едва ли ще са необходими

                            Мetalgiar, доколкото виждам парт номерата на двете части на коляновите валове, долен чоп плюс долен биелен лагер и за двата модела са идентични. Разликата е в биела и бутален болт. Демек, трябва ти биела също и няма да е необходимо да се запознаваш с разни майстори. Но, ще е хубаво да се изкажат и някои разбиращи все пак. За мен тези мотори са терра инкогнита. Но все пак вярвам на парт номерата. Избрал съм произволни модели, ти си ги натъмъни .

                            http://www.cheapcycleparts.com/model...emblies/181211

                            http://www.cheapcycleparts.com/model...nkshaft-piston

                            Дано не третирате горните линкове като някаква реклама....
                            Gnome Rhone AX2 800 1938
                            Yamaha XT600Z 1VJ 1986
                            Husqvarna Te 510 1989
                            Argvmentvm ad novitatem

                            Коментар


                            • #15
                              От: Въпрос за преправяне на биела

                              Първоначално публикуван от Димо Преглед на мнение
                              Аз само се чудя какво налага тази интервенция? Цилиндър и бутало от WR400 са голям дефицит и "ги няма никъде" или са "много скъпи"?
                              Забравили сте да пишете "лагерна" втулка при предложението за ползване на втулка в биелата.
                              А варианта "Чичко Фър" си става с ходене при фрезисти, термисти, шлайфисти ... Колко ще излезе цялата работа за да се изработи уникалната биела? И при следваща смяна - пак по същата пътека ... Аз имам и един друг въпрос. На този състезателен мотор кой ще направи динамичен баланс след като се качи високо по-тежък бутален болт и т.н. Или той не е толкова състезателен.
                              Какви щуротии дрънкаш''динамичен баланс''. Това е едноцилиндров мотор,тук се балансира само вала, след като се затвори и това става и в домашни условия с индикаторен часовник, само да ги имаш инструментите. А относно питането ти за дефицит на частите - има всичко, но аз искам да сглобя двигател с колянов вал от wr 400 , а цилиндъра и главата да са от yzf 426 понеже търся теглителна сила в ниските и взривна мощ във високите, а това сме малко хора в София където разбират от тези мотори и могат да се справят.
                              Последно редактирано от viki terzieva; 29-10-12, 10:35. Причина: Моля, справете се и със запетаите!
                              0 8 76 36 8 542

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X