Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с ДРЗ400

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с ДРЗ400

    Здравейте,проблема е следният:
    от известно време мотора започна от време на време да глъхне във високите обороти,като след 1-2мин.се оправяше.Така до онзи ден когато започна да глъхне постоянно във високите.
    Проверих следните неща:
    -Пали от 100/100
    -Държи обороти
    -Смених свеща с чисто нова
    -Луфтове на клапаните изпуск.0,25/всмукат0,15
    -Компресия 9,5
    -Карбуратор жигльори ,чисти
    Вече нямам идея какво да правя,
    -Дебит от резервоара добър
    Моля,помагайте с мнения и идей.

  • #2
    От: Проблем с ДРЗ400

    Имам един идеЙ! /това за темата със сенаторите.../ Като начало - въздушен филтър. Малко вероятно е с оглед на това което описваш, но е хубаво да се провери. Пробив в лулата или кабела или бобината е по-вероятно да има. Клеясали клеми протрити или прекъснати кабелчета по веригата? Кабела от датчика на Хол или самият датчик също могат да се бъзикат. Да си сипвал руски добавки в маслото? За финал - комутатора /най-скъп и най-вероятен вариант/. Търси за проба някой с такъв мотор да услужи за малко. Изобщо така както го описваш повече прилича на утечка на ток.
    0888932647

    Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с ДРЗ400

      въздушния филтър е изпран,клеми ,лула,свръзки съм ги напръскал с контактен спрей,комутатора утре ще взема от един познат от неговия мотор и ще видим.А кабела е капсулован в бубината,и не мога да ги сменя с лулата за проба.

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с ДРЗ400

        Моя дрз правеше такива номера.И аз като тебе испоразглобих всичко възможно,а смотания проблем беше в кабела на копчето за прекъсване/гасене на мотора.....Жиците даваха маса на кормилото и като дам газ и просто си глъхнеше във високите.Огледай го от кормилото до там къде му е края под резервоара.Дано да е това,че да не ти пуши главата
        Yamaha Dt 125 R > Suzuki DRZ 400 E > Beta Rev 3 "06" > KTM 520 EXC

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с ДРЗ400

          Първоначално публикуван от gtri Преглед на мнение
          въздушния филтър е изпран,клеми ,лула,свръзки съм ги напръскал с контактен спрей,комутатора утре ще взема от един познат от неговия мотор и ще видим.А кабела е капсулован в бубината,и не мога да ги сменя с лулата за проба.
          Освен че е изпран филтъра - промазан ли е и колко?
          0888932647

          Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с ДРЗ400

            сух е,не съм го мазал в момента,промяна няма

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с ДРЗ400

              В карбуратора има цедка ,под иглата на поплавъка.С кои карбуратор си?
              Последно редактирано от ivo Svoge; 04-10-12, 15:58.
              Polaris Magnum 500
              Mercedes ml320

              Коментар


              • #8
                От: Проблем с ДРЗ400

                карбуратора е микуни,цедка не съм чистил,утре ще го погледна пак.

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем с ДРЗ400

                  докато разглеждах за комутатор ми направи впечатление,че моя е mgt 030,а има и други номера.Всички са с еднакви букси.ако сложа с друг номер например mgt 028,дали ще работи при мен.Питам защото утре ще взимам един за проба и ако се различава от моя по този номер,дали има смисал да пробвам.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем с ДРЗ400

                    Ако е от карба.пращай го на Митко от Троян Номер му го има в форума!
                    Yamaha Dt 125 R > Suzuki DRZ 400 E > Beta Rev 3 "06" > KTM 520 EXC

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем с ДРЗ400

                      Правете разлика между ГЛЪХНЕНЕ и ПРЕКЪСВАНЕ . Първото е когато е бедна горивната смес . Второто е когато имаш проблем с тока . Едното няма нищо общо с другото . Няма как моторът да ти глъхне във високите , като не ти е наред копчето за гасене .

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем с ДРЗ400

                        мотора пали,държи празния ход,но като тръгнеш не иска да се изфорсира,все едно нещо го спъва.Не прекъсва.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем с ДРЗ400

                          Карбураторът ти е вакуумен . Може би имаш проблем с вдигането на шибъра и от там респективно на иглата . Провери дали мембраната ти е здрава първо . Най - лесно става като махнеш гумения маншон зад карбуратора . Палиш , даваш газ и гледаш дали се вдига шибъра . Ако не се вдига има две възможности . Но първо провери и тогава ще продължим .

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем с ДРЗ400

                            Това беше моя проблем както споменах,в ниските е добре,но врътна ли газта и глъхнеше.След като изолирах кабела проблема изчезна(просто споделям какво се случи при мене).Ето Пешо слушай и няма да сбъркаш.Разбира много човека!!
                            Yamaha Dt 125 R > Suzuki DRZ 400 E > Beta Rev 3 "06" > KTM 520 EXC

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем с ДРЗ400

                              Първоначално публикуван от gtri Преглед на мнение
                              сух е,не съм го мазал в момента,промяна няма
                              А не бива да е сух. Филтъра трябва да създава подналягане преди карбуратора за да се получи правилното съотношение в горивната смес. За прашуляка , който преминава през сух филтър пък няма и да говорим.

                              За да провериш дали не е запушена цедката преди карбуратора - сложи маркуче на дренажния отвор в дъното на поплавковата камера и отвий винта. Ако от там тече обилно бензин може да си сигурен че няма запушване по пътя. Ползвай прозрачно маркуче. Така с него ще можеш , като го насочиш нагоре да провериш дали нивото в камерата е правилно регулирано. И аз се подведох малко. Като си написал - карбуратор чист....
                              0888932647

                              Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X