Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Kawasaki KLR 650 1987 не пали на студено

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Kawasaki KLR 650 1987 не пали на студено

    Здравейте, имам следният проблем:
    при 20 градуса по ЦелзиЙ моторът пали,
    при по-ниска температура само припуква, но като го запаля все едно няма проблеми, върви си, пали си,
    искрата на свещта има, бензин има, смених възд. филтър, свещ, пробвах с друга бобина, но машината не пали, ако някой може да помогне ще почерпя! ( като се извади свещта има перфектен вид, мотора за 2000 км е лапнал около 1/2л. масло, няма манивела само стартер)
    Има ли някоЙ идея колко волта трябва да дава CDI към бобината?

  • #2
    От: Kawasaki KLR 650 1987 не пали на студено

    Първо опитай по-лесните неща, като например:
    1) Какво масло ползваш? Сложи 10w-40
    2) Бих опитал с друга батерия--можеш да го свържиш с такава от кола, като колата е с изключен двигател.
    3) Накрая провери клапаните, и ги намести в по-широкия размер на проемливия диапазон

    С толкова горене на масло, като че ли е време за нови семеринги на буталото? Това е друг въпрос де... На въпроса отн бобината не съм толкова сигурен, май е 14,7 волта

    Коментар


    • #3
      От: Kawasaki KLR 650 1987 не пали на студено

      Да не би да опитваш да запалиш без да използваш обогатителя на сместа?При палене на студен двигател (доколкото разбирам за това става дума) използването му е задължително.

      Коментар


      • #4
        От: Kawasaki KLR 650 1987 не пали на студено

        имаше гадове в жигльора на смукача, но пак не пали, остава да проверя клапаните върти почва да припуква и аха да запали но не ще

        Коментар


        • #5
          От: Kawasaki KLR 650 1987 не пали на студено

          http://shop.ml-racing.eu/category/10...7?show=gallery
          Възможно ли е от тази мембрана да не пали? (моята има 2 малки дупки като от игла)

          Коментар


          • #6
            От: Kawasaki KLR 650 1987 не пали на студено

            Има една кръгла мембрана за прзен ход и тя има едни дупчици от старост, аз съм я поръчал и ако се оправи ще кажа .

            Коментар


            • #7
              От: Kawasaki KLR 650 1987 не пали на студено

              Първоначално публикуван от niki2572 Преглед на мнение
              http://shop.ml-racing.eu/category/10...7?show=gallery
              Възможно ли е от тази мембрана да не пали? (моята има 2 малки дупки като от игла)
              Това би трябвало да влияе когато вече мотора е запален и в движение (т.е като даваш газ и глъхне).

              Пали ли лесно когато го пуснеш от баир? Не става въпрос за хвърляне на мотора, а за да го запалиш от инерция, без стартера
              Автомобилният речник на български ми куца.

              Коментар


              • #8
                От: Kawasaki KLR 650 1987 не пали на студено

                Да, лесно пали от инерция.

                Коментар


                • #9
                  От: Kawasaki KLR 650 1987 не пали на студено

                  Ако маслото не е вече 10w-40, го смени с такова. Поне ще пали по-лесно. Провери батерията дали е добра. Накрая провери клапаните.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Kawasaki KLR 650 1987 не пали на студено

                    Купи си един спрей за почистване на карбуратори или пък от тези за лесен старт. Преди да палиш пръсни от някъде в смукателния колектор. Може и преди въздушния филтър но не е желателно. Моя КЛХ 650 като поседи повече от седмица непален е същия. Това е оправията. Очевидно недообогатява горивната смес достатъчно. И съм склонен да вярвам че си е така заводски. Щото иначе всичко е наред. Тази серия мотори си страдат от калпав автоматичен декомпресор..... и не ми се пише толкова дълго.
                    0888932647

                    Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                    Коментар


                    • #11
                      От: Kawasaki KLR 650 1987 не пали на студено

                      Ако може само да ми кажеш, да завивам ли болта за сместа или да го развъртам, за да обогатя. Прочетох днес, че ако свещта е бяла, сместа е бедна, ако е тъмна - е богата и трябвало да бъде керемидена, за да е нормална.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Kawasaki KLR 650 1987 не пали на студено

                        Правилно си прочел. Ама това е болт за сместа само на тихи обороти. В останалите режими на двигателя той не участва. Та едва ли има много общо с цвета на свещта.Регулира се или по зададени от производител обороти или с газанализатор или "на ухо".
                        0888932647

                        Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                        Коментар


                        • #13
                          От: Kawasaki KLR 650 1987 не пали на студено

                          Правилно си прочел. Ама това е болт за сместа само на тихи обороти. В останалите режими на двигателя той не участва. Та едва ли има много общо с цвета на свещта.Регулира се или по зададени от производител обороти или с газанализатор или "на ухо".

                          За да обогатиш навиваш /намаляваш въздуха/. Само дето проблема идва по-скоро от занижена компресия заради декомпресора. Вероятно е в Япония да не знаят и за нашия качествен бензин също.... но пък ти си струва да пробваш с някой друг. Аз по някога усещам разликата в качеството дори по миризма. Кой знае какво има вътре?
                          0888932647

                          Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                          Коментар


                          • #14
                            От: Kawasaki KLR 650 1987 не пали на студено

                            Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
                            Купи си един спрей за почистване на карбуратори или пък от тези за лесен старт. Преди да палиш пръсни от някъде в смукателния колектор. Може и преди въздушния филтър но не е желателно. Моя КЛХ 650 като поседи повече от седмица непален е същия. Това е оправията. Очевидно недообогатява горивната смес достатъчно. И съм склонен да вярвам че си е така заводски. Щото иначе всичко е наред. Тази серия мотори си страдат от калпав автоматичен декомпресор..... и не ми се пише толкова дълго.
                            Незнам но при моят КЛХ 650Р проблеми с паленето нямам , без значение от колко време не е пален при 2рото ритане пали, естествено със опънат докрай смукач.

                            Коментар


                            • #15
                              Re: Kawasaki KLR 650 1987 не пали на студено

                              Малко четиво за карбуратора http://www.gadgetjq.com/keihin_carb.htm
                              A Lone Rider

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X