Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Подръжката на ендурото

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Петьо, ха да е честита на брат ти новата придобивка
    Тази машина наистина е изпитана много. Това 2004 или 2005 е модел, че не съм запознат много с КТМ? Голяма реклама хвърлиха тази година за този модел.
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

    Коментар


    • #17
      Е тва е вече друга работа е те тва е мотор мани ги тия 525 да ви е честит карайте си го със здраве и по внимателно че резервни части за човешки тела и от щатите не могат да се поръчат
      Това между другото е обявено за мотор на годината при четеритактовите ендура в ЩАТИТЕ а това не може да бъде случайно ако някой не вярва да види в "DIRT RAIDER"
      Аиде дайте малко повече инфо от къде го взехте колко излиза такива работи тука сме все наши хора

      Коментар


      • #18
        Тия австрийци от "Desert dream" от другият месец всички ще са с този модел. КТМ им ги дават с голяма отстъпка заради рекламата! Иначе сега в Австрия ми казаха, че моделът бил 8000 еуро.
        Пък Близнака може да съобщи тук само на нас к'во им е излязло. Няма да кажем на никой
        Ендурото и сексът не са шега работа !
        -------------
        Животът се измерва с броят на издишванията !

        http://sixdayscrazyjob.com
        http://crazy-job.com

        Коментар


        • #19
          Модел 2005г Излиза горе долу колкото УАЗ -ХЪНТЕР с лебетка

          Коментар


          • #20
            Аз съм с Перът Близнака - Новият мотор е най добре! Съпругата ми изтегли 6000лв кредит когато си копувах последният нов мотор, ама сега само давам гас! Иначе това смениш, онова оправиш и пак ти стъпи почети като нов....

            Ето малко снимки...


            Коментар


            • #21
              като гледам снимките ме обзема странно чество че и тия мотори не са
              купени от т.нар. "ОФИЦИАЛНО" представителство на яамаха

              Коментар


              • #22
                Обещавам, че ще си купувам винаги нов мотор!
                Мисля, че само за първите 2 години от липса на ремонти му избих разликата в цената спрямо старите, дето ги търкалях преди това.
                Ендурото и сексът не са шега работа !
                -------------
                Животът се измерва с броят на издишванията !

                http://sixdayscrazyjob.com
                http://crazy-job.com

                Коментар


                • #23
                  Новия мотор си е нов мотор- струва си да си го вземеш при следните условия:

                  1. Да го караш на 48 часа в седмицата
                  2. Да можеш да караш(аз не мога, още се возя , като гледам как е тръгнало лятото ще карам YZ 426 F дай боже )
                  3. Да се грижиш за него, така както се грижиш за дете.


                  Аз едва ли ще си купя нов мотор в близките 4-5 години, ама като почна да си искарвам хляба ще си купя!

                  Коментар


                  • #24
                    Ей човеко тоя YZ 426 F супер здраво ти е влязъл в главата Но наистина преди да го купиш послушай Жоро и направи едно кръгче да разбереш за какво става въпрос. Все пак искрено ти го пожелавам, и ако наистина си такъв талант що не се запишеш да тренираш мотокрос - и без това 99% от състезателите са неконкурентноспособни с чужденците

                    В понеделник като карах, малко преди Осеникова поляна така се издръстих след един завой че си спуках наколенката (нова Acerbis) и мотора ми мина през гърба (добре че нищо ми няма)....и това стана щото просто се поувлякох да карам доста по-бързо от разумното по стръмния баир с много готини завои, а сега като се замисля ако не бях с ДР ами с yz426 може би щях да пробвам какво им е на кълвачите да копат дървото с глава
                    Помисли си и за това Главата може и да ти трябва да си изкараш пари за нов мотор по-нататък
                    No bike - no fun!

                    Коментар


                    • #25
                      Ааа, мани и аз днес паднах. По-точно не паднах мотора падна. Съвсем бавно минавах с около 10 км в час през ена шума и явно под нея имаше кал и мотора засука задника и аз като Лев Яшин се хвърлих
                      от мотора. Разбрира се с тази скорост нищо не ми стана на мен или мотора .

                      Да ти кажа чесно аз не съм талант. Не знам дали съм. Вече съм стар за мотокрос, пък и аз не обичам състезанията поради ред причини. Сега брата е на 6 години. Другата седмица му носят CRF 65 кубиков май Него ще пускаме на състезания може би.

                      Коментар


                      • #26
                        Дидо, от към Дебел дял ли се качва? Там са се опитали да пооправят пътя и са го наакали още повече, но пък много кал има и е голям кеф!
                        Ендурото и сексът не са шега работа !
                        -------------
                        Животът се измерва с броят на издишванията !

                        http://sixdayscrazyjob.com
                        http://crazy-job.com

                        Коментар


                        • #27
                          Не, Жоро - качвах се откъм язовира (Христо Смирненски) - излиза се точно зад паметника. От Дебел Дял никога не съм се качвал, но в неделя надявам се ако карам специално ще мина оттам. Кажи само от селото ли хващаш пътя; щото не ми се ще да го слизам от осеникова до дебел дял - по-готино ще е качването а до селото ще отида по шосето
                          No bike - no fun!

                          Коментар


                          • #28
                            Дидо, твоя мотор коя година е бре. Стартер има ли? Че има един дето се оплаква че стартера на др 250 рс бил бъгав.

                            Коментар


                            • #29
                              Моторът ми мисля че е 1995 год. (въпреки че някъде в нета четох че рс се прави от 96 год.) със стартер, който до сега си работи безотказно и съм много доволен от него (лошо е че няма и манивела ).
                              Има и някои допълнителни базикни по него:
                              - кормило Рентал
                              - зъбаци P.B.R (12-47)
                              - златна верига DID
                              - предпазители на ръцете
                              - накладки EBC



                              No bike - no fun!

                              Коментар


                              • #30
                                Искам да ви питам нещо. Като мия мотора трябва ли да запушвам аспуха отзад за да не влиза отзад. Едни ми казват запушвай го, други не. Същото като при скоростите- някой ми викат сменяй ги без съединител, втори ми казват със съединител, трети пък нагоре като сменяш с съединител, надолу като сменяш с съединител. И аз кой да слушам?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X