Колеги извинявам се за новата тема която пускам макар, че тя е разисквана много пъти за последните 2 години но понеже Митков си купи чисто нов мотор и не прави повече репортажи със снимков материал затова ще ми позволите да опитам аз
Така откакто го имам мотора все ме влече към по труднодостъпни трасета но понеже е много мощен и няма ниски обороти или ми гасне или ме хвърля, той мотора си е добре аз не съм за него но не се отказвам.
Та реших малко да го "скопя" и закупих допълнителна тежест за маховика и се започна:
Ето това е инструкцията и самия маховик има три вида по тежина това е средният вариант, за най-тежкият се изискават доста промени в двигателя и капака за средния са само 2 неща които са показани на снимката но за тях по нататък.
Източва се маслото, добре е да му е дошло време за смяна
Отваряте капака внимателно да не се скъса гарнитурата.
Правите скоба при стругар за да извадите маховика.
Готово маховика е свален сега трябва да имате подръка лепило за резби, така пише в упътването за да може да намажете резбата на двете болтчета които закрепват допълнителната тежест към маховика.
След което оставяте маховика за да може лепилото да позасъхне и преминавате към двете за дължителни промени в двигателя и капака.
Точно тази ламаринк атрябва да се чукне лекичко за да влезе навътре с около 2-3 милиметра после резултата се проверява с луфтомер След поставянето на маховика. И стъпка 2
Тази част от оребрението на капака трябва да се изпили с флекс но след това трябва много хубаво да почистите от абразивната прах която се отделя при изпилването
След тези две процедури сме готови да затваряме капака. Но преди това не забравяите да сложите маховика
Това е цялата философия особено ако имаш професионален майстор който да ти прави всичко това а ти само да снимаш Е аз имах и то доста добър при това, това е моя Гуру Будин от Дупница който след като тества творението беше много ама много приятно изненадан от резултата аз също
Междувременно докато съхнеше лепилото и докато чакахме стругара да ни направи скобата сменихме маслото на предницата макар, че го бях сменял през януари тази година а също така направихме реглаж на клапаните които за този тип мотори е належащо да се прави много ама много често на 20-30 моточаса зависи от карането. Добре е също така да имате пълният комплект с пулове за клапани е аз имам
За да не пълня темата с повече снимки то за останалите 2 процедури по реглажа и смяната на маслото на предницата вижте снимките тук: http://www.snimka.bg/album.php?album_id=154733 За това как се държи мотора с новия маховик очавайте репортаж от понеделник
П.П. За по детаилна информация тези снимки могат да се видят в по голям формат на горепосоченият уеб адрес /снимкабг/
Така откакто го имам мотора все ме влече към по труднодостъпни трасета но понеже е много мощен и няма ниски обороти или ми гасне или ме хвърля, той мотора си е добре аз не съм за него но не се отказвам.
Та реших малко да го "скопя" и закупих допълнителна тежест за маховика и се започна:
Ето това е инструкцията и самия маховик има три вида по тежина това е средният вариант, за най-тежкият се изискават доста промени в двигателя и капака за средния са само 2 неща които са показани на снимката но за тях по нататък.
Източва се маслото, добре е да му е дошло време за смяна
Отваряте капака внимателно да не се скъса гарнитурата.
Правите скоба при стругар за да извадите маховика.
Готово маховика е свален сега трябва да имате подръка лепило за резби, така пише в упътването за да може да намажете резбата на двете болтчета които закрепват допълнителната тежест към маховика.
След което оставяте маховика за да може лепилото да позасъхне и преминавате към двете за дължителни промени в двигателя и капака.
Точно тази ламаринк атрябва да се чукне лекичко за да влезе навътре с около 2-3 милиметра после резултата се проверява с луфтомер След поставянето на маховика. И стъпка 2
Тази част от оребрението на капака трябва да се изпили с флекс но след това трябва много хубаво да почистите от абразивната прах която се отделя при изпилването
След тези две процедури сме готови да затваряме капака. Но преди това не забравяите да сложите маховика
Това е цялата философия особено ако имаш професионален майстор който да ти прави всичко това а ти само да снимаш Е аз имах и то доста добър при това, това е моя Гуру Будин от Дупница който след като тества творението беше много ама много приятно изненадан от резултата аз също
Междувременно докато съхнеше лепилото и докато чакахме стругара да ни направи скобата сменихме маслото на предницата макар, че го бях сменял през януари тази година а също така направихме реглаж на клапаните които за този тип мотори е належащо да се прави много ама много често на 20-30 моточаса зависи от карането. Добре е също така да имате пълният комплект с пулове за клапани е аз имам
За да не пълня темата с повече снимки то за останалите 2 процедури по реглажа и смяната на маслото на предницата вижте снимките тук: http://www.snimka.bg/album.php?album_id=154733 За това как се държи мотора с новия маховик очавайте репортаж от понеделник
П.П. За по детаилна информация тези снимки могат да се видят в по голям формат на горепосоченият уеб адрес /снимкабг/
Коментар