Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Допълнителна тежест за маховик на CRF450R

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Допълнителна тежест за маховик на CRF450R

    Колеги извинявам се за новата тема която пускам макар, че тя е разисквана много пъти за последните 2 години но понеже Митков си купи чисто нов мотор и не прави повече репортажи със снимков материал затова ще ми позволите да опитам аз

    Така откакто го имам мотора все ме влече към по труднодостъпни трасета но понеже е много мощен и няма ниски обороти или ми гасне или ме хвърля, той мотора си е добре аз не съм за него но не се отказвам.
    Та реших малко да го "скопя" и закупих допълнителна тежест за маховика и се започна:




    Ето това е инструкцията и самия маховик има три вида по тежина това е средният вариант, за най-тежкият се изискават доста промени в двигателя и капака за средния са само 2 неща които са показани на снимката но за тях по нататък.


    Източва се маслото, добре е да му е дошло време за смяна


    Отваряте капака внимателно да не се скъса гарнитурата.


    Правите скоба при стругар за да извадите маховика.








    Готово маховика е свален сега трябва да имате подръка лепило за резби, така пише в упътването за да може да намажете резбата на двете болтчета които закрепват допълнителната тежест към маховика.






    След което оставяте маховика за да може лепилото да позасъхне и преминавате към двете за дължителни промени в двигателя и капака.


    Точно тази ламаринк атрябва да се чукне лекичко за да влезе навътре с около 2-3 милиметра после резултата се проверява с луфтомер След поставянето на маховика. И стъпка 2


    Тази част от оребрението на капака трябва да се изпили с флекс но след това трябва много хубаво да почистите от абразивната прах която се отделя при изпилването




    След тези две процедури сме готови да затваряме капака. Но преди това не забравяите да сложите маховика






    Това е цялата философия особено ако имаш професионален майстор който да ти прави всичко това а ти само да снимаш Е аз имах и то доста добър при това, това е моя Гуру Будин от Дупница който след като тества творението беше много ама много приятно изненадан от резултата аз също
    Междувременно докато съхнеше лепилото и докато чакахме стругара да ни направи скобата сменихме маслото на предницата макар, че го бях сменял през януари тази година а също така направихме реглаж на клапаните които за този тип мотори е належащо да се прави много ама много често на 20-30 моточаса зависи от карането. Добре е също така да имате пълният комплект с пулове за клапани е аз имам
    За да не пълня темата с повече снимки то за останалите 2 процедури по реглажа и смяната на маслото на предницата вижте снимките тук: http://www.snimka.bg/album.php?album_id=154733 За това как се държи мотора с новия маховик очавайте репортаж от понеделник

    П.П. За по детаилна информация тези снимки могат да се видят в по голям формат на горепосоченият уеб адрес /снимкабг/
    Последно редактирано от Chinela; 19-07-07, 10:06.

  • #2
    До: Допълнителна тежест за маховик на CRF450R

    Chinela, май вече си имаш "нов" мотор , честито...
    От репортажа само не разбрах какво е теглото на добавената тежест.?

    Коментар


    • #3
      До: Допълнителна тежест за маховик на CRF450R

      Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
      Chinela, май вече си имаш "нов" мотор , честито...
      От репортажа само не разбрах какво е теглото на добавената тежест.?
      Сорри 11oz или около 360-370грама допълнителна тежест.

      Коментар


      • #4
        До: Допълнителна тежест за маховик на CRF450R

        ЕЙ БРАВО!!!
        Това според мен е много разумно решение за подобряване на "хендлинга" на тези машини. Много гадно гаснат заради леките си маховици и то в най-лошия момент когато тъкмо си минал с предната гума ръба на някой стръмен баир а задната е останала на стръмното

        Дано да имам късмета да го пробвамнякой ден, че ми е много интересно как работи с допълнителна тежест на маховика.
        2010 CRF 250 R

        Коментар


        • #5
          До: Допълнителна тежест за маховик на CRF450R

          Първоначално публикуван от Димитър Преглед на мнение
          ЕЙ БРАВО!!!
          Това според мен е много разумно решение за подобряване на "хендлинга" на тези машини. Много гадно гаснат заради леките си маховици и то в най-лошия момент когато тъкмо си минал с предната гума ръба на някой стръмен баир а задната е останала на стръмното

          Дано да имам късмета да го пробвамнякой ден, че ми е много интересно как работи с допълнителна тежест на маховика.
          Мите с най-голямо удоволствие ще ти дам да пробваш, обещал съм на Митков късна есен когато Рила стане студена и мъглива да ви доида на гости и да покараме заедно. А и дотогава ще съм събрал много впечатления надявам се

          А за гасненето в трудни места и моменти не ми говори пък и паленето после когато си на кантар или много стръмна пътека в гората е смърт.

          Коментар


          • #6
            До: Допълнителна тежест за маховик на CRF450R

            ....ам аз от кога ви разпраям за тия маховици..на братчеда ММ още от миналата година май има забит такъв на маторя
            ..браво чинела супер репортажче

            Коментар


            • #7
              До: Допълнителна тежест за маховик на CRF450R

              Първоначално публикуван от mitkov Преглед на мнение
              ....ам аз от кога ви разпраям за тия маховици..на братчеда ММ още от миналата година май има забит такъв на маторя
              ..браво чинела супер репортажче
              Има я аз откъде мислиш съм се заразил нали от него даже той ми го достави ама не исках да пиша от негово име. По точно има разлика между моя и неговия. Аз сложих допълнителна тежест на оригиналния маховик а той е сложил фабрично по тежък маховик които е цял.
              Но крайният ефект е еднакъв и в двата случая

              Коментар


              • #8
                До: Допълнителна тежест за маховик на CRF450R

                Здравейте колеги, днес както обещах трябва да напиша как се е държал мотора с допълнителната тежест. Да обещах и пиша ама ми трябват поне 3 теми от форума за хвалбите, за оплакванията и техн. дискусии. Е ще обобщя всичко в едно. Та в събота на 21-07 се качих до 7те рилски езера по точно до хижа Рилски езера по нагоре имаше патрули но около хижата имаше поне 40 джипки и безброй народ.
                Пак се отплеснах Значи заради джипките по пътя ми се наложи да спирам и да ги изчаквам три пъти поради 2 причини първо много прах и второ по камъните участъка е тесен. Та по темата за първи път потеглях от там откъдето съм спрял на стръмен участък и то върху камъни, преди не можеше или буксуваше на място или гаснеше.
                Второ качваше се с много малко газ без да се тормози двигателя, преди само яка ръчка. Но на връщане спуках гума на камъните и мина без тестове бегом към хижата и това е за 21-07.








                Имаше народ като на Илиянци в началото на учебната година.


                Сега за 22-07 ето това е тест.
                Смених с нова гума и газ от Паничище към Говедарци после ски писта Мечит /качих я на 3 скорост без проблем преди само първа и тук там втора/ , хижа Мечит, връх малък Мечит, седлото, връх голям Мечит. страхотно изкачване с обратни завои и много голям наклон с големи камъни и точно тука реших да се правя на МЪЖ горе на върха засилих мотора по една поляна и изведнъж видях небето излетях от един камък скрит в тревата и след като се приземих счупих ръчката на съединителя и топлия стартер Точно на върха въпреки, че имам алуминиеви гардове на кормилото и аз не разбрах как се счупиха и даже паднаха от жилата. Прегледах моя милост и за най-голяма радост на мен ми нямаше нищо но на 2200 метра надморска височина и на 45км от Паничище усещането не беше никак приятно не ми беше даже до снимки. Та да не ви отегчавам повече спуснах се обратно по инерция след което запалих мотора в движение на скорост преди Говедарци и пристигнах в Паничище без ръчка на съединителя КОЕТО ЗА МЕН си е истинско геройство визирайки моите способности като ендурист. Това ми приключение може да бъде отценено само от колеги минали по този маршрут през Говедарци, хижа ВАДА, Паничище. Цялият този преход без ръчка едва ли щеше да е възможен ако двигателя беше без този маховик, на места скороста ми падаше почти до нула и двигателя поемаша без да изпука и изгасне.
                Гордея се с мене си

                Ето и лобното ми място:

                Тук на тази полянка


                А това са едни колеги с които се запознахме на хижа Мечит на които искам най любезно ДА БЛАГОДАРЯ затова, че ни нахраниха, напоиха и изпратиха по живо по здраво. ОБЕЩАВАМ тъпкано да им го върна на Паничище

                Забравих да спомена, че в неделя не бях сам а бях с ето тези много добри другари познати ви от моите репортажи.


                В заключение искам да добавя, че наистина се сдобих с чисто "нов" мотор както каза Жоро ХР 600 много полесно се преодоляват тежки препятсвия и наклони
                Благодаря ви за вниманието
                Последно редактирано от Chinela; 23-07-07, 10:03.

                Коментар


                • #9
                  До: Допълнителна тежест за маховик на CRF450R

                  Колеги в старанието си да бъда колкото се може по подробен в репортажа по ремонта съм пропуснал да напиша,
                  че гайката на коляновия вал, която затяга маховика се развива най-лесно и бързо с пневматичен гаиковерт.
                  Ето какво използвах аз

                  Коментар


                  • #10
                    До: Допълнителна тежест за маховик на CRF450R

                    е понякога се налага специализирана помощ да се ползва става по-лесно ...
                    който кара хонда знае
                    ето как след успешно и лесно поставяне на новия маховик в Мити Рейсинг всички са доволни

                    "91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
                    MG Racing Team

                    Коментар


                    • #11
                      До: Допълнителна тежест за маховик на CRF450R

                      че гайката на коляновия вал, която затяга маховика се развива най-лесно и бързо с пневматичен гаиковерт.
                      Ето какво използвах аз
                      ..колега-ама ти...гайковерта ли ползва ..или...приспособленията към него...

                      ...искам и аз от тия маховииициии ...или поне от тия-гайковертите ...аре от мене да мине...

                      Коментар


                      • #12
                        До: Допълнителна тежест за маховик на CRF450R

                        Chinela, я кажи на каква цена се сдоби с такъв кит ?
                        Има ли подобни китове и за Yamaha XT примерно?
                        Също така неможе ли вместо да си купуваш такъв кит да се свали отигиналния маховик, да се направи една слепка по капака на машината която се ползва и да се види да се добави още някой грам по маховик подобен на оригиналния !?
                        Предполагам всеки стругар, който наистина си разбира от работата ще може да направи нещо такова на доста по-народна цена...
                        [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                        [/FONT]________________________________________
                        [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                        [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                        [/CENTER]
                        [/CENTER]

                        Коментар


                        • #13
                          До: Допълнителна тежест за маховик на CRF450R

                          айде пак се отплеснахме
                          и за да се върнем на темата ще споделя че наистина е много добро решение слагането на по-тежък маховик на кросов мотор,естествено който кара такъв на ендуро.....
                          осезаемо се подобри катеренето през скали, камъни корени и всякакъв подобен нестабилен терен
                          също управлението по бавни и засукани пътечки е по-леко ,мотора не гасне лесно на ниски обороти ( което си е проблем при липса на стартер ) и същевременно изтегля бързо
                          .......естествено работата на високи обороти се занижава (пренебрежително малко),което едва ли за ендуро е проблем, докато ползата която има при ниски и средни е неоспорима
                          не е препоръчително да се слага обаче най тежкия маховик или допълнителна тежест тъй като ще се наложе да се модифицира капака и въобще се усложняват нещата,но Чинела
                          май го беше споменал по рано
                          .......забравих да кажа също ,че мотора пали по –лесно от преди
                          Последно редактирано от iva_kx; 25-07-07, 10:24.
                          "91 KDX200 "95 RM250 "99 YZ400F "00 YZ426F "04 CRF450R "07 CRF450R "08 WR450 "15 Beta300RR
                          MG Racing Team

                          Коментар


                          • #14
                            До: Допълнителна тежест за маховик на CRF450R

                            Първоначално публикуван от Different_Soul Преглед на мнение
                            Има ли подобни китове и за Yamaha XT примерно?..
                            До тук хубаво, ама за какво по дяволите ще слагаш още по-тежък маховик на ХТ Това си е ендуро, има си предостатъчно инертност. Говори се за кросови машини, които са максимално олекотени и двигателя няма необходимата инертност за да не гасне на по-завъртяни места, където трябва да караш на свръхниски обороти и да го лъжеш с полусъединител. Кросовите мотори НЕ СА предназначени за каране на ендуро и именно заради това се извършва цялата тази хамалогия с маховиците.

                            Първоначално публикуван от Different_Soul Преглед на мнение
                            Chinela, я кажи на каква цена се сдоби с такъв кит ?
                            Защо, кога смяташ да си поръчваш и ти такъв

                            ТОВА е въпросния кит.
                            DCRT®

                            Коментар


                            • #15
                              До: Допълнителна тежест за маховик на CRF450R

                              Първоначално публикуван от iva_kx Преглед на мнение
                              До тук хубаво, ама за какво по дяволите ще слагаш още по-тежък маховик на ХТ Това си е ендуро, има си предостатъчно инертност. Говори се за кросови машини, които са максимално олекотени и двигателя няма необходимата инертност за да не гасне на по-завъртяни места, където трябва да караш на свръхниски обороти и да го лъжеш с полусъединител. Кросовите мотори НЕ СА предназначени за каране на ендуро и именно заради това се извършва цялата тази хамалогия с маховиците.



                              Защо, кога смяташ да си поръчваш и ти такъв
                              Kaкво пречи на потребителите от форума просто да кажат: "Да, има - струва 90Евро от австрийски сайт" (примерно) вместо да се мисли защо..... Нека кажем, че искам ХТ-то да катери пътеките на оборот а аз с едната ръка да държа кормилото а с другата да снимам
                              Колкото до това колко скоро..... надявам се веднага след като оправя КТМ-а и го продам ... ако изобщо някой търси такъв мотор, защото като гледам в предишната тема повече бе любопитството именно към мен защо аджиба след като толкова мрънках из форума за мотор, защо след като го взех искам да го махам .. не искам да го махам повярвайте ми .. искам да го сменя с нещо с което ще си върша работа, но това е друга тема...
                              По скоро идеята беше дали тези маховици немогат да се изработят чрез професионален майстор стругар, защото съм сигурен, че чинела се е уръсил доста за неговия !?!?
                              [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                              [/FONT]________________________________________
                              [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                              [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                              [/CENTER]
                              [/CENTER]

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X