Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Yamaha xt 600 въпрос

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Yamaha xt 600 въпрос

    Относно глъхненето опитай да изчистиш цедката на карбуратора която се намира над иглата на поплавъка,често при задръстена цедка със боклуци се получава така, твоето ХТ е с метален резервоар и вътре най-вероятно е пълен ръждилник и от там може да се е затлачила цедката.
    0 8 76 36 8 542

    Коментар


    • #17
      От: Yamaha xt 600 въпрос

      Към автора на темата- заглавието не е кой знае колко коректно, защото доколкото знам ХТ са доста разновидности. Все пак като гледам най стария тип двоен карбуратор и "отдушника" на капака на главата, предполагам че става въпрос за модела 43 F. Може и да бъркам, предвид комбинативните умения на българския ползвател на подобна "морално и технически остаряла" техника
      По въпроса с "отдушника" на капака на главата- не е отдушник. Това е отвор за връщането на маслото от преливника на масления резервоар в двигателя при препълване на резервоара за масло. Отдушника на картерните газове е по дебела тръба и се намира при лостчето за задвижване на съединителя, както си отбелязъл. Има уловка в цялата галимация ..в следващия модел ХТ тръбата на преливника на масления резервоар не е свързана към главата, а влиза в картера при генератора, намира се точно пред тръбата за вентилацията. Та не е лошо да пуснеш снимка за какво иде реч.
      Ето снимка на ХТ600Z 34L, където ясно се вижда пътя на маркуча от преливника до главата.
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN6893.jpg
Прегледи:1
Размер:155.0 КБ
ID:5380752

      Ето и на другия тип
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:13 (Large).JPG
Прегледи:1
Размер:143.1 КБ
ID:5380759

      Колкото до "глъхненето" при рязко навиване на масуря ...не трябва да е тъй, нищо че аджеба мотоциклета е на преклонна възраст и направен не както трябва
      Спазвай мненията дадени по горе, изчисти цялата система от ръждоч и разни времеви утайки и наноси, виж иглите на какво положение са, също по спомен от старите книги, винта за сместа на празен ход е важен тоже при рязко даване на газ. Синхрона на сдвоения карбуратор е лесен, водещ е левия, при максимално вдигнат шибър на първия карбуратор, дроселната клапа на вторичния карбуратор се регулира също на максимално отваряне.
      Не съм съгласен с мнението за дългата половин метър биела, първо не е дълга, второ не е биела, а биелчица. Дори и по умалително може. Също и за маховичето ....
      Gnome Rhone AX2 800 1938
      Yamaha XT600Z 1VJ 1986
      Husqvarna Te 510 1989
      Argvmentvm ad novitatem

      Коментар


      • #18
        От: Yamaha xt 600 въпрос

        мотора е като този с сивия двигател и маркуча от казанчето за маслото идва при отдушника а онзи маркуч горе да го запуша ли.Днес ще изчистя карбуратора дано тръгне.

        Коментар


        • #19
          От: Yamaha xt 600 въпрос

          Разглобих карбуратора почистех го с корселин забелязах че гуменото уплътнение на винта за сместа е скъсан ще трябва да го подменя и качвам 2 снимки на положението на иглите не знам заводски в какво положение се нагласят. его първата снимка на иглата от десния вакумен колектор: шплентат на нея е на втората резка от горния край на иглата.
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0465555555555.jpg
Прегледи:1
Размер:68.5 КБ
ID:5380830

          Ето и снимка на иглата на главния шплента при нея е точно посредата
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_046866666.jpg
Прегледи:1
Размер:80.2 КБ
ID:5380831
          Иначе от карбуратора излезе доста ръжда и боклуци понеже разеувара бе спукан е трябваше да го пълня с вода да го заварят иначе не се съгласяваха без да го пълня сега ще сложа бензинов филтър.Благодаря на отзовалите се
          Последно редактирано от Daemon94; 04-06-12, 19:31. Причина: Не бях качил снимки

          Коментар


          • #20
            От: Yamaha xt 600 въпрос

            Първоначално публикуван от Daemon94 Преглед на мнение
            Разглобих карбуратора почистех го с корселин забелязах че гуменото уплътнение на винта за сместа е скъсан ще трябва да го подменя и качвам 2 снимки на положението на иглите не знам заводски в какво положение се нагласят. его първата снимка на иглата от десния вакумен колектор: шплентат на нея е на втората резка от горния край на иглата.
            [ATTACH=CONFIG]459647[/ATTACH]

            Ето и снимка на иглата на главния шплента при нея е точно посредата
            [ATTACH=CONFIG]459648[/ATTACH]
            Иначе от карбуратора излезе доста ръжда и боклуци понеже разеувара бе спукан е трябваше да го пълня с вода да го заварят иначе не се съгласяваха без да го пълня сега ще сложа бензинов филтър.Благодаря на отзовалите се
            Кореселина е много силен и не е препоръчителен за гумени уплътнения и гарнитури. Колкото по-високо е иглата, толкова по-богата смес.
            П.П. Обърни сериозно внимание на правописа, колега!
            Последно редактирано от speedrifter; 04-06-12, 20:25.
            Yamaha WR 200

            Коментар


            • #21
              От: Yamaha xt 600 въпрос

              Свали иглата под поплавъка не тази тук нямаш работа,ако не може да се справиш го занеси на майстор че хептен ще оплескаш нещата.
              0 8 76 36 8 542

              Коментар


              • #22
                От: Yamaha xt 600 въпрос

                Първоначално публикуван от metalgiar Преглед на мнение
                Това с глъхненето няма нищо общо със староста на мотора,искаш ли да ти покажа как правилно регулиран мотор при подаването на газ във каквито и да е обороти веднага тръгва, а ако то ва ти е малко ще ти покажа как 600 въздухар на 5-та се изправя на задна гума със стандартни венци.
                Ти значението на думата В КАВИЧКИ или " ..... " знаеш ли я ? Прочети още веднъж какво точно съм написал в кавички . Естествено , че става въпрос за минимално забавяне на реакцията на газта , ако искаш така да ти го напиша по-ясно . Няма ХТ , което при 800-900 об/мин. на свободна , като му зададеш рязко газ да вдигне 10 000 об мигновено , ако ще и чисто ново да . И хайде стига вече с тези резки движения в китките , че аман от едни и същи теми . Дано се видим някога да ти покажа на твоя въздухар за какво ти говоря .

                Коментар


                • #23
                  От: Yamaha xt 600 въпрос

                  Нека се учи човека.Ама и да наблегне на автодидактиката. Той някой маестро Бай е направил компилацията със сменения капак на главата, ама дали е сменил и главата с капака, а ако е сменена и тя, е от 43F, и липсва един болт в сравнение с тази на 2 KF, та требе да се сменя и цилиндъра...всъщност изобщо не е ясно какъв е двигателя...
                  Аз на тези снимки нищо не видя, трябва да оправиш фИкуса на фотото. Поне си написал положенията на иглите.
                  Ето линк с данни , само трябва да си избереш тип карбуратор. Доколкото видя, дават и на двете игли 4 позиция отгоре надоле. Има и нивото, има и данни за синхрона на двата карбуратора- дроселната клапа започва да отваря при 5мм повдигане на шибъра на първия карбуратор. Имало разлика с Тенерето-там е 7мм. Друга по обща информация за реглаж на синхрона, шибъра на първия карбуратор се вдига на 1мм над отвора и тогава дроселната клапа на втория се регулира в хоризонтално, демек напълно отворено положение.
                  http://www.xt600.de/xt_werkstatt/%2B...aten_xt600.htm

                  Колкото до цедката на иглата, ето една нагледна снимка що може да има

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:vergasersieb_zu.jpg
Прегледи:1
Размер:68.1 КБ
ID:5380957

                  Ако е много замърсен карбуратора, мож и на ултразвук да требе да го водиш, че тия малките отворчета..
                  Отделно, провери вакуумния шибър, няма мембрана, дали работи , може с въздух, може и с прахосмукачка...

                  Колегата ме изпреварил, та да допълня...празния ход го дават 1300 оборота за цяла минута, не 400-500 надолу.
                  Колкото до "забавената " работа на двойния карбуратор, така е , има забавяне в "ряза".
                  Но глъхнене го разбирам по друг начин..ама знае ли чиляк вече какво да разбира...
                  Последно редактирано от gnomerhone; 05-06-12, 00:42.
                  Gnome Rhone AX2 800 1938
                  Yamaha XT600Z 1VJ 1986
                  Husqvarna Te 510 1989
                  Argvmentvm ad novitatem

                  Коментар


                  • #24
                    От: Yamaha xt 600 въпрос

                    Първоначално публикуван от Daemon94 Преглед на мнение
                    мотора е като този с сивия двигател и маркуча от казанчето за маслото идва при отдушника а онзи маркуч горе да го запуша ли.Днес ще изчистя карбуратора дано тръгне.
                    Хт-тата със сивия двигател са си заводско заспали . Много "ряз" не очаквай от него . Такъв козел на ход с ряз трудно си разпъва даже докрай маншоните на предницата . Върхът на сладоледа е ХТ 400 със сив двигател . Там нещата са повече от отчайващи. С него трябва да пропаднеш в дупка за да видиш колко ти е дълга предницата .

                    Коментар


                    • #25
                      От: Yamaha xt 600 въпрос

                      Благодаря на всички мотора е оправен сложих иглите на третата рязка и настроих карбураторите както gnomerhone ми каза

                      Коментар


                      • #26
                        От: Yamaha xt 600 въпрос

                        Какво означава "оправен"?? Че вече не глъхне и не гасне при "рязко" навиване на масуря??
                        Колкото до позицията на иглите, не знам дали гледа в таблицата от линка по горе, но дават за карбуратор 86г позиция 4 отгоре надоле, а не трета. Така че мож и да не му е много читава сместа, предвид че е мотор на полупреклонна възраст с всичките произтичащи от това артрозни болежки.
                        Gnome Rhone AX2 800 1938
                        Yamaha XT600Z 1VJ 1986
                        Husqvarna Te 510 1989
                        Argvmentvm ad novitatem

                        Коментар


                        • #27
                          От: Yamaha xt 600 въпрос

                          Да де объркал сам се на 4 положение са.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Yamaha xt 600 въпрос

                            Може ли някои да ми каже XT-то има ли от някЪде да се регулира сЪединителЯ?
                            Последно редактирано от viki terzieva; 29-08-12, 14:05. Причина: Правопис

                            Коментар


                            • #29
                              От: Yamaha xt 600 въпрос

                              На самото жило няма ли си такива за натягане ? Отгоре при ръчката и долУ при двигателЯ
                              Последно редактирано от viki terzieva; 29-08-12, 14:07.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X