Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Борщанга - цилиндрова глава за KLX

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Борщанга - цилиндрова глава за KLX

    Да, блока е общ.
    Планът с шпилките обаче работи. Малка добавка - поради грешка в изчисленията (от презастраховане) райбер 26мм. се оказа малък.
    Ще вдигаме размера на 26.5мм.
    Honda XR600
    Kawasaki KLX650
    Honda XL600V Transalp
    +359 888 6З5 9З4

    Коментар


    • #17
      От: Борщанга - цилиндрова глава за KLX

      Мисля че е грешно да се обработват петата и главата поотделно. Но така сте започнали, дано стане. С раздвижен райбер е по-добре да се правят такива "байовщини". Всъщност с раздвижен райбер ако само "калибровахте" отвора, без да отнемате материал, можеше и да се получи в най първия вариант на главата, със затягащия вал. Предположение само...
      Тези инжинерчета от тази фирма много материал за легло между двата пула са оставили Там ли е проблема??
      Gnome Rhone AX2 800 1938
      Yamaha XT600Z 1VJ 1986
      Husqvarna Te 510 1989
      Argvmentvm ad novitatem

      Коментар


      • #18
        От: Борщанга - цилиндрова глава за KLX

        Така на ръка най-вероятно ви е избягал отвора и встрани. Инструмента захапва неравномерно от едната страна. Дай боже да не е много, че и веригата ще избяга. Аз заради това те съветвах да търсиш цифрова фреза да го изкопае. И то само на главата. И после да се пасват леглата на лагерите на ръка в рамките на стотни. Не бързай сега с петите щом имаш още 0.5мм резерва за копане. Ще измърдат валовете на някъде така. Все ми се струва , че тая работа без много свестен фрезист ще иде "у тиквите". Най логично ми звучи да се качи главата с петите на фреза. С 23мм жеуезо да се хване точната посока и център от петите и след това да се смени 23мм-то с по-голямо та до 26мм. райбер бааавничко да се прокара. Ама то от тук из зад клавиатурата секви теории а на живо е друго. Май само с късмет също няма да стане. Но пожелавам късмет за всеки случай.
        0888932647

        Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

        Коментар


        • #19
          От: Борщанга - цилиндрова глава за KLX

          Раздвижен райбер не влиза, момчета. Болтът му опира в стената при ангренажа. А проблема е възникнал от "обезмасляване". Скъсан декомпресор е отчупил парче от маслената магистрала в петата и валовете са останали на сухо. Иначе вярно да им се чудиш как са работили тия валове на плъзгащ лагер 4-5мм. широчина. Японска им работа....

          Нешев, отвора няма как да избяга, защото този размер райбер спира в болтовете. Те се явяват естествен ограничител когато достигне 27мм.
          Това го видяхме още в началото, даже въртяхме с други болтове, за да останат оригиналните здрави.
          А за теориите - ще броим пилците наесен. А дано излезе бройката. Към момента всичко върви притеснително добре. За 3 дни единият вал май е готов. Днес пристигнаха лагерите и за втория.
          Скоро или ще приключи проекта с трясък (поне с първата глава), или още един мъртвец ще излезе от реанимацията и ще хване гората.
          Honda XR600
          Kawasaki KLX650
          Honda XL600V Transalp
          +359 888 6З5 9З4

          Коментар


          • #20
            От: Борщанга - цилиндрова глава за KLX

            Хайде, Дидо, има ли новини? Чакаме със затаен дъх... и всички любители на зелената марка също.
            Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

            Коментар


            • #21
              От: Борщанга - цилиндрова глава за KLX

              Е, има естествено - сега опира осовото осигуряване на вала. Ще трябва и там да се увеличи дълбочината.
              Изобщо - затрудненията никнат като гъби.
              Вероятно ще е с шабър - само да остане време, че напоследък това е основният недостатък.
              Има нова идея - лагери само долу в главата, а петата без да се пипа. Обаче за целта ще ми трябва нова затваряща пета.
              Някой да има идея какъв ще е ефекта?
              Honda XR600
              Kawasaki KLX650
              Honda XL600V Transalp
              +359 888 6З5 9З4

              Коментар


              • #22
                От: Борщанга - цилиндрова глава за KLX

                Днес карах мотора.Вече е с лагери под валовете и с ръчен декомпресор.Да не чуе дявола,но засега се държи добре

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X