От: Съвет за WR450 2003, изпускателен разп. вал
Тази манипулация е правена, като имаме един WR450 който е с валове от YZ и собственика му каза, че има голяма разлика. Приличал на YZ. Още обаче не е тестван на трасето кой знае колко заради снега.
Той е сменил и двата вала с такива на YZ и няма проблем. Според него в всмукателния вал имало разлика в градусите на гърбиците, докато темите които изчетох в нета казват, че нямало. Разликата била са в изпускателния вал, което се равнява на 1 зъб от веригата. Тоест може да се ползва и WR вал, да се направи тайминг на YZ но се губи декомпресора.
Писах ми на Събин, ще чакам да даде мнение.
					Тази манипулация е правена, като имаме един WR450 който е с валове от YZ и собственика му каза, че има голяма разлика. Приличал на YZ. Още обаче не е тестван на трасето кой знае колко заради снега.
Той е сменил и двата вала с такива на YZ и няма проблем. Според него в всмукателния вал имало разлика в градусите на гърбиците, докато темите които изчетох в нета казват, че нямало. Разликата била са в изпускателния вал, което се равнява на 1 зъб от веригата. Тоест може да се ползва и WR вал, да се направи тайминг на YZ но се губи декомпресора.
Писах ми на Събин, ще чакам да даде мнение.



 , мотора става по нервен и малко повече мощност в ниските и средните.
, мотора става по нервен и малко повече мощност в ниските и средните.  Дано съм бил полезен
 Дано съм бил полезен 
Коментар