Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет за WR450 2003, изпускателен разп. вал

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Съвет за WR450 2003, изпускателен разп. вал

    Здравейте колеги,

    Както са казали хората, винаги да има второ мнение, та и аз да питам.
    Днес като регулирах клапаните на звяра (WR450 2003), се оказа, че изпускателния разпределителен вал не е добре. Незнам как не съм видял при смяната на агренажа, но положението е следното:

    Левата чашка на клапана е уникална



    Вала, пак лявата гърбица е поизпилена в ограденото с около ~1мм


    Изпускателните клапани бяха и двата на минимума 0,20.
    Всмукателните бяха трагедия, десен 0,10, среден 0,05, ляв 0,05
    След реглажа, и смяна на свеща с иридиева не мога да си позная мотора.

    Въпросите са ми следните:
    1. От какво се е получило това, само на едната гърбица?
    2. Може ли да го карам за сега така, като колко време би изкарал още (1000-5000 км.)? Явно са го карали преди мен така без да им дреме.
    3. Ако взимам нов вал, всички еднакви ли са, т.е. нямат някакви ремонтни размери а само разлики в градусите на гърбиците?
    4. Капачките на клапаните са с някаква цветна маркировка отвътре. Моите са сини. Какви са разликите в цветовете (размер, дебелина или)?

    Благодаря

  • #2
    От: Съвет за WR450 2003, изпускателен разп. вал

    Лелее, баш преди сезона ли се вкарваш във филми.... Сглобявай, регулирай и газ.....
    2015 KTM EXC 450 six days Argentina
    Toyota Land Cruiser KDJ 125

    Коментар


    • #3
      От: Съвет за WR450 2003, изпускателен разп. вал

      Странно, защото моите клапани са 0.17-0.22 изпускателни и 0.10-0.15 всмукателни( просто констатирам разлика м/у двигателите, защото 0.20 си е добра хлабина, поне при моя мотор yz250f). Иначе не съм компетентен, но съм чел за чупене на въпросния lifter и после скъпичък ремонт(доста такива случаи и то конкретно за ямаха). Поне в моя мануал пише, че забележите ли damage или надраскване по тези lifters смяна на клапани и глава, което разбира се може да е прекалено, но са го написали. Може би е хубаво този клапан да се разглоби и да се види аджеба какво става. Нещо е накарало вала да удря и да се изпили. Доста безсмислен пост, просто съм съпричастен. Поздрави и успех!
      09 YZ290F Athena BB

      Коментар


      • #4
        От: Съвет за WR450 2003, изпускателен разп. вал

        Колега не се коси взимаш си едно валче втора ръка и една чашка и си готов проблеми няма да имаш.А клапаните ги регулирай така че да са на горната граница и на 2-3 смени на масло просто ги провери профилактично.Успех
        0878424143
        0887424150

        Коментар


        • #5
          От: Съвет за WR450 2003, изпускателен разп. вал

          Клапаните съм ги направил на горната граница. Изп. 0,25. Всмук 0,15.
          Ще взема друг вал и чашка, но докато намеря, ще откривам сезона така. дано не стане беля :-(

          Коментар


          • #6
            От: Съвет за WR450 2003, изпускателен разп. вал

            Съвет ти давам не си прави експерименти за да не ревеш после.
            0878424143
            0887424150

            Коментар


            • #7
              От: Съвет за WR450 2003, изпускателен разп. вал

              Колеги, снощи така и така децата не ме оставиха много да спя, и си мислех, дали това не се е случило от автоматичния декомпресор? Понеже неговата пъпка опира горе долу на това място. Тя да е подбила чашката, която да е изяла вала. Обаче декомпресора е проверен и си работи, т.е прибира пъпката при преместване на центробежната тежест.

              По същество, поръчах си 2 бр. чашки за изпускателния вал, но имам едно питане.
              Намирам валове на Hotcams, които обаче са Stange 1, което май е някакъв вид тунинг и имат разлика в градусите на гърбиците.
              1. Проблем ли е ако се сложи само изпускателен такъв вал, а всмукателния е сток? Или трябва и всукателния да е пак такъв Stange 1, т.е. да се сменят комплект.
              2. Има ли някакви ремонтни размери при тези валове, или всички стават нормално в леглата?

              Коментар


              • #8
                От: Съвет за WR450 2003, изпускателен разп. вал

                Забравих да питам валовете на кои години са съвместими. На 2003 стават ли валовете от 2004-05-06-07 и т.н.

                Коментар


                • #9
                  От: Съвет за WR450 2003, изпускателен разп. вал

                  Забелязах пукнатината оградена на снимката с червено.Не с или я забелязал?Надирането на чашката се получава от декомпресора.Вал задължително или два броя от тези които си си харесал или един стоков може и втора употреба.По-долу ще ти постна линк на сайт да сравняваш взаимозаменяемоста на частите по парт номера.





                  Ето го и линка не съвпадат ли по парт номер не могат да се заменят.Преди да сглобиш прегледай и продухай маслените канали на капака на вала.

                  http://www.cycles128.com/fiche_selec...les&mfg=Yamaha
                  Последно редактирано от Радо; 26-02-12, 16:26.
                  Gilera RC-125 Honda Dominator 650 Yamaha TT-350 yz250f WR-450-03 WR-450-05 WR-250F

                  Коментар


                  • #10
                    От: Съвет за WR450 2003, изпускателен разп. вал

                    Ами това май е парченце от силикон, но и аз го видях в последствие на снимката. Ще го проверя какво е като сменям вала и капачките.

                    Така поръчах на добра цена изпускателен вал на Wiseco но Yamaha YZ450F с декомпресор и две нови капачки
                    . Така и така, ще е нов поне да донаправим и тунинга .

                    Проблем ли е са се смени само той, или 100% задължително е да намеря и YZ всмукателен вал?

                    Коментар


                    • #11
                      От: Съвет за WR450 2003, изпускателен разп. вал

                      YZ450F ?? Не караш ли WR ще объркаш тотално работата на двигателя двата вала са тотално различни.



                      WR450F 2003 5TJ-12180-20-00 (replaces 5TJ-12180-10-00)

                      YZ450F 2005 5TA-12180-10-00 (replaces 5TA-12180-00-00)
                      Gilera RC-125 Honda Dominator 650 Yamaha TT-350 yz250f WR-450-03 WR-450-05 WR-250F

                      Коментар


                      • #12
                        От: Съвет за WR450 2003, изпускателен разп. вал

                        За работата е ясно че ще се обърка , мотора става по нервен и малко повече мощност в ниските и средните.
                        Сега търся да прочета дали всмукателните валове на YZ и WR, имат разлика в гърбиците.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Съвет за WR450 2003, изпускателен разп. вал

                          Питай на лично Събин той навремето беше правил такава модификация.

                          http://www.offroad-bulgaria.com/member.php?u=40
                          Gilera RC-125 Honda Dominator 650 Yamaha TT-350 yz250f WR-450-03 WR-450-05 WR-250F

                          Коментар


                          • #14
                            От: Съвет за WR450 2003, изпускателен разп. вал

                            Първоначално публикуван от hafte Преглед на мнение
                            За работата е ясно че ще се обърка , мотора става по нервен и малко повече мощност в ниските и средните.
                            Сега търся да прочета дали всмукателните валове на YZ и WR, имат разлика в гърбиците.
                            Нищо няма дасе получи и коляновия вал е различен и само ако се смени разпределителния ще стане манджа с грозде.
                            0 8 76 36 8 542

                            Коментар


                            • #15
                              От: Съвет за WR450 2003, изпускателен разп. вал

                              Валовете на Yamaha WR и YZ само че 250,не знам как са при 450 но предполагам че до 2009 може,казвам може да са еднакви,защото при 250 от 2001 до 2009 са еднакви,говоря за оригиналните,не тунинг валове,аз лично си сменях вал,моя мотор беше с ръчен декомпресор,WR250F 2002,купих си вал за YZ 2009 с автоматичен центробежен декомпресор,гърбиците са същите,и вече карам година с него,зацепването също няма разлика,в работа на двигател/поне усезаема от мен/ също няма.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X