От: Помощ-Хонда CBR600F3 пробиват и четирите запалителни свещи
И каква е разликата например между твоя ( или моя ) ДРЗ и един шосейна хонда - в случая ЦБР . На смукач на място даже вдига по-високи обороти , от които няма никаква нужда , а като краен ефект от 5 минутното чакане е изгорен без нужда бензин. Ако не от екологична гледна точка , то поне от джобна точка го погледни . Аз никога не държа какъвто е и да било мотоциклет толкова продължително време на смукач - абсолютно излишно е . Паля , изчаквам 20-30 секунди , максимум минута - например ползвам това време да затворя вратата и да си сложа каската. Качвам се и тръгвам на смукач с минимална гас . След 100-200 метра го връщам . Това упражнение го правя повече от 20 години и до сега на шосеен козел свещи не са ми загивали. Но всеки си е прав за себе си и не е нужно да следвате примера ми.
И каква е разликата например между твоя ( или моя ) ДРЗ и един шосейна хонда - в случая ЦБР . На смукач на място даже вдига по-високи обороти , от които няма никаква нужда , а като краен ефект от 5 минутното чакане е изгорен без нужда бензин. Ако не от екологична гледна точка , то поне от джобна точка го погледни . Аз никога не държа какъвто е и да било мотоциклет толкова продължително време на смукач - абсолютно излишно е . Паля , изчаквам 20-30 секунди , максимум минута - например ползвам това време да затворя вратата и да си сложа каската. Качвам се и тръгвам на смукач с минимална гас . След 100-200 метра го връщам . Това упражнение го правя повече от 20 години и до сега на шосеен козел свещи не са ми загивали. Но всеки си е прав за себе си и не е нужно да следвате примера ми.
Коментар