Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помощ-Хонда CBR600F3 пробиват и четирите запалителни свещи

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Помощ-Хонда CBR600F3 пробиват и четирите запалителни свещи

    И каква е разликата например между твоя ( или моя ) ДРЗ и един шосейна хонда - в случая ЦБР . На смукач на място даже вдига по-високи обороти , от които няма никаква нужда , а като краен ефект от 5 минутното чакане е изгорен без нужда бензин. Ако не от екологична гледна точка , то поне от джобна точка го погледни . Аз никога не държа какъвто е и да било мотоциклет толкова продължително време на смукач - абсолютно излишно е . Паля , изчаквам 20-30 секунди , максимум минута - например ползвам това време да затворя вратата и да си сложа каската. Качвам се и тръгвам на смукач с минимална гас . След 100-200 метра го връщам . Това упражнение го правя повече от 20 години и до сега на шосеен козел свещи не са ми загивали. Но всеки си е прав за себе си и не е нужно да следвате примера ми.

    Коментар


    • #32
      От: Помощ-Хонда CBR600F3 пробиват и четирите запалителни свещи

      Първоначално публикуван от SMR610 Преглед на мнение
      Ми то с толко ДРИСКАЧИ....
      Не е срамно да попиташ и да потърсиш помощ. Но е глупаво да режеш клона , на който си стъпил.

      Коментар


      • #33
        От: Помощ-Хонда CBR600F3 пробиват и четирите запалителни свещи

        Първоначално публикуван от pe6o74 Преглед на мнение
        И каква е разликата например между твоя ( или моя ) ДРЗ и един шосейна хонда - в случая ЦБР . На смукач на място даже вдига по-високи обороти , от които няма никаква нужда , а като краен ефект от 5 минутното чакане е изгорен без нужда бензин. Ако не от екологична гледна точка , то поне от джобна точка го погледни . Аз никога не държа какъвто е и да било мотоциклет толкова продължително време на смукач - абсолютно излишно е . Паля , изчаквам 20-30 секунди , максимум минута - например ползвам това време да затворя вратата и да си сложа каската. Качвам се и тръгвам на смукач с минимална гас . След 100-200 метра го връщам . Това упражнение го правя повече от 20 години и до сега на шосеен козел свещи не са ми загивали. Но всеки си е прав за себе си и не е нужно да следвате примера ми.
        Написаното от мен е от мои лични наблюдения и се касае конкретно за Хонда ЦБР 600. Но що се отнася за ДРЗ-та си на 100% прав, защото и аз на моя му държа много малко смукача и когато и да го върна, няма грижи с оборотите и прочие.
        SUZUKI DRZ SuperMoto

        Никога няма втори шанс да направиш първо впечатление ...

        Коментар


        • #34
          От: Помощ-Хонда CBR600F3 пробиват и четирите запалителни свещи

          Първоначално публикуван от SMR610 Преглед на мнение
          Ми то с толко ДРИСКАЧИ....
          Проятел!!Направи едно ГОЛЯМО ИЗВИНЕНИЕ,защото тук можеш да получиш много помощ и най вече знания от хора които не са вчерашни.
          HONDA DOMINATOR 650
          ОРЕЛ ASTRA
          РСПБЗН-Приморско

          Коментар


          • #35
            От: Помощ-Хонда CBR600F3 пробиват и четирите запалителни свещи

            Първоначално публикуван от sereco1 Преглед на мнение
            Проятел!!Направи едно ГОЛЯМО ИЗВИНЕНИЕ,защото тук можеш да получиш много помощ и най вече знания от хора които не са вчерашни.
            Да, редно е да го направи! Пешо го познавам и аз,ако става въпрос за (Каламов),нямате си на идея,колко мотора бръмчат из Карлово благодарение на него ,че и моя стария! Такива хора са нужни в този форум,защото има и доста знаещи ,но нежелаещи да пишат и нашите въпроси биха се превърнали в ГАЛАС В ПУСТИНЯ. П.П: И нека да не забравяме,че инфото се плаща най-скъпо ,далеч надвишаващо стойноста на ремонта ,а тук го взимаме за-АЙДЕ ИМАМ ДА ЧЕРПЯ
            Последно редактирано от V.R.R.; 16-01-12, 09:18.
            KX 450F 2008 HONDA CR-V 2000г 147к.с.

            Коментар


            • #36
              Re: От: Помощ-Хонда CBR600F3 пробиват и четирите запалителни свещи

              Първоначално публикуван от Helik Преглед на мнение
              ...Пистовите мотори особено в студа, трябва да стоят на смукач поне четири-пет минути без да ги форсираш излишно, след което трябва да им върнеш смукача. ...
              Не! Пешо 74 е написал правилната методика.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #37
                От: Re: От: Помощ-Хонда CBR600F3 пробиват и четирите запалителни свещи

                Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                Не! Пешо 74 е написал правилната методика.
                Хайде да се хванем на бас че това не е правилната методика, двигателя на пистовия мотор няма нищо общо с едноцилиндровите еднура , вътре е адски прецизен ,точно от студено даване на газ и старо масло лагерите на коляновия вал стават на г...з.
                0 8 76 36 8 542

                Коментар


                • #38
                  От: Re: От: Помощ-Хонда CBR600F3 пробиват и четирите запалителни свещи

                  Първоначално публикуван от metalgiar Преглед на мнение
                  Хайде да се хванем на бас че това не е правилната методика, двигателя на пистовия мотор няма нищо общо с едноцилиндровите еднура , вътре е адски прецизен ,точно от студено даване на газ и старо масло лагерите на коляновия вал стават на г...з.
                  Всеки мотор загрява доста по-безболезнено и бързо при леко натоварване, а не на празен ход. Обогатената смес е за лесно палене и първоначално стабилизиране на смесообразуването, като няма каквото и да е отношение към мазителната система. Даже напротив - богатата смес отмива интензивно масления филм по цилиндрите, влиза зад буталните пръстени и скапва преждевременно маслото.
                  Никой не казва да го запалиш и да навиеш масура до откат.
                  Половин минута на смукач е повече от достатъчна. През това време вече има стабилен маслен клин навсякъде. Просто не трябва да се ръчка до достигане на работна температура и съответно работен вискозитет на маслото.
                  Това е валидно и за едноцилиндровите ендура и за прецизните високооборотни двигатели на пистарките.
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • #39
                    От: Re: От: Помощ-Хонда CBR600F3 пробиват и четирите запалителни свещи

                    Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                    Всеки мотор загрява доста по-безболезнено и бързо при леко натоварване, а не на празен ход. Обогатената смес е за лесно палене и първоначално стабилизиране на смесообразуването, като няма каквото и да е отношение към мазителната система. Даже напротив - богатата смес отмива интензивно масления филм по цилиндрите, влиза зад буталните пръстени и скапва преждевременно маслото.
                    Никой не казва да го запалиш и да навиеш масура до откат.
                    Половин минута на смукач е повече от достатъчна. През това време вече има стабилен маслен клин навсякъде. Просто не трябва да се ръчка до достигане на работна температура и съответно работен вискозитет на маслото.
                    Това е валидно и за едноцилиндровите ендура и за прецизните високооборотни двигатели на пистарките.
                    Изключително ми харесва мнението.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Помощ-Хонда CBR600F3 пробиват и четирите запалителни свещи

                      Първоначално публикуван от SMR610 Преглед на мнение
                      Няколко пояснения че темата прерастна в спорове без начало и край както обикновенно:

                      1.Свещите са обикновенни (никаде не съм споменавал иридиеви-поне аз)стандартни NGK CR9EH закупени от Павел-PAKSS който е един от малкото коректни търговци които стоят здраво на земята с цените за разлика от повечето софийски шмекери.
                      2.Оказа се че проблема е в старият бензин и голямото разтояние на свещите плюс задръстен въздушен филтър и вероятно ниските температури.
                      3.Свещите работят.
                      4.Ако някой има стар или нов мотор и не му стиска да навива с дясната китка да го докара в гр.Роман тук има един дето не се е плашил още от нито един мотор.
                      5.На CBR600F3 свещите се свалят без да се сваля резервоара-тоест отпред.Сменят се за 4-5 мин.
                      6.Извинявам се че леко подведох аудиторията с тезата че и новите свещи са избили а те всъщност не бяха.Проблема май беше комплексен.

                      Колега , виждам че темата е доста стара , а пък не мога да те питам на ЛС , та имам проблем със свещите на Ф-3ката , утре ще ги сменям някак , но видях че си написал , че точно на Ф-3 не е нужно да се сваля резервоара и се сменяли лесно и бързо...би ли ми казал спешно , как точно става това?

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X