Колеги един приятел ми докара токущо купена от него Хонда CBR600F3-95г. мотора е изключително запазен но като го докара при мен и го запалихме поработи половин минута и започна да прекъсва,после огасна и няма палене.Купихме и сложихме нови свещи защото се оказа че старите са аут и четирите.След като сложихме новите свещи моторът запали от четвърт и заработи перфектно даже го пробвахме и се повозихме .На другият ден пак палихме мотора студен и пак заработи перфектно и загря нормално но на третият ден след нормално запалване и около 4-5 минути работа на смукач мотора пак запрекъсва и избиха и четирите свещи.Дайте идеи каква може да е причината да съсипва свещите като предварително ще кажа че по карборатори,зареждане,кабели и бобини всичко е наред.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Помощ-Хонда CBR600F3 пробиват и четирите запалителни свещи
Свий
X
-
От: Помощ-Хонда CBR600F3 пробиват и четирите запалителни свещи
4-5 минути на пълен смукач е доста време . Пробвай да изчистиш старите свещи и след като ги монтираш и запалиш мотора не го дръж толкова много време на смукач , а след минута - две направо се качвай и подкарвай. А най- добре ще направиш , ако си купиш иридиеви свещи . В студа палиш ли - караш , не гасиш.
-
От: Помощ-Хонда CBR600F3 пробиват и четирите запалителни свещи
правих един подобен само че ф2 който на практика е със същия двигател със същите симптоми и проблема се оказа в карбураторите,изчисти и пробвай пак най вероятно ги зацапва заради много богатата смес.0 8 76 36 8 542
Коментар
-
От: Помощ-Хонда CBR600F3 пробиват и четирите запалителни свещи
пистов мотор докато не загрее не се пипаПървоначално публикуван от pe6o74 Преглед на мнение4-5 минути на пълен смукач е доста време . Пробвай да изчистиш старите свещи и след като ги монтираш и запалиш мотора не го дръж толкова много време на смукач , а след минута - две направо се качвай и подкарвай. А най- добре ще направиш , ако си купиш иридиеви свещи . В студа палиш ли - караш , не гасиш.0 8 76 36 8 542
Коментар
-
От: Помощ-Хонда CBR600F3 пробиват и четирите запалителни свещи
Напълно е възможно, нищо да му няма на мотора, а всичко да се дължи на студеното време, което пък изисква повече работа на смукач докато затопли нормално. Наистина, 4-5 минути са много време за работа на смукач - пробвай както е написал Пешо - по-рано да се върне смукача, то се усеща кога почва да работи стабилно на оборот. И нищо няма да му стане като се подкара НОРМАЛНО, студен - той си има термостат.
Старите свещи нагрявате яко на газов котлон или пърлачка и като изстинат, почистете с нещо остро от нагара - в 90% от случаите стават.Силата е нищо без контрол.
Коментар
-
От: Помощ-Хонда CBR600F3 пробиват и четирите запалителни свещи
Истината е в последните две изречения.Брал съм го тоя с CBR 900.Първоначално публикуван от pe6o74 Преглед на мнение4-5 минути на пълен смукач е доста време . Пробвай да изчистиш старите свещи и след като ги монтираш и запалиш мотора не го дръж толкова много време на смукач , а след минута - две направо се качвай и подкарвай. А най- добре ще направиш , ако си купиш иридиеви свещи . В студа палиш ли - караш , не гасиш.Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !
Коментар
-
От: Помощ-Хонда CBR600F3 пробиват и четирите запалителни свещи
Карбураторите са си екстра даже не са пипани с инструмент,НО въздушният филтър е задръстен максимално а се оказа че и бензина е на незнайно на колко месеца,като прибавиш и нулевите температури и май тези неща стигат за да се случи случката.Ако някой знае и други евентуални причини моля да сподели за да ги отстраним преди да сложим нови свещи за 70лв.Наистина ще изчакаме и по топли дни за по сигурно.Благодаря на всички отзовали се.Киа Спортидж-2.0-16V-128к.с
Коментар
-
От: Помощ-Хонда CBR600F3 пробиват и четирите запалителни свещи
Само да вметна че и първият комплект както и вторият ги нагрявахме с малка газова горелка почти до побеляване и нестават-при първият комплект ни залъга и запали но за петнадесетина секунди и край,а при вторият комплект само препукваше и не запали дори.След като тестваме свещите с уред се оказва че са мъртви и четирите.Киа Спортидж-2.0-16V-128к.с
Коментар
-
От: Помощ-Хонда CBR600F3 пробиват и четирите запалителни свещи
няма такъв уред за тестване на свещиПървоначално публикуван от Жоро Йорданов Преглед на мнениеМного ще съм благодарен/ а може би и други колеги/, ако споделиш с какъв точно уред се тестват запалителни свещи
0 8 76 36 8 542
Коментар
-
От: Помощ-Хонда CBR600F3 пробиват и четирите запалителни свещи
Има!Първоначално публикуван от metalgiar Преглед на мнениеняма такъв уред за тестване на свещи
Колегата ми е отговорил на ЛС, но е трябвало да го стори тук.
Макар, че се съмнявам описания от него дава пълна гаранция за годността на свеща.
Преди 30 г, съм виждал и работл на тестер за свещи, който представлява барокамера в която се завива свеща и след нагнетяване на 10 атм въздух се подава напрежение и през едно прозорче с лупа се гледа искрата.
Може и сега да има подобни техники за това попитах, но явно това неговото е някаква аматьорска играчка. За мен най-добрия начин е проба на място.Искаш ли да получиш умен отговор-питай умно!
0894328706
Коментар
-
Re: От: Помощ-Хонда CBR600F3 пробиват и четирите запалителни свещи
Това, че не знаеш за такъв по никой начин не означава, че "такова животно нема".Първоначално публикуван от metalgiar Преглед на мнениеняма такъв уред за тестване на свещи
Друг е въпросът, че свещи се проверяват достатъчно добре и на запалителната бобина. Стига да знаеш какво да гледаш
В конкретния случай, проблемът е богата смес."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
От: Помощ-Хонда CBR600F3 пробиват и четирите запалителни свещи
В България истински свещи за хонда и на тази цена - 70 лева трудно ще намериш. Колкото и да ти е задръстен филтъра проблем няма да има ако свещите са ти истински, все пак това е асфалтов козел . Със задръстен филтър няма да имаш високи обороти - тествал съм го многократно на хонди , сузукита , амахи. Вземи си нов филтър , нови ИРИДИЕВИ свещи ( вариянт да попаднеш на ментак е нулев) , изхвърли стария бензин , налей нов и внимателно с дясната китка да не търсиш после нови спойлери !Първоначално публикуван от SMR610 Преглед на мнениеКарбураторите са си екстра даже не са пипани с инструмент,НО въздушният филтър е задръстен максимално а се оказа че и бензина е на незнайно на колко месеца,като прибавиш и нулевите температури и май тези неща стигат за да се случи случката.Ако някой знае и други евентуални причини моля да сподели за да ги отстраним преди да сложим нови свещи за 70лв.Наистина ще изчакаме и по топли дни за по сигурно.Благодаря на всички отзовали се.
Коментар
-
От: Помощ-Хонда CBR600F3 пробиват и четирите запалителни свещи
Първоначално публикуван от pe6o74 Преглед на мнениеВ България истински свещи за хонда и на тази цена - 70 лева трудно ще намериш. Колкото и да ти е задръстен филтъра проблтов козел
Какви са тези глупости, с десни китки - той да си не прави ....
Баси и разбирачи.
Ето извадка от сайта на НЖК за свещ за този мотоциклет:
Свещ 7502 при официален вносител, не гаражни магазини за мотоциклети, а вносител, внасящ цялата гама свещи за авто и мото производители /не е трудно, да потърсите в нета за кой става дума/ е на цена 18.60CR9EH-9 7502 - - CR9EHIX-9 6216 0.9mm
Иридиевата 6216 е 29.50лв
Отделно се ползват и отстъпки.
Това, че Вие си ги купувате за 200лв к-т си е изцяло Ваш проблем. Не винаги скъпото означава и доброто, и оригиналното, понякога означава, че крайният продавач е сложил 200% надценка на Ваш гръб.Павел Викторов - 0 осем 7817878 три
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар