От: Yamaha TT600 проблем!
От снимките не мога да преценя , а и с ТТ 600 не съм влизал в двубой. Ако си 100 % сигурен , че мембраната на вакуумния карбуратор ти е здрава - опитай както ти казаха по-горе в момента на прекъсването да дръпнеш леко смукача. Ако няма промяна , то везните се накланят към токово прекъсване. За това те питах дали си с двоен или обикновен датчик. Ако е с двоен има вероятност този , който е по-далечния от ГМТ да е загинал и затова да не може да премине средните обороти. Най - добре свали лулата и запали като държиш кабела на около 8-10 мм от свеща (вземи си помощник). Подавай гас и гледай искрата когато почне да прекъсва двигателят. Ако става нередовна то 101 % проблемът не ти е в хранителната система, а в електрическата.
От снимките не мога да преценя , а и с ТТ 600 не съм влизал в двубой. Ако си 100 % сигурен , че мембраната на вакуумния карбуратор ти е здрава - опитай както ти казаха по-горе в момента на прекъсването да дръпнеш леко смукача. Ако няма промяна , то везните се накланят към токово прекъсване. За това те питах дали си с двоен или обикновен датчик. Ако е с двоен има вероятност този , който е по-далечния от ГМТ да е загинал и затова да не може да премине средните обороти. Най - добре свали лулата и запали като държиш кабела на около 8-10 мм от свеща (вземи си помощник). Подавай гас и гледай искрата когато почне да прекъсва двигателят. Ако става нередовна то 101 % проблемът не ти е в хранителната система, а в електрическата.
0888984256
Коментар