здравейте колеги!Имам един въпрос към по-напредналите,понеже от една седмица се ровя в този форум и търся информация за сходния проблем и не намерих отговор.Въпросът ми е:Когато моторът е на обороти в 70% от случаите държи високи обороти,а по някой път са нормални и след изчетеното от г-н 121 реших да си направя центровката сам,като започнах от винта за ниските обороти,но където и да го завия,в което и положение и да е промяна не се усети.Да не забравя да допълня,че моторът е със спортна генерация йошимура със сменени жиглъори (така поне каза собственика).Иначе моторът си върви перфектно във всички останали ситуации.Дали това е ел проблем или проблем в карборатора ,който е свалян 3 пъти за прочистване и за оглед на всички гумени уплатнения?Ще съм много благодарен ако някой помогне!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблеми с карбуратора на кх 450 ф
Свий
X
-
От: Ппроблеми с карборатора на кх 450 ф
Aко говориш за винта , който по мануал го дават да е 1.5-2.5 оборота развит от максимално завито положение, тои не е за оборотите а за настройка на въздуха във гориво въздушнат смес. Оборотите се регулират от едно болче с гайка, болче или шпилка с гайка от лявата страна на карбуратора или поне на повечето е там. Ако качиш няколко снимки на карбуратора и обяснш какво си пипал , все някой ще те упъти. Но настройка на карбуратор не е шега работа за оборотите няма проблеми да си ги настроиш сам. Но щом ти ги мени виж си смажи жилото на газта, изпери си филтъра върни си болчето което си въртял в изходящо положение , почисти си карбуратора може и да споменеш номерата на жигльорите, и тогава настройвай . По принцип сега застудя и карбуратора трябва малко да се пипне защото студения въздух е по-богад на кислород ( дано да беше така а да не е по беден но нещо таковаПървоначално публикуван от влади кх Преглед на мнениереших да си направя центровката сам,като започнах от винта за ниските обороти,но където и да го завия,в което и положение и да е промяна не се усети.
)
-
От: Ппроблеми с карборатора на кх 450 ф
KEIHIN FCR 40 говорим за 2008 година 4т мотор а при тях този винт регулира бензина но да кажа ,че дури и в напално завито положение мотора негасне напротив вдига обороти ,това ме навежда на мисалта, че проблема е в карбаПоследно редактирано от V.R.R.; 16-10-11, 18:35.KX 450F 2008 HONDA CR-V 2000г 147к.с.
Коментар
-
От: Проблеми с карбуратора на кх 450 ф
Значи ако карба ти е проверен не виждам какви проблеми може да имаш с него. И незнам за кой винт ми говориш колега затова ти казах да качиш някоя снимка или схема.от номер 90 си регулираш оборотите на празен ход. Много е вероятно да ти липсва тази част под номер 90 и да имаш само болче с пружина или болче с контрагайка( номера 91 и 92 ) .
Ето и ти и pdf за карбуратора макар , че не е само за твоя модел SudcoKeihinCatalog.pdf
Коментар
-
От: Проблеми с карбуратора на кх 450 ф
благодаря колега!справих се сам
жалко че само ти се включи,зная че имаше и други знаещи и можещи но..... на кой му пука! по-добре да бях си мълчал и стоял до мотора взираикисе в мотора и гледаики ,че карборатора ми седи на криво и от там е проблема в този форум най-активен е администратура ,който непропускаше да ме смъмри за неправилно исписана буква (ч) и като че ли нарочно бавеше написаното от мен по половин час.Благодаря за разбирането и пдф-а ще ми потрябва сигурно пак!
KX 450F 2008 HONDA CR-V 2000г 147к.с.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар