Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Сегментите са еднакви за всички размери бутала"???????

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • "Сегментите са еднакви за всички размери бутала"???????

    Здравейте, май тази зима ще ми се наложи да отварям КТМ-а, и се поинтересувах малко от сегменти и бутала.
    В 2 каталога(wossner и ProX) и там излизаще че сегментите за различните размери(ремонти) бутала са с един и същ парт номер.
    Днес писан на КТМ за цена на буталото и дали наистина сегментите са еднакви и това е техния отговор :
    "Здравейте,
    Цената на буталото е 560лв.
    Сегментите са еднакви за всички размери бутала.
    Приятен ден!"

    Не знам колко е приятен тоя ден с тая цена за буталото, но пак не разбирам как така има само един размер сегменти?
    Аз се надявах да мога да мина само със смяна на сегменти, но в този случай не знам дали е възможно.

    Накой да знае нещо по въпроса?

    Един колега от друг форум ми каза че
    той сета идва с гарнитури и сегменти за трите размера Бутала
    [16:57:32] Nikola Karagyozov: това верно съм го виждал
    [16:57:36] Nikola Karagyozov: идват три гарнитури
    [16:57:38] Nikola Karagyozov: за главата
    [16:57:44] Nikola Karagyozov: идват три Бутални Болта
    [16:57:51] Nikola Karagyozov: идват абе по три
    [16:57:56] Nikola Karagyozov: само буталото е едно


    Това така ли е?Мога ли да взема само сегменти?



  • #2
    От: "Сегментите са еднакви за всички размери бутала"???????

    не разбирам как така има само един размер сегменти?


    Обърни внимание на размерите на буталата!Разликата най вероятно е 0.01мм.Това не са ремонтни размери,защото не се прави ремонт на цилиндъра,а става въпрос за различна плътност на буталата.За това и сегментите са един размер.

    Коментар


    • #3
      От: "Сегментите са еднакви за всички размери бутала"???????

      Какъв е двигателят на КТМ-а?Комплекта гарнитури идва с три вида гарнитури за главата и два вида за цилиндъра.Ремонтни бутала в КТМ няма.Има два класа с разлика от 0.01 мм.Бутало съм взимал зимата от КТМ-Пазарджик за ЕХС 450,RFS тип на двигател на цена 198 лв.Правят ми някакаква отстъпка,но не е повече от 20%.Ако е четири такта балансирай вала и виж клапаните,понякога всмукателните са се вкопали.Погледни и лагерите на кобилиците.Прегледай и цилиндъра,лъснал ли е хонинга,задължително го хонинговай,ако успее да излезе на размер.Ако не,е нужен нов цилиндър,иначе ще прохарчи масло скоро след ремонта.Ако има стартер погледни и бендикс лагера и колелото над него,което е на конус,защото от там понякога се получавам отвратителен чукащ шум.Тези са основните неща.Казвам ти го от опит.Успех от мен.

      Коментар


      • #4
        Re: От: "Сегментите са еднакви за всички размери бутала"???????

        Първоначално публикуван от isidorov Преглед на мнение
        не разбирам как така има само един размер сегменти?


        Обърни внимание на размерите на буталата!Разликата най вероятно е 0.01мм.Това не са ремонтни размери,защото не се прави ремонт на цилиндъра,а става въпрос за различна плътност на буталата.За това и сегментите са един размер.
        Да, разликата е от 0.01мм. Щом няма ремонтни бутала какво да правя?Как да го накарам да не гори масло като 2т?Каква значи различна плътност на буталата?

        Двигателя е 620 LC4, без стартер, модификацията на мотора е EGS 1995-та година.


        Балансирането на вала и хонинговането задължителни ли са? Къде ги правят ДОБРЕ, и колко пари излиза горе долу?


        А това бутало мога ли да го сложа?Поне е по-оферта от оригиналното.
        http://www.ebay.co.uk/itm/KTM-620-64...item27bcc226e3

        В момента мотора е с wossner бутало, по думи на предишен собственик, ако това е от значение.


        П.п
        Уж си мислех че 1 цил., 1 карборатор ще е 4 пъти по-малко подръжка и 4 пъти по-просто от редовака, а то се оказа......

        Коментар


        • #5
          От: Re: От: "Сегментите са еднакви за всички размери бутала"???????

          Първоначално публикуван от chemomche Преглед на мнение

          Двигателя е 620 LC4, без стартер, модификацията на мотора е EGS 1995-та година.





          П.п
          Уж си мислех че 1 цил., 1 карборатор ще е 4 пъти по-малко подръжка и 4 пъти по-просто от редовака, а то се оказа......
          Сгрешил си модела приятелю,този мотор е един умрял кон.

          Коментар


          • #6
            От: Re: От: "Сегментите са еднакви за всички размери бутала"???????

            Първоначално публикуван от chemomche Преглед на мнение


            Балансирането на вала и хонинговането задължителни ли са? Къде ги правят ДОБРЕ, и колко пари излиза горе долу?


            П.п
            Уж си мислех че 1 цил., 1 карборатор ще е 4 пъти по-малко подръжка и 4 пъти по-просто от редовака, а то се оказа......
            Това,което ти написах съм го минавал на по-нов тип двигател(RFS).За твоя не мога да ти гарантирам горните процедури.Общо взето за да гори масло причините са няколко.Основните са цилиндро-буталната група или гумички на клапани.Но обикновено е първата причина.Успех.

            Коментар


            • #7
              Re: "Сегментите са еднакви за всички размери бутала"???????

              Моторът си гори доста масло, вярно, че тече от тук от там де, но главно го гори, защото буквално се вижда как излиза през ауспуха.


              "Сгрешил си модела приятелю,този мотор е един умрял кон. "

              Колега, няма да се обиждаме сега....
              Не е умрял кон, доста добре си върви мотора, даже предостатъчно за моите умения.
              Взех LC4 с надеждата, че не е толко напилен и поддръжкато му е по-скоро като на туристически мотор, от колко на едуро или крос. А и мотора се кара главно на асфалт.

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:kaloyanovo-2011-08-27%2628-67.jpg
Прегледи:3
Размер:187.0 КБ
ID:5303888
              Последно редактирано от viki terzieva; 19-09-11, 15:44. Причина: асФалт

              Коментар


              • #8
                От: "Сегментите са еднакви за всички размери бутала"???????

                А проблема с цената на буталото според мен е ... политиката на фирмата. По-старите модели са в с пъти по-скъпи части, което лично аз си го обяснявам малко като подтикване към купуване на новите им модификации. Забелязвал съм и други фрапиращи разлики в цените на бутала и прочие части за 200 ехс 00г примерно и 250 ехс 06 и т.н. Така че да не каже сега някой "О КТМ, мани ги тея, много са им скъпи частите."
                Иван Маринов
                Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
                ЕНДУРО ВАРНА

                Коментар


                • #9
                  Re: "Сегментите са еднакви за всички размери бутала"???????

                  Като е политика на фирмата ще си взема от ибей wossner за 300лв. или wiseco за 200(на което пратих линка).
                  Брат ми сега си търси 400 EXC след 2004, значи да е спокоен, че ще са му евтини частите.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Re: "Сегментите са еднакви за всички размери бутала"???????

                    Първоначално публикуван от chemomche Преглед на мнение
                    Мотора си гри доста масло, вярно че тече от тук от там де, но главно го гори защото буквално се вижда как излиза през ауспуха.


                    "Сгрешил си модела приятелю,този мотор е един умрял кон. "

                    Колега, няма да се убиждаме седа....
                    Не е умрял кон, доста добре си върви мотора, даже предостатъчно за моите умения.
                    Взех LC4 с надеждата че не е толко напилен и подръжкато му е по-скоро като на туристически мотор, от колко на едуро или крос. А и мотора се кара главно на асвалт.

                    [ATTACH=CONFIG]363235[/ATTACH]
                    Колега, в подкрепа на Христо живота ще ти кажа само това, много е прав, не ми се сърди аз карам хонда FMX650 2005г., мотора е слаб, бавен, дървен, но пък с огромен ресурс на двигателя и икономичен, аз точно това си и търсех за да се разкарвам предимно из града и наистина ми доставя огромно удоволствие, за КТМ LC4 какъвто има едно комшийче и съм го карал много пъти. Ще ти кажа, че по-голямо дърво па от това не съм виждал - тежък, страшни вибрациИ, (не става за асФалт), гори страшно много и може да не съм прав, но не знам кой това го е измислил, много ти се извинявам, но това са ми впечатленията.
                    Последно редактирано от viki terzieva; 19-09-11, 15:46. Причина: Всички думи в множествено число в българския език завършват на И, а не на Й
                    При липса на прецизна техника, се надделява с майсторлък! И обратното!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Re: "Сегментите са еднакви за всички размери бутала"???????

                      Първоначално публикуван от chemomche Преглед на мнение
                      Като е политика на фирмата ще си взема от ибей wossner за 300лв. или wiseco за 200(на което пратих линка).
                      Брат ми сега си търси 400 EXC след 2004, значи да е спокоен, че ще са му евтини частите.
                      Колега такова бутало на Wiseco за този мотоциклет няма, нито в ценовите им листи, нито в каталога им или в сайта им. Не знам това бутало в Австралия какво прави. Но според мен както пише е 102 мм или единственото, което се прави е:

                      W4809M10200 Piston, Shelf Stock KTM SMC660 13.0:1 DOME 4016XH
                      което струва над 400 лв.

                      Prox Правят такова бутало:
                      Prox Piston Kit KTM620/625/640 LC4 '94-07 11.7:1
                      Dia.: 100.94
                      там цената е под 400 лв.
                      Така, че ако ще го поръчваш това бутало да ти пусне истински снимки, а не само снимка на кутията.
                      Последно редактирано от viki terzieva; 19-09-11, 15:47. Причина: Отрицателната частица "НЕ" се пише ВИНАГИ отделно от глагола - например "не знам"

                      Коментар


                      • #12
                        От: "Сегментите са еднакви за всички размери бутала"???????



                        Можеш дa вземеш само сегменти. Кой размер ти трябва- 101.00мм?
                        Последно редактирано от ДОБРИН; 17-09-11, 13:23. Причина: допълнение
                        [SIZE=5][FONT=Garamond][B][COLOR=red][COLOR=blue][/COLOR][/COLOR][/B][/FONT][/SIZE]

                        Коментар


                        • #13
                          Re: От: "Сегментите са еднакви за всички размери бутала"???????

                          Първоначално публикуван от ДОБРИН Преглед на мнение


                          Можеш дa вземеш само сегменти. Кой размер ти трябва- 101.00мм?
                          Може ли да мина само със сегменти?Аз за това пуснах темата, защото ако са еднакви нямам как да сменя само тях.
                          Иначе ако може направо да отварям и да сменям.

                          Знам че сега ще ми кажат, трябва да отворя, да видя и тогава да търся, но не искам да отворя и после да се окаже че ми трябват 600лв. за ремонта и да седи отворен докато ги събера, все пак тия пари не са малко, а и не ми е само тоя мотор на главата.


                          Wossner на са ли по-добри от ProX?
                          (аз нямам никаква идея)

                          Коментар


                          • #14
                            От: Re: От: "Сегментите са еднакви за всички размери бутала"???????

                            Първоначално публикуван от chemomche Преглед на мнение
                            Може ли да мина само със сегменти?Аз за това пуснах темата, защото ако са еднакви нямам как да сменя само тях.
                            Иначе ако може направо да отварям и да сменям.

                            Знам че сега ще ми кажат, трябва да отворя, да видя и тогава да търся, но не искам да отворя и после да се окаже че ми трябват 600лв. за ремонта и да седи отворен докато ги събера, все пак тия пари не са малко, а и не ми е само тоя мотор на главата.


                            Wossner на са ли по-добри от ProX?
                            (аз нямам никаква идея)
                            Да така е, само ако отвориш-премериш ще имаш отговор дали може да минеш само със сегменти, останах с впечатлението, че си го отворил и търсиш само сегменти. Попитах те т.к каза, че си WOSSNER и за него могат да се намерят само сегменти ако са ти необходими.
                            [SIZE=5][FONT=Garamond][B][COLOR=red][COLOR=blue][/COLOR][/COLOR][/B][/FONT][/SIZE]

                            Коментар


                            • #15
                              Re: "Сегментите са еднакви за всички размери бутала"???????

                              Ок, ще отворя и ще кажа как е положението.
                              Един познат ще прави ремонта, но и той като мен е по-запознат с редоваците и няма опит с ендурата, така че, знаете ли къде могат да ми направят ремонта - смяна на сегменти, шайф, балансиране...там каквото трябва, клапани, и смяна на пружината на манивелата (пуснал съм друга тема, в която съм писал, че заради тая пружина ще трябва да се цепи целия двигател).
                              Последно редактирано от viki terzieva; 19-09-11, 15:48.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X