Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Сегментите са еднакви за всички размери бутала"???????

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Re: От: Re: "Сегментите са еднакви за всички размери бутала"???????

    Първоначално публикуван от DIMILIEV Преглед на мнение
    Колега, в подкрепа на Христо живота ще ти кажа само това, много е прав, не ми се сърди аз карам хонда FMX650 2005г., мотора е слаб, бавен, дървен но пък със огромен ресурс на двигателя и икономичен, аз точно това си и търсех за да се разкарвам предимно из града и наистина ми доставя огромно удоволствие, за КТМ LC4 какъвто има едно комшийче и съм го карал много пъти ще ти кажа че по голямо дърво па от това не съм виждал, тежък, страшни вибраций, (не става за асвалт) гори страшно много и може да несъм прав но незнам кой това го е измислил, много ти се извинявам но това са ми впечатленията.
    Това е твое мнение, нито се сърдя, нито искам да го оборвам.
    Какво LC4 си карал - 400 или 620?
    Да, наистина моторът е тежък и прекалено голям, и на мен това не ми допада в него, но за вървенето не мога да се съглася. Силата на ниските обороти е много далече от умрял кон.
    Не знам какво имаш предвид като си написал, че не става за асФалт, но със 17-ки и сликове, мога да кажа, че си е супер за асФалта. На Калояново, най-бързата ми обиколка е 1:02:17, което не мисля, че е време на умрял кон, като се има предвид, че за пръв път стъпвам на писта и имам 5 сесии по 15мин.(за сравнение най-доброто време на The Duke от ZED moto с 540SXS е 59.41, а по принцип времената са му минута-минута и 1 секунда).

    Така че, не мога да се съглася, че е умрял кон.
    Може да е голям и тежък, но има много живец в него.
    За жалост, трак дейо-вете за този сезон свършиха, или ще има още един, но с този ремонт по мотора ще го пропусна, но следващия сезон се надявам и аз да падна под минута.
    Последно редактирано от viki terzieva; 19-09-11, 16:51. Причина: Пише се асФалт! И браво за постиженията на Калояново!

    Коментар


    • #17
      От: "Сегментите са еднакви за всички размери бутала"???????

      Здравей Колега.
      Ако още се чудиш какво да правиш с ремонта и не си направил някоя глупост обади ми се ,ще ти помогна с каквото мога .
      Тел 0878226411 Виктор.
      Поздрави на всички колеги. ))
      LZ1VPM
      KTM 450 SX
      JEEP CHEROKEE XJ 2.5 TD

      Коментар


      • #18
        Re: "Сегментите са еднакви за всички размери бутала"???????

        мотора вече е отворен
        - клапните течът(поне всъкателните)
        - гарнитурата на главата се е разпаднала на места
        - сегментите са сложени с ключовете мното близо, почти в една линия
        - ключа на 1-вия сегмент е в норма 0,5мм при норма 0,6
        но втория не е 0,8 при 0,6 норма
        - цилиндъра не е в перфекно състояние(ще къча снимки)
        -още не сме премерили цилиндъра с микромер

        сега въпросите
        - как така се е износил само 2-рия цегмент
        - можели от положението на ключовете и клапаните да е горят толкова много масло?
        - как да процедирам със цилиндъра- в мануала пише че може да се възтанови никасиловото покритие(къде могат да го направят това?)

        Коментар


        • #19
          От: "Сегментите са еднакви за всички размери бутала"???????

          Моето мнение е :първо да провериш гумичките и водачите на клапаните,защото ако ти е износено покритието,най-лекия вариант е да ти направят чугунена втулка/риза/.
          Когато няма друг изход- използвай централния вход!

          Коментар


          • #20
            От: "Сегментите са еднакви за всички размери бутала"???????

            При 4Т незнам как е , но при 2Т ако сложиш чугунена втулка убиваш мотора. За пример преди време карах кдх125 1994 година , който си е чисто еднуро страхотен мотор но с малко мощност. Щях да правя бартер за уз 125 2000 година с чугунена втулка . Като отидох да го пробвам ами ..... наистина умрял кон вървеше точно, колкото кдх-а . А разликата трябва да е от небето до земята. Премери си цилиндъра с вътромер според мануала и го виж дали има елипса и дали е в норма. Но според мен цилиндъра ти няма да има нужда от подмяна. При 4Т износването е доста по малко отколкото при 2Т. Ако все пак е за ремонт свържи се с бобимх на мен ми направи предложение за втулка на висеко 350лв или никасил в холандия за 450лв( само за пример втулката в ибей излиза 100$+20$мито Митко от Троян взимал около 100лв за обработка и труд + 20лв ЕКОНТ = около 300лв ) . Ако всичко е наред в ибей със сигурност има само сегменти иначе ако ти се наложи да поръчваш бутало аз съм поръчвал няколко пъти от продавач ATVUNLIMITED помолих го да ми маркира стоката като подарък и не плащах мито 3 пути съм поръчвал бутала от него и е коректен. Гумичките и напасването на клапаните, новите гарнитури и пасване на сегментите правилно мисля , че ще ти решът проблем а маслото, но така и така си отворил провери всичко и подмени, каквото трябва.
            Успех

            Коментар


            • #21
              Re: "Сегментите са еднакви за всички размери бутала"???????

              Ето и снимки на буталото и цилиндъра. Как ви се сруват?
              Трябва ли да възстановявам никасила?Ново бутало или само сегменти?
              На живо не знам как изглеждат, защото не съм се прибирал, но се надявам тези белези по буталото да не са толкова големи без светкавица
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0116.jpg
Прегледи:1
Размер:101.0 КБ
ID:5312201Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0107.jpg
Прегледи:1
Размер:71.5 КБ
ID:5312202Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0108.jpg
Прегледи:1
Размер:102.8 КБ
ID:5312203Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0109.jpg
Прегледи:1
Размер:69.6 КБ
ID:5312204Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0110.jpg
Прегледи:1
Размер:66.0 КБ
ID:5312205Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0111.jpg
Прегледи:1
Размер:87.5 КБ
ID:5312206Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0112.jpg
Прегледи:1
Размер:74.3 КБ
ID:5312207Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0113.jpg
Прегледи:1
Размер:72.7 КБ
ID:5312208Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0114.jpg
Прегледи:1
Размер:69.2 КБ
ID:5312209Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка0115.jpg
Прегледи:1
Размер:66.5 КБ
ID:5312210
              Последно редактирано от viki terzieva; 13-11-11, 17:42.

              Коментар


              • #22
                От: "Сегментите са еднакви за всички размери бутала"???????

                Здеравейте, аз карам КТМ LC4 640SMC 2004 и имам същия проблем

                Коментар


                • #23
                  Re: "Сегментите са еднакви за всички размери бутала"???????

                  В ибей има цилиндър и бутало на старо точно за SMC 640, аз го гледах за мен, но няма да стане
                  http://www.ebay.co.uk/itm/2208769460...84.m1438.l2649

                  Коментар


                  • #24
                    От: "Сегментите са еднакви за всички размери бутала"???????

                    Е да, но как да знам и тоя в кАКво състояние е, чудя се с втулка няма ли да стане.

                    Коментар


                    • #25
                      Re: "Сегментите са еднакви за всички размери бутала"???????

                      За какво ти е тая втулка?
                      Днес замериха цилиндъра и износването е 0.01мм което е незначително.
                      Провери и твоя как е и тогава го мисли.

                      Коментар


                      • #26
                        От: "Сегментите са еднакви за всички размери бутала"???????

                        Моя е с износване 0.2, брутално.
                        Взех си риза от ЗИЛ и праЩам цилиндЪра в Монтана да ми го напрВЯт.

                        Коментар


                        • #27
                          Re: От: "Сегментите са еднакви за всички размери бутала"???????

                          Първоначално публикуван от radko_vd Преглед на мнение
                          Моя е с износване 0.2, брутално.
                          Колега, какво ще рече 0.2, бутално?
                          0.2мм е износено буталото ли?
                          Цилиндъра колко е износен, оригинално е 101мм, точно.
                          Буталата са три размера 100.94, 100.95, 100.96 оригинално(няма общо с ремонтни размери).
                          В мануала пише, че разликата между буталото(долу при полата) и цилиндъра трябва да е макс 0.12мм.
                          Това тр да се гледа - от толкова търсене и четене това разбрах.
                          Ти си решаваш де, ама смопред мен е срамото да сложиш риза от ЗИЛ на такъв КТМ....

                          Коментар


                          • #28
                            От: Re: От: "Сегментите са еднакви за всички размери бутала"???????

                            Първоначално публикуван от chemomche Преглед на мнение
                            Колега, какво ще рече 0.2, бутално?
                            0.2мм е износено буталото ли?
                            Цилиндъра колко е износен, оригинално е 101мм, точно.
                            Буталата са три размера 100.94, 100.95, 100.96 оригинално(няма общо с ремонтни размери).
                            В мануала пише, че разликата между буталото(долу при полата) и цилиндъра трябва да е макс 0.12мм.
                            Това тр да се гледа - от толкова търсене и четене това разбрах.
                            Ти си решаваш де, ама смопред мен е срамото да сложиш риза от ЗИЛ на такъв КТМ....
                            Не бутално а бРутално - демек мнооооо зле. Ама с риза от ЗИЛ вече първоначалния допуск ще трябва да е друг. Да речем 0,5мм. - като на останалите двигатели със железна риза. Заради разликите в топлинното разширяване. Ако не се бъзика колегата със ЗИЛа трябва да е изперкал тотално.
                            0888932647

                            Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                            Коментар


                            • #29
                              Re: "Сегментите са еднакви за всички размери бутала"???????

                              Тъка.....по темата за моя мотор:
                              Взех гарнитура за главата, гарнитура под цилиндъра и гарнитура между картерите.
                              Мотора е разцепен и след това сглобен заради счупената пружина на манивелата(счупена е посредата на 2 и не е имало поражения или нежелани частици в двигателя).
                              Главата е вече със напаснати клапани и нови гумички.
                              Както казах цилиндъра е износен само 0.01мм и за това няма да ги пипам.
                              Преди малко поръчах бутало и сегменти Wiseco - 101mm standart bore От ибей за 250лв. с доставката. Преди това писах на продавача, че не мога да намеря този парт номер в каталозите на WISECO и той ме овери, че буталото ще стане - това другото 102мм е за тунинг изпълнения и big bore маняци.
                              Сега остава да дойде буталото, да сглобим двигателя, настройка на глапаните, ново масло и след това яко каране.
                              Мотора вече го чакат 2 супермото гуми за дъжд
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00321.jpg
Прегледи:1
Размер:120.7 КБ
ID:5314747Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00325.jpg
Прегледи:1
Размер:115.2 КБ
ID:5314746

                              Коментар


                              • #30
                                Re: "Сегментите са еднакви за всички размери бутала"???????

                                Айде вече да се похваля че мотора е готов и вече е в движение(да не са му уроки)

                                Молко история на ремонта-
                                след като премерихме износването на цилиндъра, сегментите и буталото решихме да сменим бутало и сегменти а цилиндъра да не го пипаме - както писах износването е 0.01мм

                                И така след доста търсене реших да взема бутало Wiseco от ибей за 100$.
                                Попитах продавача дали ще стане на моя КТМ, а той ме увери че става за всички от 94-2007г.
                                Поръчах го като платих по-скъпата доставака - 76$ до България за да стигне възможно най-бързо.
                                И така буталото уж пристигна - уж е тук но всъщност трябваше да се ходи до митницата, да се регистрирам като вносител, да платя мито ддс и митнически такси и с документите да отида в DHL да си взема буталото - общо разходи 110лв.
                                До тук 176$+ 110лв. = 370лв., а можех да взема Wossner за 380 от БГ и да нямам проблеми(предполагам де).


                                Айде, каквото било било, тръгнахме да слагаме буталото. Добре ама изникна проблем - биелата не влизаше в буталото за 1-2мм.
                                Беше по-широка от отвора. Писах на продавача, а той ми отговори че е защото биелата ми е ProX, а буталото е за оригинална, въпреки че не ми даде размери на оригиналната биела за да ги сравня, твърдеше че се е свързал с КТМ и те са потвърдили че буталото е 1 към 1 с отригинално КТМ бутало. Да не говорим че в сайта на Wiseco не ппродаваха биели, а препоръчваха да си купиш биела на ProX. Много писане падна, но нямаш какво да правя и накрая занесохме буталото на фреза за да разшират отвора(колкото беше на старото бутало) за да взлезе биелата.Всико точно, за 10лв. го направиха като излязло от завода.
                                Сложихме буталото на биелата, сгобихме и хоп отново проблем - буталото беше 3,5мм по-високо от цилиндъра и удряше в главата
                                Вече полудях, уж бутало което е едно към едно с КТМ-ско, и проблема е в моята биела, а се оказва напълно различно.
                                Пак писане, но вече отворих всички възможни кейсове и т.н. за да поискам връщане на парите.
                                Продавача нямаше какво друго да направи освен да ги върне, но само 176-те $, без разходите в митницата. Все пак беше нещо.
                                С тия пари + още малко взех друго бутало, пак от ebay - какво да се прави, няма пари и все търсим евтиното.
                                Поръчах бутало Wossner, този път от Латвия, за 296лв. с доставката.
                                Много точен пордавач, платих буталото в четвъртък в 14ч, в 16 вече го беше изпратил и в понеделник беше в България, но заради мудните Български пощи го взехме във вторник.
                                Буталото едно към едно със старото, сегменти всичко......
                                Майстора го качи, сглоби всичко и миналата събота го карахме

                                И така всичко което направихме по мотора:
                                -сменена пружина на манивелата - заради която цепихме двигателя
                                -сменени семеринги на вала - лагерите бяха вече сненени с ролкови, но бяха сложили неоригинален разменр сегменти и фтулки за да уплатнят
                                -семеринги на манивелата и скоростите
                                -нови гарнитури - гарнитурата на главата беше станала на парцал
                                -ново бутало и сегменти Wossner Forget(май значи ковано) Racing 100.94mm
                                -напасване на клапаните - всмукателните бяха доста зле и течаха
                                -нови гумички на клапаните
                                -регулиране на клапаните
                                -нови О-пръстени на осите кобилиците(не знам дали така се казват)
                                -нов О-пръстен на водната помпа
                                -ново масло и маслени филтри
                                По двигателя е това + Супермото гуми за дъжд и еднуро джанти + гуми

                                Пара:
                                -296лв. за бутало + сегменти
                                -100лв. за гарнитури и гумички на клапаните
                                -10лв. пружини на манивелата
                                -90лв. масло и филтри
                                -200лв. за труд + о-пръстени и семеринги
                                Общо: 700лв. по двигателя, без да слагаме загубените за неставащото бутало(150)

                                СМ гуми за дъжд -80лв
                                Ендуро капли + гуми - 230лв.

                                Не е малко парата, но пък резултата е добър, а кефа безценен.
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02643.jpg
Прегледи:1
Размер:282.7 КБ
ID:5325570Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02604.jpg
Прегледи:1
Размер:140.3 КБ
ID:5325571Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02605.jpg
Прегледи:1
Размер:164.6 КБ
ID:5325572Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02606.jpg
Прегледи:1
Размер:100.2 КБ
ID:5325573Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02608.jpg
Прегледи:1
Размер:137.4 КБ
ID:5325574Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02619.jpg
Прегледи:1
Размер:172.0 КБ
ID:5325575Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02637.jpg
Прегледи:1
Размер:131.4 КБ
ID:5325576Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02638.jpg
Прегледи:1
Размер:94.9 КБ
ID:5325577Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02639.jpg
Прегледи:1
Размер:153.4 КБ
ID:5325578

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X