Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Водна помпа ямаха вр 400ф

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Водна помпа ямаха вр 400ф

    Първоначално публикуван от jyj017 Преглед на мнение
    Ми каза, че оста имала ръбче и я е минал на струг или някакъв друг уред за да я изглади, но явно номера не се е получил.
    Митко е печен майстор, но това не го разбирам.Първо трябва да се мине не на струг,а на шлайф, второ "ръбчето" обикновено е вдлъбнато каналче навътре в оста, което ще рече че изглаждането му води до намаляване на общия диаметър.Ако това е в рамките на 1-2 десети от милиметъра би могло може би да се мине само със стягане на пружинката на семеринга, но повече според мен не става.
    Между другото, на единия от моторите ми се беше прецакал лагера на оста и докато не го смених не се получи.
    offroad фен
    1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
    TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

    Коментар


    • #17
      От: Водна помпа ямаха вр 400ф

      Нищо им няма на тези радиатори, ако не текат в никакъв случай не ги пробвай да ги изправяш, монтираш на мотора и караш. Пластмасите може направо да ги махнеш не си играй да правиш нещо по труд и творчество което няма практическа стойност, едва ли ще караш в някаква зверска кал зад някой който ще ти я мята върху радиаторите, е пазят от хвърчащи камъни и някой и друг клон може да се забие, но най-добрият вариант са си алуминиевите гардове.

      Коментар


      • #18
        От: Водна помпа ямаха вр 400ф

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01692-1.jpg
Прегледи:1
Размер:167.2 КБ
ID:5261277Ето гардовете, който взех за проба.Не са маркови ,но ,ако станат ги взимам.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01691-1.jpg
Прегледи:1
Размер:155.5 КБ
ID:5261276

        Коментар


        • #19
          От: Водна помпа ямаха вр 400ф

          Първоначално публикуван от ivpro Преглед на мнение
          [ATTACH=CONFIG]310793[/ATTACH]Ето гардовете, който взех за проба.Не са маркови ,но ,ако станат ги взимам.[ATTACH=CONFIG]310792[/ATTACH]

          Като ги гледам са точно копие на "Devoll", само че са правени най-вероятно в БГ от неръждавейка.По-здрави и по-тежки от оригинала.Направо ги слагай.
          offroad фен
          1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
          TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

          Коментар


          • #20
            От: Водна помпа ямаха вр 400ф

            Алуминиеви са.Това е лепенка и затова изглеждат така.В събота, ще ги пробвам и ,ще кача после снимики.

            Коментар


            • #21
              От: Водна помпа ямаха вр 400ф

              Алуминиемите гардове не станаха.Умувах го доста ,но, както и да ги преправя не могат да се хванат стабилно и цялата работа се обезмисля.Ще ги върна на момчето от ,което ги взех и ,ще го питам от, къде ги е поръчал за да си взема точно за моя модел.Явно на YZ 250 радиаторите са по- малки и болтовете с ,които се захващат за рамката са на по-малко разтояние един от друг.

              Коментар


              • #22
                От: Водна помпа ямаха вр 400ф

                Колега тези гардове няма и да станат найстина са от алиминий но са несполучливи ментета.Виждах ги от близо но не си заслужава ако намеря мойте пластмаси ще ти ги подаря.
                0878424143
                0887424150

                Коментар


                • #23
                  От: Водна помпа ямаха вр 400ф

                  Първоначално публикуван от BATKO PEPI WR Преглед на мнение
                  Колега тези гардове няма и да станат найстина са от алиминий но са несполучливи ментета.Виждах ги от близо но не си заслужава ако намеря мойте пластмаси ще ти ги подаря.
                  Най вероятно си видял точно тези ,които пробвах ,защото ги взех от Петьо Петков ,а той каза ,че карате заедно.Поизрязах проблемната пластмаса и сега е добре охлаждането ,но ме дразнят такива побългарявания.Ще съм ти благодарен за пластмасите, и ще почерпя.Сега съм на тема верига и зъбаци.Разтяга се ,като ластик за един ден каране.Ориентирал съм се към Карловските(не знам Карлово или Сопот, но един приятел ,ще ми даде координати) зъбаци.Верига от Велдмакс.Изчетох цялата тема от форума за веригите и по препоръките на приятели стигнах до това решение.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Водна помпа ямаха вр 400ф

                    Извинявам се за офтопика
                    И аз се чудя каква верига да си взема
                    Yamaha WR 200

                    Коментар


                    • #25
                      От: Водна помпа ямаха вр 400ф

                      Първоначално публикуван от speedrifter Преглед на мнение
                      Извинявам се за офтопика
                      И аз се чудя каква верига да си взема
                      D.I.D 520VM, Х-ринг, пиньони JT или заден метален от NHM (Карловските) + преден от някъде. Преден карловски не си взимай, или поне Ники лично да ти даде гаранция колко ще изкара.Миналата година за 60 км му се изпочупиха зъбите, явно производствен дефект.
                      offroad фен
                      1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                      TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                      Коментар


                      • #26
                        От: Водна помпа ямаха вр 400ф

                        Колега ivpro намерих ги само звънни един тел. да се разбереме как да си ги вземеш.
                        0878424143
                        0887424150

                        Коментар


                        • #27
                          От: Водна помпа ямаха вр 400ф

                          Първоначално публикуван от ivpro Преглед на мнение
                          Алуминиемите гардове не станаха.Умувах го доста ,но, както и да ги преправя не могат да се хванат стабилно и цялата работа се обезмисля.Ще ги върна на момчето от ,което ги взех и ,ще го питам от, къде ги е поръчал за да си взема точно за моя модел.Явно на YZ 250 радиаторите са по- малки и болтовете с ,които се захващат за рамката са на по-малко разтояние един от друг.
                          За коя година YZ са, че аз си търся за 2003 модел, ако са такива дай координати на това момче дето ги продава.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Водна помпа ямаха вр 400ф

                            Колега, разбрал съм погрешно ,че гардовете са за YZ.Гардовете са за WR 250 -2005г.Телефона на момчето, което ги продава е 0888 752 832- Петьо.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Водна помпа ямаха вр 400ф

                              Дойде време да продължа темата.Водната помпа отново протече.Сега смених цялата помпа.Нови - ос, двата семеринга ,лагера и шайбата под перката.По лесния начин се оказва ,че временно се решава проблема.Появи ми се обаче нов проблем.При източване на маслото на двигатела на пробката имаше парче алуминиева стружка от резбата.В момента резбата не е изпуснала ,но ,като се има предвид ,че маслото се сменя често ,ще трябва да измисля ,как да реша проблема.Предполагам ,че ако не на следващото отвиване то може би на по следващото резбата, ще изпусне.Знам ,че ,като си купя друг картер ,ще си реша проблема ,но ,ще съм благодарен за някакви други идеи.
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02753.jpg
Прегледи:1
Размер:111.4 КБ
ID:5315484Ето старата и новата ос.Износването е почти незабележимо ,но си трябва нова
                              Последно редактирано от ivpro; 31-10-11, 21:12.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Водна помпа ямаха вр 400ф

                                Първоначално публикуван от ivpro Преглед на мнение
                                Дойде време да продължа темата.Водната помпа отново протече.Сега смених цялата помпа.Нови - ос, двата семеринга ,лагера и шайбата под перката.По лесния начин се оказва ,че временно се решава проблема.Появи ми се обаче нов проблем.При източване на маслото на двигатела на пробката имаше парче алуминиева стружка от резбата.В момента резбата не е изпуснала ,но ,като се има предвид ,че маслото се сменя често ,ще трябва да измисля ,как да реша проблема.Предполагам ,че ако не на следващото отвиване то може би на по следващото резбата, ще изпусне.Знам ,че ,като си купя друг картер ,ще си реша проблема ,но ,ще съм благодарен за някакви други идеи.
                                [ATTACH=CONFIG]378556[/ATTACH]Ето старата и новата ос.Износването е почти незабележимо ,но си трябва нова
                                Два варианта:
                                1.Има китове за възстановяване на резби, представляват метчик с по-особена стъпка с който се пренарязва резбата и след това се навива една стоманена пружина която дефакто става новата резба.
                                2.Резбова втулка.По-сигурния според мен вариант.

                                И в двата случая е по-добре да свалиш двигателя
                                offroad фен
                                1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                                TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X