Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Водна помпа ямаха вр 400ф

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Водна помпа ямаха вр 400ф

    Здравейте колеги,
    преди два месеца си купих ямаха вр 400ф -99г.Благодарение на форума си оправих доста неща ,но имам един въпрос за водната помпа.Прилагам снимка на ,която се вижда една дупка от долната страна на водната помпа.При всяко палене ,когато мотора е студен през тази дупка капят 5 -6 капки антифриз.След това няма теч и така до следващото палене на другия ден ,когато мотора е студен.В мануала дават, че на капачката на помпата има гумено уплътнение и о- пръстен.Въпроса ми е може ли теча да е от уплътнението или о-пръстена или ще трябва да сменям цялата помпа комплект? Толкова малко изкапва, че не мога да разбера дали е антифриз, ама няма какво да е друго.
    Прикачени файлове
    Последно редактирано от viki terzieva; 15-03-11, 09:00.

  • #2
    От: Водна помпа ямаха вр 400ф

    Заминал ти е семеринга на помпата.Значи:
    1.Отваряш капака на помпата
    2.Махаш пропелера
    3.Вадиш стария семеринг и го сменяш с оригинален такъв.Идва заедно с една грес и важно да се ползва именно тя.Внимавай да не го сложиш наобратно,трябва да е спружинката към теб.

    Ако пак продължава да сълзи или просълзи много скоро след смяната, значи е заминала и оста.Сменя се задължително заедно с лагера и другия семеринг.Процедурата е малко по сложна, маха се страничния капак на картера.
    Последно редактирано от Гълъбин Колев; 09-03-11, 07:40.
    offroad фен
    1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
    TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

    Коментар


    • #3
      От: Водна помпа ямаха вр 400ф

      Колега, за да не се занимаваш два пъти, виж като свалиш семеринга дали на самата ос на водната помпа има вкопани канали. Защото ако има някакви наранявания по самата ос, направо я сменяй, иначе пак ще протече. Казвам ти го от опит и наистина внимавай за семеринга как ще го поставиш. Защото на мен ми докараха мотор за основен ремонт, а се оказа, че предишният майстор не беше сложил семеринга както трябва. Последва смяна на водната помпа, комплект лагер,ос,семеринги и готово.
      Последно редактирано от viki terzieva; 15-03-11, 08:59.
      0878424143
      0887424150

      Коментар


      • #4
        От: Водна помпа ямаха вр 400ф

        Моторът ми е на село и в събота ще сменям семеринга.Ще направя снимки и ще ги прикача.
        Току-що купих семерингата, но с нея няма никаква грес. Иначе като я гледам в пликчето е омазнена с грес точно откъм перата, където ще легне на оста. Дали е проблем това, че няма с нея пликче с грес или не съм разбрал правилно колегата.
        Купих си и антифриз Мотул от червения +136С, но смятам след смяната на семеринга да налея стария антифриз и да покарам малко, за да видя дали ще протече.
        Въпреки че смятам ,че като сваля стария семеринг, ще видя дали е изядена оста и направо в момента ще взема решение какво да правя-дали да сменя цялата помпа.
        Благодаря ви за отговорите!
        Последно редактирано от viki terzieva; 15-03-11, 08:58.

        Коментар


        • #5
          От: Водна помпа ямаха вр 400ф

          Първоначално публикуван от BATKO PEPI WR Преглед на мнение
          Колега за да не се занимаваш два пъти виж като свалиш семеринга дали на самата ос на водната помпа има вкопани канали.Защото ако има някакви наранявания по самата ос направо я сменяй иначе пак ще протече.Казвам ти го от опит и найстина внимавай за семеринга как ще го поставиш.Защото на мен ми докараха мотор за основен ремонт а се оказа че предишния майстор не беше сложил семеринга както трябва.Последва смяна на водната помпа комплект лагер,ос,семеринги и готово.
          Има малък луфт който позволява новия семеринг да се размине със стария към 1 мм което е достатъчно, ако каналчетата на оста не са много големи.Канали ще има на 100%.Те се получават понякога дори след 3-4 х.км., ако мотора е каран с вода примерно.
          offroad фен
          1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
          TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

          Коментар


          • #6
            От: Водна помпа ямаха вр 400ф

            Обадих се на човека, от когото купих семеринга и разбрах ,че греста си е на нея и така се продава. Въпросът с греста отпада. А дали е каран с вода само Господ знае. Аз го купих с антифриз, но задължително ще го сменя. Искам охлаждането да ми е наред, за да не последват скъпи ремонти.
            Последно редактирано от viki terzieva; 15-03-11, 08:57.

            Коментар


            • #7
              От: Водна помпа ямаха вр 400ф

              Първоначално публикуван от ivpro Преглед на мнение
              Обадих се на човека от ,който купих семеринга и разбрах ,че грестта си е на нея и така се продава.Въпроса с грестта отпада.А дали е каран с вода само Господ знае.Аз го купих с антифриз ,но задължително ,ще го сменя.Искам охлаждането да ми е наред за да не последват скъпи ремонти.
              Да, сега се сещам че беше така. Като махнеш стария ще видиш че по оста има канали.Набий новия малко повече(или по малко) за да не легне точно там.Мери предварително, тъй като няма да можеш да го извадиш цял за втори опит.
              offroad фен
              1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
              TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

              Коментар


              • #8
                От: Водна помпа ямаха вр 400ф

                При всяко положение ,ще опитам новия семеринг да бъде изместен.
                Благодаря за съветите.
                Чакам да дойде събота,че мерака е голям.

                Коментар


                • #9
                  От: Водна помпа ямаха вр 400ф

                  Имам го същия проблем с црф-а, само, че на мен ми Вкарва вода при скоростите и прави маслото боза. Първия път смених семеринг, на 2-рото каране пак смеси. Пратих целия капак в Троян, там пак сменили семеринг и минали оста, но на 2-то третото каране пак боза. И капе от същата пропка, само когато е студен мотора, после няма проблем. Вече се замислям нова помпа ли да купувам или проблема е някаде другаде.
                  Последно редактирано от viki terzieva; 15-03-11, 08:56. Причина: Правопис и пунктуация!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Водна помпа ямаха вр 400ф

                    Първоначално публикуван от jyj017 Преглед на мнение
                    Имам го същия проблем с црф-а, само, че на мен ми фкарва вода при скоростите и прави маслото боза. Първия път смених семеринг на 2-рото каране пак смеси. Пратих целия капак в Троян там пак сменили семеринг и минали оста, но на 2-то третото каране пак боза. И капе от същата пропка само когато е студен мотора после няма проблем. Вече се замислям нова помпа ли да купувам или проблема е някаде другаде.
                    Какво значи "минали оста"??? По принцип като са сменя всичко се слага нова ос и нов лагер освен 2-та семеринга.
                    offroad фен
                    1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                    TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                    Коментар


                    • #11
                      В събота смених семеринга.Не изместих новия семеринг в друга позиция спрямо стария ,защото ми се видя, че перото на семеринга застава много близо до резбатана остта.Реших да бъде ,където е бил стария.Ако протече направо сменям цялата помпа.Изгорих около 8-10 литра бензин през събота и неделя и за сега няма проблеми с течове.Благодарности на колегите Гълъбин Колев и Батко Пепи ВР.
                      Имам още един проблем.Пластмасите (незнам как се наричат) ,които са пред радиаторите са различни.Едната е бяла ,а другата е черна и се вижда, че е от някакъва друга марка мотор.Черната стои в напрежение и пластините и са се опряли една в друга така ,че не позволяват да преминава въздух през радиатора.Мисля че мотора загрява повече и го отдавам на това че дефакто единия радиатор не се охлажда.За сега не намирам в обявите да се продават тези пластмаси и съм решил да си направя едната докато си намеря оригинална.Радиаторите са леко криви от падане най -вероятно.Не течат ,но ,ще прикача две снимки за да дадете мнение дали да ги сменям.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01643-1.jpg
Прегледи:1
Размер:216.6 КБ
ID:5261177

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01644-1.jpg
Прегледи:1
Размер:211.8 КБ
ID:5261176

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01637-1.jpg
Прегледи:1
Размер:62.2 КБ
ID:5261175

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC01641-1.jpg
Прегледи:1
Размер:121.6 КБ
ID:5261174
                      Последно редактирано от Chinela; 15-03-11, 06:30.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Водна помпа ямаха вр 400ф

                        Ако ще караш сериозно ендуро, направо си вземи радиатор гардове, от типа на Devoll или Unabiker.Иначе вероятността да си прецакаш радиаторите е над 90%.
                        offroad фен
                        1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                        TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                        Коментар


                        • #13
                          От: Водна помпа ямаха вр 400ф

                          Един приятел продава такива гардове (от типа Unabiker) и ще ги взема да ги пробвам дали ще станат, защото ги е купувал за неговата Ямаха , а тя е YZ 250. За предпазването на радиаторите ще помисля, но за момента се чудя дали моите са за смяна.
                          Последно редактирано от viki terzieva; 15-03-11, 08:54.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Водна помпа ямаха вр 400ф

                            Ако не течат, не ги пипай.И по никакъв начин не пробвай да ги изправяш.

                            ПП:Опитай да приспособиш гардовете от YZ, иначе Унабайкър имат за твоя мотор,но цената е 95$ там, което ще рече 260-280 лв до БГ.
                            Последно редактирано от Гълъбин Колев; 15-03-11, 10:19.
                            offroad фен
                            1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                            TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                            Коментар


                            • #15
                              От: Водна помпа ямаха вр 400ф

                              Ми каза, че оста имала ръбче и я е минал на струг или някакъв друг уред за да я изглади, но явно номера не се е получил.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X