Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KAWASAKI KLR600 БАЛАНСИРАЩА ВЕРИГА.. ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: KAWASAKI KLR600 БАЛАНСИРАЩА ВЕРИГА.. ?

    Така и предполагах че е датчикът за температурата но трябваше да сам сигурен, Мерси. А какво ще кажеш по въпроса с компресията след като го бутахме и запали на 5 скорост след това като го ритам на манивела няма такава компресия.Манивелата се рита по лесно. Защо се полуи така?

    ЧОВЕК СЕ УЧИ ОТ ГРЕШКИТЕ СИ!!!

    Коментар


    • #17
      От: KAWASAKI KLR600 БАЛАНСИРАЩА ВЕРИГА.. ?

      Колега - след като не виждаш причината, просто не се занимавай с "ремонт" на мотори. Става с мислене и елементарна техническа грамотност и усет.
      Кой може да ти отговори на въпрос, относно мотоциклет събран "едно към некъде" от съмнителни майстори?
      Това е прецизна техника и не търпи ДАПаджийски фолклор!
      Измери ли хлабината на клапаните? Имаш ли правилни пулове? Сигурен ли си, че буталото не е обърнато? Зацепване на ангренаж? Правилен монтаж на автоматичния обтегач на ангренажа (най-вероятна причина) И куп още въпроси...
      Казваш, че си го събрал правилно. Ако е така - би трябвало да пали и да върви.
      Ако все пак държиш сам да ремонтираш - дръпни си един manual и чети.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #18
        От: KAWASAKI KLR600 БАЛАНСИРАЩА ВЕРИГА.. ?

        Той ако беше технически грамотен щеше да се справи,но явно не е и прави глупост след глупост,и на това отгоре пък се обижда,Пешо много правилно ти е казал че без кадърен майстор няма да минеш.

        Коментар


        • #19
          От: KAWASAKI KLR600 БАЛАНСИРАЩА ВЕРИГА.. ?

          Първоначално публикуван от hristo jivota Преглед на мнение
          Той ако беше технически грамотен щеше да се справи,но явно не е и прави глупост след глупост,и на това отгоре пък се обижда,Пешо много правилно ти е казал че без кадърен майстор няма да минеш.
          Ичо,зарежи...Нали знаеш,че човек каквото си надроби - това си сърба после. Аз се опитвам да го предпазя от самия него, защото по написаното и действията му личи,че е много далеч даже от средностатистическия моторист. Представяш ли си каква гледка е била да буташ 600 кубиков козел да запали? Ама не на коя да е предавка , а на пета. Аз , ако съм на мястото на този мотоциклет директно се отказвам от собственика си.
          П.п: Момче,не се сърди,но да се ремонтират мотоциклетни двигатели не е като да се ядат пасти . Казах ти го ясно и не само аз: Потърси компетентна помощ,докато има още какво да се спаси.

          Коментар


          • #20
            От: KAWASAKI KLR600 БАЛАНСИРАЩА ВЕРИГА.. ?

            Вижте сега аз съм на 15години и от малък съм си запален по коли и Мотори наи вече.Карал съм и съм имал много Мотори за възраста си ии винаги съм си ги ремонтирал АЗ и съм се справял сам или съм търсил помощ от баща ми или някои приятел.И наскоро си зех КЛР 600, карах го и нямаше никакъв проблем докато балансиращата верига не почна да дава ядове.Разглобих го като се стремях да запомням как са нещата които свалям, даже и снимах за да ми е по лесно при зглобяването.Купих нова баласираща верига и я сложих и сглобих мотора и от тогава има някакъв проблем и от този момент си направих регистрация в този саит ии започнах да питам и да пиша за проблема.Това че някои път не съм се изразявал хубаво или съм попитал по по-прост начин НЕ значи че незнам или пък немога да си ремонтирам мотора.Просто изках да видя кои какво ще напише и какви съвети ще даде. А не мислех че тук са само хора които критикуват без да са сигурни за отсрещния човек или поне като има някои които разбира да каже нещо по темата а не само да критикувате! Просто досега не сам отварял такъв двигател и са ми по чужди някои неща и затова питам, ''ПО ДОБРЕ ЧОВЕК ДА ПОПИТА КОГАТО НЕЗНАЕ'' но ще продължа да зимам инфорамация от тук от там и ще го направя ЧОВЕК СЕ УЧИ ОТ ГРЕШКИТЕ СИ

            Коментар


            • #21
              От: KAWASAKI KLR600 БАЛАНСИРАЩА ВЕРИГА.. ?

              pe6o74:Представяш ли си каква гледка е била да буташ 600 кубиков козел да запали? Ама не на коя да е предавка , а на пета.

              Може да съм малък, ама колко коли и мотори съм бутал и съм ги палил на 2 и тн. си нямаш на представа!!! А сега просто послушах колегата Scrapheap

              Scrapheap: Изглежда си объркал нещо. Ако всичко по газоразпределението е както трябва, има искра и карбураторът е наред, няма причина да не пали


              КЛР е подчертано капризен по отношение на свещи и преобогатяване на сместа. Ако си сигурен, че ангренажът е наред, опитай да го бутнеш на 5 скорост. Ще запали а след това ще пали нормално.
              Последно редактирано от Chinela; 02-03-11, 18:02.

              Коментар


              • #22
                От: KAWASAKI KLR600 БАЛАНСИРАЩА ВЕРИГА.. ?

                Това с бутането понякога се налага и единствената предвка, на която е възможно да превърти въпросното животно е именно 5-а.
                Проблемът е другаде. Не в мотора!
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • #23
                  От: KAWASAKI KLR600 БАЛАНСИРАЩА ВЕРИГА.. ?

                  Колега Don Vitо мерси за доброто обяснение и картинки за ЦДИ-то и Датчика Ще те помоля ако можеш да ми обясниш за ангренажната верига как се зацепва и кои белези се гледат при зацепването и ? Ако може и с картинки ще е още по добре, но както можеш така нямам претенци за това само искам добро обяснение как се зацепва ангренажа и кои белези се гледат ? Мерси предварително

                  Коментар


                  • #24
                    От: KAWASAKI KLR600 БАЛАНСИРАЩА ВЕРИГА.. ?

                    КЛР 600, определено не е за 15 годишен!
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • #25
                      От: KAWASAKI KLR600 БАЛАНСИРАЩА ВЕРИГА.. ?

                      Много си е добър за някой по начинаещ понеже е плавен с много здрави ниски единствения недостатък ще е ако пилота е по нисък Сравнение с другите 600-тки е много по лесен за каране единственя мотор който по ми харесва е ТТ-то

                      Коментар


                      • #26
                        От: KAWASAKI KLR600 БАЛАНСИРАЩА ВЕРИГА.. ?

                        Изобщо не е плавен. Ако е читав тръгва експлозивно, още в ниските обороти.
                        Отдавна не карам КЛР600, но много ми харесваше. Именно защото е нервен 650 е по-плавен.
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • #27
                          От: KAWASAKI KLR600 БАЛАНСИРАЩА ВЕРИГА.. ?

                          Първоначално публикуван от m0t0cr0s Преглед на мнение
                          Колега Don Vitо мерси за доброто обяснение и картинки за ЦДИ-то и Датчика Ще те помоля ако можеш да ми обясниш за ангренажната верига как се зацепва и кои белези се гледат при зацепването и ? Ако може и с картинки ще е още по добре, но както можеш така нямам претенци за това само искам добро обяснение как се зацепва ангренажа и кои белези се гледат ? Мерси предварително
                          Отговорл съм ти вече >>>тук<<<, но явно не си си направил труд да свалиш мануала, и да прочетеш кое-как се прави.

                          И въпреки, че съм съгласен с колегата,

                          Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                          КЛР 600, определено не е за 15 годишен!
                          ще се опитам пак да помогна, въпреки твоето нежелание да видиш решенията, които аз и другите колеги ти даваме наготово!
                          Първо, изтегли си мануала и прочети.
                          Второ, понеже вероятно пак няма да го направиш, "вкратце" зацепването на ангренажа е:
                          Коляновия вал трябва да е завъртян така, че "Т"-маркировката да се вижда на белега на малката капачка, както съм показал на снимката по-горе.
                          Двата разпределителни вала трабва да са със стрелките сочещи напред, и самите стрелки изравнени с ръба на главата, при това положение гърбиците трябва да са срещуположно разположени! T.e. да сочат напред и назад!
                          Точно както е показано на това клипче:
                          Последно редактирано от Don Vito; 09-03-11, 15:58.
                          Hyundai Terracan 3.5 V6 4WD
                          Suzuki SV 1000S, BMW F650, Kawasaki KLR 600, Yamaha YZF 750R

                          Коментар


                          • #28
                            От: KAWASAKI KLR600 БАЛАНСИРАЩА ВЕРИГА.. ?

                            МЕРСИ Don Vito Тези неща кадето по нагоре си ми ги казвал и си ми давал мануал да чета и да видя кое как става Го направих и ми стана ясно ии това клипче което си ми дал от youtube също го гледах и много други и то не един път и нещата ми станаха ясни Центровката е направена И пак мерси

                            Коментар


                            • #29
                              От: KAWASAKI KLR600 БАЛАНСИРАЩА ВЕРИГА.. ?

                              Браво, радвам се. Поне да не сме лъскали клавиатурите напразно, а и да му чуеме най-накрая гласеца на тоя прословут инатящ се KLR.
                              Hyundai Terracan 3.5 V6 4WD
                              Suzuki SV 1000S, BMW F650, Kawasaki KLR 600, Yamaha YZF 750R

                              Коментар


                              • #30
                                От: KAWASAKI KLR600 БАЛАНСИРАЩА ВЕРИГА.. ?

                                Първоначално публикуван от m0t0cr0s Преглед на мнение
                                Така и предполагах че е датчикът за температурата но трябваше да сам сигурен, Мерси. А какво ще кажеш по въпроса с компресията след като го бутахме и запали на 5 скорост след това като го ритам на манивела няма такава компресия.Манивелата се рита по лесно. Защо се полуи така?

                                ЧОВЕК СЕ УЧИ ОТ ГРЕШКИТЕ СИ!!!
                                Получило се е така, защото вероятно сте изкривили клапаните, юнак. Българинът трябва да направи много грешки преди да се научи от грешките. Евала ти правя, че на 15 години се впускаш да учиш механика, но по-добре първото отваряне на непознат двигател го направи под ръководството на майстор. Бях на 12 когато отворих първия си карбуратор и до ден днешен си спомням тръпката(сега съм дъртак). Ако беше казал още в началото, че си 15 годишен, щеше да си спестиш ироничните забележки на колегите и със сигурност някой щеше да ти помогне и не само със съвети а и с работа. Виж дали си близо до Дон Вито и ако му закараш мотора, съм убеден, че заедно ще го поправите. Тук всеки е готов да помогне на младежта...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X