Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KAWASAKI KLR600 БАЛАНСИРАЩА ВЕРИГА.. ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • KAWASAKI KLR600 БАЛАНСИРАЩА ВЕРИГА.. ?

    Значи нещо почна да тропа по двигателя и аз предположих, че може да е балансиращата верига и затова отворих десния капак, но след него има още един, махнах и него и стигнах до ВЕРИГИТЕ. Ангренажната просто се виждаше как си минава покрай коляновия вал и пак отива нагоре към клапаните и нищо й нямаше, докато другата балансиращата верига се виждаше, че не е наред и затова я свалих и поръчах нова оригинална с белези на нея и отделно белези на колелата, които са в капака и я сложих по белезите като се ръководих по това и като бях сложил буталото на гмт. И сега не иска да запали, а не сЪм пипал ангренажната верига, за да сЪм разбъзикал центровката и да не иска да запали. ВЪПРОСЪТ МИ Е ИМАТ ЛИ НЕЩО ОБЩО ДВЕТЕ ВЕРИГИ и възможно ли е да сам разбъзикал центровката при положение, че сЪм пипал само балансиращата верига. И другото, което знам е, че буталото трябва да е на гмт, но как точно да го наглася, къде да гледам, какво да направя, за да сЪм сигурен, че буталото е на гмт. ЗАЩО НЕ ИсКА ДА ЗАПАЛИ - ЗАЩОТО ПО ТАЗИ КАРТИНКА, КЪДЕТО СЕ ВОДЯ ИМА НЕЩО ГРЕШНО ИЛИ ЗАЩОТО СВЕЩТА НЕ ДАВА ИСКРА, КОГАТО ТРЯБВА... СПОРЕД ВАС... ?
    Последно редактирано от viki terzieva; 15-02-11, 15:24. Причина: "Сам" е прилагателно, а глаголът е "сЪм"

  • #2
    От: KAWASAKI KLR600 БАЛАНСИРАЩА ВЕРИГА.. ?

    Колеги, никоЙ ли няма да помогне ???
    Последно редактирано от viki terzieva; 01-03-11, 10:25. Причина: никоЙ, а не никои

    Коментар


    • #3
      От: KAWASAKI KLR600 БАЛАНСИРАЩА ВЕРИГА.. ?

      Първоначално публикуван от m0t0cr0s Преглед на мнение
      Колеги никои ли няма да помогне ???
      Няма нужда да питаш в няколко теми едно и също. Още повече, че колега ти е отговорил на въпроса, съвсем точно при това:
      Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
      На ангренажните колела има белези (стрелки) Те трябва да лежат хоризонтално в една равнина с ръба на главата, сочейки напред. На коляновоя вал има белег "Т". Пада се вторият, който се показва по посока на въртене. Гледа се през отвора на горната пластмасовата капачка на левия капак на двигателя, а се върти с вложка, доколкото помня 22мм, през центалната капачка на същия. На балансверигата белези не съм забелязвал. на самите колела и двигателя има белези и е достатъчно те да съвпадат. Предният балансвал върти и водната помпа.
      Ето нагледно белега за ГМТ:



      Причината да не пали, не е от неправилна центровка на балансиращата верига. Нещо повече, дори да я махнеш пак трябва да запали (естествено вибрациите ще са зверски). С две думи нещо друго си разбутал. Виж кабелите на датчика за положение на коляновия вал. Маховика дали е поставен правилно (шпонката да не си забравил ). Буксата на ЦДИ-то. Пробила свещ или високоволтов кабел. Бензин...
      Последно редактирано от Don Vito; 21-02-11, 18:25.
      Hyundai Terracan 3.5 V6 4WD
      Suzuki SV 1000S, BMW F650, Kawasaki KLR 600, Yamaha YZF 750R

      Коментар


      • #4
        От: KAWASAKI KLR600 БАЛАНСИРАЩА ВЕРИГА.. ?

        На манивела като ритам има искра на свещТа, а на стартер като върти, искрата я няма. От какво се получава така. Пробвахме и с обогатена смес, сипахме в цилиндъра и пак не иска, въобще няма никакви признаци. И другото, което е, понеже много слагаме и сваляме капаците, пробно палене му правим, без да сме сипали масло в двигатела, проблем ли е за моментно запалване. Шпонката си я слагаме и маховика го поставяме правилно зацепен с шпонката. Пробвахме с различни свещи. Бензин има. Не ми е ясно кЪде да видя датчика за положение на коляновия вал и коя е буксата на ЦДИ-то. Благодаря ти предварително
        Последно редактирано от viki terzieva; 01-03-11, 10:25.

        Коментар


        • #5
          От: KAWASAKI KLR600 БАЛАНСИРАЩА ВЕРИГА.. ?

          Ето това е ЦДИ модула, буксата се вижда ясно.

          А това е датчика за положение на коляновия вал (pickup coil):

          Той е монтиран в капака, виж да не сте прекъснали някоя жичка или да се е поизвадила буксата, докато сте сваляли и слагали капака.
          Виж и датчика на пачия крак.
          Пробвай с напълно зареден акумулатор, най-добре дай ток от автомобилен.
          Масло си сложи естествено! Ако запали, времето в което работи на сухо може да е фатално, после да няма тема: "помощ, блокира ми двигателя".
          Hyundai Terracan 3.5 V6 4WD
          Suzuki SV 1000S, BMW F650, Kawasaki KLR 600, Yamaha YZF 750R

          Коментар


          • #6
            От: KAWASAKI KLR600 БАЛАНСИРАЩА ВЕРИГА.. ?

            Сипването на бензин през свещта е добър начин да имобилизираш мотора за много време. КЛР хич не обича това.
            Колегата ти е обяснил за вероятните причини. Бих добавил, че това е доста придирчив към състоянието на свещите двигател.
            Случвало ми се е след като го сглобя след ремонт, категорично да отказва да пали, въпреки наличието на искра и читав карбуратор.
            Пали с бутане първия път и след това всичко е нормално. Пали от чукване.
            Така както си описал нещата, подозирам че нещо не е наред с тока и (или) индуктивния датчик. Не е нормално на манивела да има искра а на стартер да няма, при положение, че двете системи нямат никаква допирна точка. Запалването е съвсем автономно. Искра има, дори без акумулатор.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • #7
              Благодаря ви много и на двамата Ще видя какво ще направя и ще пиша

              Don Vito:Виж и датчика на пачия крак. ИзвиняваЙ, но искам да попиптам кЪде е този датчик на пачия крак? Мерси предварително
              Последно редактирано от viki terzieva; 01-03-11, 10:23.

              Коментар


              • #8
                От: KAWASAKI KLR600 БАЛАНСИРАЩА ВЕРИГА.. ?

                Имам звезда и датчик ако нещо ви дотрябват 120 лв

                Коментар


                • #9
                  Направихме и проверихме всичко, което казахте и не искаше да запали от манивела и от стартер. Запали от бутане на 5 скорост. За момент заработи, минах 50м и загасна. След това нито на бутане, нито на стартер, нито на манивела не иска да запали. Възможно ли е зъбчатката на коляновия вал, през която минават и двете вериги да превърти около вала? Тя само набита ли е или има шпонка и там? Възможно ли е някой да ми прати картинка или обясни подробно начина на зацепване и белезите на ангренажната верига, за да се уверя че и моята е правилно зацепена? Преди да го запалим на бутане на манивела много трудно се риташе, след като припали на бутане за момент, след това на манивела много лесно се рита. Компресията като че ли намаля. Искахме да развием ДЕкомпресора, но се отчупи. За да го сменим трябва ли да свалиме главата? Защото резбата остана в нея. А и още нещо като го бутахме на 5 скорост да запали задната гума завлачваше и трудно превърта.

                  Благодаря ви предварително
                  Последно редактирано от viki terzieva; 01-03-11, 10:22. Причина: "Като че ли" са три отделни думи

                  Коментар


                  • #10
                    От: KAWASAKI KLR600 БАЛАНСИРАЩА ВЕРИГА.. ?

                    Първоначално публикуван от m0t0cr0s Преглед на мнение
                    Направихме и проверихме всичко което казахте и неискаше да запали от манивела и от стартер. Запали от бутане на 5 скорост. За момент заработи, минах 50м и загасна. След това нито на бутане нито на стартер нито на манивела неиска да запали. Възможно ли е зъбчатката на коляновия вал през която минават и двете вериги да превърти около вала? Тя само набита ли е или има шпонка и там? Възможно ли е някой да ми прати картинка или обясни подробно начина на зацепване и белезите на ангренажната верига, за да се уверя че и моята е правилно зацепена? Преди да го запалиме на бутане на манивела много трудно се риташе, след като припали на бутане за момент, след това на манивела много лесно се рита. Компресията каточели намаля. Искахме да развием ДЕкомпресора но се отчупи. За да го сменим трябва ли да свалиме главата? Защото резбата остана в нея. А и още нещо като го бутахме на 5 скорост да запали задната гума завлачваше и трудно превърта.
                    Декомпресорът не можете да отвиете, предвид, че е заварен за изпускателния разпределителен вал. Понеже явно сте упорити момчета все пак сте го свалили.
                    Сега ви трябва разпределителен вал и някой който да оправи машината. Талибанските подходи при моторите не минават.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • #11
                      От: KAWASAKI KLR600 БАЛАНСИРАЩА ВЕРИГА.. ?

                      Мерси за тази информация.А да кажеш нещо по въпроса, възможно ли е зъбчатката на коляновия вал през която минават и двете вериги да превърти около вала? Тя само набита ли е или има шпонка и там? И за начина на зацепване и белезите на ангренажната верига, за да се уверя че и моята е правилно зацепена?

                      Коментар


                      • #12
                        От: KAWASAKI KLR600 БАЛАНСИРАЩА ВЕРИГА.. ?

                        Първоначално публикуван от m0t0cr0s Преглед на мнение
                        Направихме и проверихме всичко което казахте и неискаше да запали от манивела и от стартер. Запали от бутане на 5 скорост. За момент заработи, минах 50м и загасна. След това нито на бутане нито на стартер нито на манивела неиска да запали. Възможно ли е зъбчатката на коляновия вал през която минават и двете вериги да превърти около вала? Тя само набита ли е или има шпонка и там? Възможно ли е някой да ми прати картинка или обясни подробно начина на зацепване и белезите на ангренажната верига, за да се уверя че и моята е правилно зацепена? Преди да го запалиме на бутане на манивела много трудно се риташе, след като припали на бутане за момент, след това на манивела много лесно се рита. Компресията каточели намаля. Искахме да развием ДЕкомпресора но се отчупи. За да го сменим трябва ли да свалиме главата? Защото резбата остана в нея. А и още нещо като го бутахме на 5 скорост да запали задната гума завлачваше и трудно превърта.

                        Толкова ли няма покрай теб поне един компетентен човек, за да се обърнеш към него за помощ? Като те гледам как откриваш топлата вода скоро доста части ще ти трябват.

                        Коментар


                        • #13
                          От: KAWASAKI KLR600 БАЛАНСИРАЩА ВЕРИГА.. ?

                          Топлата вода съм я открил оТдавна. Като не знаеш какво да напишеш, не пиши глупости.
                          НЯМА ЛОШО ЧОВЕК ДА ПИТА, КОГАТО НЕ ЗНАЕ ИЛИ НЕ Е СИГУРЕН!!! А ТИ СИ ОТКРИВАЙ ТОПЛАТА ВОДА.
                          Последно редактирано от viki terzieva; 01-03-11, 10:20. Причина: Отрицателната частица "НЕ" се пише отделно от глагола - например "не знаеш"

                          Коментар


                          • #14
                            От: KAWASAKI KLR600 БАЛАНСИРАЩА ВЕРИГА.. ?

                            Scrapheap: Декомпресорът не можете да отвиете, предвид, че е заварен за изпускателния разпределителен вал. Понеже явно сте упорити момчета все пак сте го свалили.
                            Сега ви трябва разпределителен вал и някой който да оправи машината. Талибанските подходи при моторите не минават.

                            Колега, объркал съм се, докато съм писал. Декомпресорът си е в ред. ТоЙ си е заварен за изпускателния разпределителен вал. Но до свещТа, кЪдето се завива, има пак нещо, което е на резба и него се опитах да отвия и го счупих. За какво е то, за какво служи.
                            Последно редактирано от viki terzieva; 01-03-11, 10:20. Причина: Правопис и пунктуация!

                            Коментар


                            • #15
                              От: KAWASAKI KLR600 БАЛАНСИРАЩА ВЕРИГА.. ?

                              Това е датчикът за температурата и няма никакво отношение към паленето, компресията и балансверигата.
                              КОлега, доколкото разбирам не си на ясно с мотора и горещо препоръчвам да се обърнеш към някого, който ще го оправи, преди да си го унищожил напълно.
                              А верижното колело на КВ не е възможно да превърти, освен при много талант, с какъвто очевидно разполагате ИЖ, Балкан, Ковровец и т.н. имат само една прилика с Кавазаки - двете колела
                              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X