Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избита свещ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Избита свещ

    Първоначално публикуван от skreeper Преглед на мнение
    Пак повтарям, че според мен проблема е в карбуратора. Може и да е прецакан семеринга между картера и скоростите и ако вкарва масло вътре да избиват свещи . Ако пуши много и плюе масло от ауспуха може и това да е. А като за начало ако карбуратора ти е кейхин , предполагам ще е 36-38 мм PWK. Като начало ако е такъв му нагласи нивото на 16мм . Нивото се наглася като свалиш карбуратора и го обърнеш с горната част надолу под и почваш да го въртиш докато иглата на поплавъка е затворила обаче пружинката на иглата не е натисната. После мериш със шублера 16 мм от долната част на поплавъка до ръба там където е гарнитурата и така . Ако не си разбрал питай.
    http://www.carbparts.com/keihin/need..._your_carb.htm ето тук е обяснено. http://www.youtube.com/watch?v=_qAVX...ayer_embedded#! а това е клипче ако се объркаш нещо при сглобяването
    Колега, семеринга е сменен, няма да е от него. Не мога ли да проверя нивото, както е показано на клипа с шлауХка, защото не мога да разбера кое да навивам, коя игла.Иглата сЪм я свалил с едно деление. Ако пробвам да отвия болчето за въздуха на 2-2,5 оборота, ще има ли проблем.
    Последно редактирано от viki terzieva; 12-11-11, 11:55.
    KTM EXC 250 2т.1999г/BETA Tehno 250 Trial/KTM EXC 300 2006.

    Коментар


    • #17
      От: Избита свещ

      По принцип може и така да се премери нивото, но може би няма да е толкова точно... Не знам, ама щом така са го дали значи би трябвало това да е правилния начин като премериш от долната част на поплавъка до ръба, където е гарнитурата между чашката и корпуса на карбуратора. Ето нарисувах една малко аматьоркса картинка може да добиеш повече представа :
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:карбуратор нив&#10.jpg
Прегледи:1
Размер:30.6 КБ
ID:5193377
      Последно редактирано от skreeper; 14-07-10, 02:05.

      Коментар


      • #18
        От: Избита свещ

        Първоначално публикуван от rambo Преглед на мнение
        Колега семеринга е сменен няма да е от него.Немога ли да проверя нивото както е показано на клипа с шлауфка защото немога да разбера кое да навивам коя игла.Иглата сам я свалил с едно деление.Ако пробвам да отвия болчето за въздуха на 2-2,5 оборота ще има ли проблем.
        Това болтче за въздуха играе роля само за празния ход/работа на двигателя на място и на празни обороти/. Игла - тази на главния жигльор/където е вързано жилото на газта/. По принцип на повечето мотори се слага зегерката на средното деление, но на мен ми се е случвал твоя проблем и се наложи да я преместя на второто от горе на долу. Може би защото се износва иглата и жигльора!!? Това от 5 деления. Пробвай да видим - иначе няма начин да разбереш. И следи цвета на свещите - да не се обедни критично сместа, че стават бели така.
        Последно редактирано от petpet75; 14-07-10, 10:37. Причина: допълване
        Стратегия за Национално оцеляване - Да си толкова прост, че никой да не иска да се занимава с теб.

        Коментар


        • #19
          От: Избита свещ

          Първоначално публикуван от skreeper Преглед на мнение
          По принцип може и така да се премери нивото, но може би няма да е толкова точно... Не знам, ама щом така са го дали значи би трябвало това да е правилния начин като премериш от долната част на поплавъка до ръба, където е гарнитурата между чашката и корпуса на карбуратора. Ето нарисувах една малко аматьоркса картинка може да добиеш повече представа :
          [ATTACH=CONFIG]228487[/ATTACH]
          Да сега загрях вече колега мерси много.Само че сега нямам време да се занимавам с мотора и свещ трябва да купя. Когато взема свещТа, тогава ще отворя карбУратора да премеря поплавъка дали всичко е ОК. А за иглата беше настроена на 3 деление отгоре надолу, аз го преместих на 2 деление, ама нямаше разлика - свещТа изби пак. Когато пристигне свещТа, ще пиша какво е станало с мотора. Дано този пЪт имам късмет
          Последно редактирано от viki terzieva; 12-11-11, 11:57.
          KTM EXC 250 2т.1999г/BETA Tehno 250 Trial/KTM EXC 300 2006.

          Коментар


          • #20
            От: Избита свещ

            Дано.. и пиши какво е сстанало
            Истинския кантар е на границата преди да паднеш.. Който некара - НЕ ПАДА

            Коментар


            • #21
              От: Избита свещ

              Мотора като по чудо тръгна! Сложих нова свещ и смених ....... бензин сложих 100 октана и мотора направо запя. Цялата работа е била от бензина който съм зареждал 98 от една бензиностанция (стара) изглежда не е можело да го изгаря добре и затова е избивало свещите не знам какво е имало вътре в бензина, може и да не е бил 98 знам ли. А сега като отвих свещта си беше какъвто цвят трябва да е. А и болта за въздуха го врътнах на 2 оборота.
              Последно редактирано от Chinela; 21-07-10, 19:48.
              KTM EXC 250 2т.1999г/BETA Tehno 250 Trial/KTM EXC 300 2006.

              Коментар


              • #22
                От: Избита свещ

                Е направи малко реклама на бензиностанцията,че да знаят хората вече.

                Коментар


                • #23
                  От: Избита свещ

                  Според мен проблема си е бил в самите свещи които са ти пращали преди,пак мое мнение е че не може мотора да работи по-добре с някакъв изолатор или вмз дет изобщо не са за такива мотори а като сложиш каквато трябва да си е свещта и тя веднага да избие.Има много причини заради които може да избие свещ дори съм чувал много пъти че избиват и от влажното време,но пък щом си си решил проблема карай смело и ако пак ти избие свещ се обади да ти пратя една истинска

                  Коментар


                  • #24
                    От: Избита свещ

                    Първоначално публикуван от mrbean Преглед на мнение
                    Е направи малко реклама на бензиностанцията,че да знаят хората вече.
                    Не съм искал да правя реклама на бензиностанцията! Просто я споменах. Може и фалшиви да са били свещите, но откакто смених бензина и проблемът изчезна, а и последната свещ я взех от друго място. Няма да казвам от къде, може и да сЪм уцелил истинска NGK, коЙи знае. Дано няма проблеми.
                    Поздрави.
                    Последно редактирано от viki terzieva; 12-11-11, 11:58.
                    KTM EXC 250 2т.1999г/BETA Tehno 250 Trial/KTM EXC 300 2006.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Избита свещ

                      Първоначално публикуван от skreeper Преглед на мнение
                      По принцип може и така да се премери нивото, но може би няма да е толкова точно... Не знам, ама щом така са го дали значи би трябвало това да е правилния начин като премериш от долната част на поплавъка до ръба, където е гарнитурата между чашката и корпуса на карбуратора. Ето нарисувах една малко аматьоркса картинка може да добиеш повече представа :
                      [ATTACH=CONFIG]228487[/ATTACH]


                      Според мен има нещо нередно в тази информация че това разстояние е 16мм. Понеже и аз имам някакви проблеми с карба напоследък, почетох какви ли не мануали. На YZ250 го дават от ръба на корпуса където ляга чашката без гарнитурата, до горния край на поплавъка (точно както си го нарисувал) да е от 5.5 до 7.5мм а на КХ250 6.5мм +- 1мм което е същото както на ямахата. Тия 16мм просто няма начин да се постигнат на PWK карбуратор.
                      В мануала на КТМ пък пишат да се държи карбуратора обърнат на обратно, и постепенно го накланяме докато поплавъка започне само да се допира до гумената игличка и без да натиска пинчето с пружинка, това е долу горе 60 градуса наклон. Та тогава поплавъка трябва да е абсолютно успореден на корпуса на карба там където ляга долната капачка. Та и във този вариант на успоредност, като измеря разстоянието пак е около 6-6.5мм.
                      Това е вярното ниво на поплавъците, което не значи че ще направи вярното ниво на бензин след като се напълни камерата. Ако има проблеми с гуменото клапанче което затваря или леглото на което ляга.
                      Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                      Коментар


                      • #26
                        От: Избита свещ

                        Мой приятел се занимаваше с кросове и си патеше с свети намери една свещ в мазето на дядо си на нея пишеше ВМЗ сложи я повече не е имал проблеми!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Избита свещ

                          Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
                          Според мен има нещо нередно в тази информация че това разстояние е 16мм. Понеже и аз имам някакви проблеми с карба напоследък, почетох какви ли не мануали. На YZ250 го дават от ръба на корпуса където ляга чашката без гарнитурата, до горния край на поплавъка (точно както си го нарисувал) да е от 5.5 до 7.5мм а на КХ250 6.5мм +- 1мм което е същото както на ямахата. Тия 16мм просто няма начин да се постигнат на PWK карбуратор.
                          В мануала на КТМ пък пишат да се държи карбуратора обърнат на обратно, и постепенно го накланяме докато поплавъка започне само да се допира до гумената игличка и без да натиска пинчето с пружинка, това е долу горе 60 градуса наклон. Та тогава поплавъка трябва да е абсолютно успореден на корпуса на карба там където ляга долната капачка. Та и във този вариант на успоредност, като измеря разстоянието пак е около 6-6.5мм.
                          Това е вярното ниво на поплавъците, което не значи че ще направи вярното ниво на бензин след като се напълни камерата. Ако има проблеми с гуменото клапанче което затваря или леглото на което ляга.
                          Хмм... Ами аз даже преди няколко седмици си сменях гумената игличка на поплавъка и реших да донастроя нивото и си го нагласих точно на 16мм... На поплавъка има едни черти отстрани, останали от отливката. При 16 мм ниво и изрядна гумена игличка тези черти са успоредни на корпуса при PWK карбураторите. Eто и тук пише, че нивото на PWK е 16 мм: http://www.carbparts.com/keihin/need..._your_carb.htm
                          и в мануала на мотора ми го пише, а и в форума на Thumpertalk съм го чел. Сигурен ли си, че го мериш правилно ? От корпуса до най-долната част на поплавъка като игличката е затворена, но пружинката и не е натисната. Това се получава като завъртиш карбуратора някъде на 60 градуса наобратно, както съм нарисувал. Иначе на микунита и други карбуратори нивото наистина май е доста по-малко от това на кейхина. Примерно Ямаха Уз 250 до колкото знам е с микуни, както и повечето японски кросови мотори след 2000 и някоя година. На микунито нивото наистина го дават 8,7 +- 1 мм на рм 125 2003. На PWK съм абсолютно сигурен, че нивото е 16 мм +- 1 мм когато поплавъците са успоредни на корпуса Иначе карбураторите са пипкава работа. Моя тъкмо го нагласих и застудя и пак ще трябва да правя малки корекции

                          Коментар


                          • #28
                            От: Избита свещ

                            Ето какво пише в мануала на кх250 с PWK карбуратор.

                            Float Height - 6.5 +-1mm (0.256 +-0.039 in. )

                            ето и една графика и обяснения как се мери.
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:pwk.jpg
Прегледи:1
Размер:98.4 КБ
ID:5314552
                            Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                            Коментар


                            • #29
                              От: Избита свещ

                              Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
                              Ето какво пише в мануала на кх250 с PWK карбуратор.

                              Float Height - 6.5 +-1mm (0.256 +-0.039 in. )

                              ето и една графика и обяснения как се мери.
                              [ATTACH=CONFIG]375563[/ATTACH]
                              Хммм, възможно е по-новите PWK да са по-различни. Този на кх 250 колко мм е ? 39 ? Защото 16 мм го дават нивото от 33 до 39. Иначе на по-старите PWK със сигурност нивото е 16 мм. Както казах доста си играх напоследък с карбуратора и знам от личен опит Най-добре обаче изглежда, че е да се гледа мануала на съответния мотор преди да се правят такива манипулации, защото явно от модел до модел има разлика

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X