Колеги, имам един много странен проблем и вече дразнещ. Моторчето е КТМ EXC250 2т.99г. Когато му сложа нова свещ, каквато трябва да е, кара точно 2ч.и я избива, а когато му сложа една руска обикновена и двигателят си работи супер. Смени са електронно ново карбУраторът е чист, нивото е точно, колкото трябва да е, филтЪрът е чист. Остава да е от кабела на бобината, лулата и самата бобина. Моля ви помагаЙте, че вече сЪм дал над 100лв само за свещи!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Избита свещ
Свий
X
-
Избита свещ
KTM EXC 250 2т.1999г/BETA Tehno 250 Trial/KTM EXC 300 2006.Тагове: Няма
-
От: Избита свещ
Карай си с руските свещиИ аз сЪм така.Като сложа свещ за 40 лева избива за нула време.Като сложа шампионка за 2.50лв. си вЪрви супер
Последно редактирано от viki terzieva; 12-11-11, 10:48. Причина: Глаголът е "сЪм", а "сам" е прилагателно.[LEFT][URL="http://ftp.domainbg.com/FreestyleR/"][COLOR=#0000ff]http://ftp.domainbg.com/FreestyleR/[/COLOR][/URL] :arrow:[/LEFT]
[LEFT][URL]http://forum.mobile.bg/member/FreestyleR/[/URL] :arrow:[/LEFT]
-
От: Избита свещ
Мен не ми е проблем да карам с руската свещ, обаче ми е интересно защо го прави този номер на новите свещи. Трябва да има някакво обяснение, нали.Последно редактирано от viki terzieva; 12-11-11, 10:49.KTM EXC 250 2т.1999г/BETA Tehno 250 Trial/KTM EXC 300 2006.
Коментар
-
От: Избита свещ
Това според мен е заради богата смес ... Погледни си карбуратора и пробвай пак . Това, че е чист и че нивото му е както трябва не значи че е настроен както трябва. И другото, което е зависи как го караш. Ако го караш само на ниски обороти може и това да е причината
Коментар
-
От: Избита свещ
Ми когато развия свещТа е мокра и черна, личи си, че не е работела както трябва. А веднага след това, когато сложа обикновената свещ и всичко си идва на мястото!
Кажете най-лесният начин как да отброявам завъртанията на болТчето за въздуха на карбУратора. Не го карам постоянно в оборот, но го изфорсирвам на едно място, когато трябва. Да не задържат много клапите затворени, знам ли.Последно редактирано от viki terzieva; 12-11-11, 10:50.KTM EXC 250 2т.1999г/BETA Tehno 250 Trial/KTM EXC 300 2006.
Коментар
-
От: Избита свещ
Май беше като го завиеш болчето на въздуха до край, развиваш от оборот и половина, до 2 и половина и тЪй си праВиш сместа.. Има някаква причина да избива тЪй, когато си иска.. Да не би да не ти подава равномерно ток ли, де да знам?Истинския кантар е на границата преди да паднеш.. Който некара - НЕ ПАДА
Коментар
-
От: Избита свещ
Трябва пак да купувам нова свещ иначе няма как да пробвам дали проблема е изчезнал.Днес сложих нов кабел!Аз още вчера когато сложих новата свещ и мотора не работеше както трябва,дали не бъркам топлинното числосега слагам NGKBR8EG дали да не пробвам с NGKBR9EG.И още нещо възможно ли е да е от бензина които сипвам А98 ,дали да не пробвам 100 октана на ЕКО.
KTM EXC 250 2т.1999г/BETA Tehno 250 Trial/KTM EXC 300 2006.
Коментар
-
От: Избита свещ
От бензина ме съмнява да е. Най - мисля че е от свещта, смисъл топлинното число. Отвори някакви книги или сайтове и виж каква свещ ти дават по книга за този мотор. Така по нацелване файда няма. И в краен случай ако нищо не помогне слагай една свещ ВМЗ 7 или 8 и си готов.
ПП ти като си писал, че може да е от : кабел, бобина и лула - то тогава няма как да ти работи само с едни свещи, а с други не. Ако нещо от тези неща е повредено, мотора или работи или не. Смисъл ако нещо от тях е повредено няма да работи с никакви свещи. Провери си топлинното число.Последно редактирано от ivodianov1992; 11-07-10, 19:08.Ако е машина, нека бъде немска!
XJR 1200
ETZ 150
Kawasaki Ninja ZX10R
Коментар
-
От: Избита свещ
Да, аз днес разбрах, че ако бобината работи, си работи, няма средно положение. За свещите тези, дето сЪм ги писал по-горе, с такива карат и другите, а пък вчера сложих каквато трябва за модела, ама пак нищо.Последно редактирано от viki terzieva; 12-11-11, 10:53.KTM EXC 250 2т.1999г/BETA Tehno 250 Trial/KTM EXC 300 2006.
Коментар
-
От: Избита свещ
Първоначално публикуван от rambo Преглед на мнениеДа аз днес разберах че ако бобината работи си работи няма средно положение.За свещите тези дето сам ги писал по горе с такива карат и другите апак вчера сложих каквато трябва за модела ама пак нищо.Ако е машина, нека бъде немска!
XJR 1200
ETZ 150
Kawasaki Ninja ZX10R
Коментар
-
От: Избита свещ
И АЗ СЪм имал подобрен проблем. Някакви шампиони по 4-5лв си купувах и изобщо не вървеше хубаво.. Намерих оригинална, почти некарана изолатор от един приятел и моторът заработи както трябва.. На един симсон, деАма все пак..
Последно редактирано от viki terzieva; 12-11-11, 10:54. Причина: Моля, използвайте главни букви!Ако може, и запетаи :)Истинския кантар е на границата преди да паднеш.. Който некара - НЕ ПАДА
Коментар
-
От: Избита свещ
От къде взе електронното за ктм? Да не е менте?
Коментар
-
От: Избита свещ
Пак повтарям, че според мен проблема е в карбуратора. Може и да е прецакан семеринга между картера и скоростите и ако вкарва масло вътре да избиват свещи . Ако пуши много и плюе масло от ауспуха може и това да е. А като за начало ако карбуратора ти е кейхин , предполагам ще е 36-38 мм PWK. Като начало ако е такъв му нагласи нивото на 16мм . Нивото се наглася като свалиш карбуратора и го обърнеш с горната част надолу под и почваш да го въртиш докато иглата на поплавъка е затворила обаче пружинката на иглата не е натисната. После мериш със шублера 16 мм от долната част на поплавъка до ръба там където е гарнитурата и така . Ако не си разбрал питай.
http://www.carbparts.com/keihin/need..._your_carb.htm ето тук е обяснено. http://www.youtube.com/watch?v=_qAVX...ayer_embedded#! а това е клипче ако се объркаш нещо при сглобяването
Коментар
-
От: Избита свещ
Пробвай да свалиш иглата с едно деление. Ще обедни сместа. После провери цвета на свещите по снимките качени в една от темите тук - виж с търсачката.
Skreeper е прав според мен - карбуратора ще да е.Стратегия за Национално оцеляване - Да си толкова прост, че никой да не иска да се занимава с теб.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар