Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избита свещ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Избита свещ

    Колеги, имам един много странен проблем и вече дразнещ. Моторчето е КТМ EXC250 2т.99г. Когато му сложа нова свещ, каквато трябва да е, кара точно 2ч.и я избива, а когато му сложа една руска обикновена и двигателят си работи супер. Смени са електронно ново карбУраторът е чист, нивото е точно, колкото трябва да е, филтЪрът е чист. Остава да е от кабела на бобината, лулата и самата бобина. Моля ви помагаЙте, че вече сЪм дал над 100лв само за свещи!
    Последно редактирано от viki terzieva; 12-11-11, 10:48. Причина: карбУратор
    KTM EXC 250 2т.1999г/BETA Tehno 250 Trial/KTM EXC 300 2006.

  • #2
    От: Избита свещ

    Карай си с руските свещи И аз сЪм така.Като сложа свещ за 40 лева избива за нула време.Като сложа шампионка за 2.50лв. си вЪрви супер
    Последно редактирано от viki terzieva; 12-11-11, 10:48. Причина: Глаголът е "сЪм", а "сам" е прилагателно.
    [LEFT][URL="http://ftp.domainbg.com/FreestyleR/"][COLOR=#0000ff]http://ftp.domainbg.com/FreestyleR/[/COLOR][/URL] :arrow:[/LEFT]
    [LEFT][URL]http://forum.mobile.bg/member/FreestyleR/[/URL] :arrow:[/LEFT]

    Коментар


    • #3
      От: Избита свещ

      Мен не ми е проблем да карам с руската свещ, обаче ми е интересно защо го прави този номер на новите свещи. Трябва да има някакво обяснение, нали.
      Последно редактирано от viki terzieva; 12-11-11, 10:49.
      KTM EXC 250 2т.1999г/BETA Tehno 250 Trial/KTM EXC 300 2006.

      Коментар


      • #4
        От: Избита свещ

        По колко масло слагаш в бензина.И като избие свеща с какъв цвят е?
        0888 074 049

        Коментар


        • #5
          От: Избита свещ

          Това според мен е заради богата смес ... Погледни си карбуратора и пробвай пак . Това, че е чист и че нивото му е както трябва не значи че е настроен както трябва. И другото, което е зависи как го караш. Ако го караш само на ниски обороти може и това да е причината

          Коментар


          • #6
            От: Избита свещ

            Ми когато развия свещТа е мокра и черна, личи си, че не е работела както трябва. А веднага след това, когато сложа обикновената свещ и всичко си идва на мястото!
            Кажете най-лесният начин как да отброявам завъртанията на болТчето за въздуха на карбУратора. Не го карам постоянно в оборот, но го изфорсирвам на едно място, когато трябва. Да не задържат много клапите затворени, знам ли.
            Последно редактирано от viki terzieva; 12-11-11, 10:50.
            KTM EXC 250 2т.1999г/BETA Tehno 250 Trial/KTM EXC 300 2006.

            Коментар


            • #7
              От: Избита свещ

              Май беше като го завиеш болчето на въздуха до край, развиваш от оборот и половина, до 2 и половина и тЪй си праВиш сместа.. Има някаква причина да избива тЪй, когато си иска.. Да не би да не ти подава равномерно ток ли, де да знам?
              Последно редактирано от viki terzieva; 12-11-11, 10:51. Причина: "Дедазнам" са три отделни думи :)
              Истинския кантар е на границата преди да паднеш.. Който некара - НЕ ПАДА

              Коментар


              • #8
                От: Избита свещ

                Трябва пак да купувам нова свещ иначе няма как да пробвам дали проблема е изчезнал.Днес сложих нов кабел!Аз още вчера когато сложих новата свещ и мотора не работеше както трябва,дали не бъркам топлинното числосега слагам NGKBR8EG дали да не пробвам с NGKBR9EG.И още нещо възможно ли е да е от бензина които сипвам А98 ,дали да не пробвам 100 октана на ЕКО.
                KTM EXC 250 2т.1999г/BETA Tehno 250 Trial/KTM EXC 300 2006.

                Коментар


                • #9
                  От: Избита свещ

                  От бензина ме съмнява да е. Най - мисля че е от свещта, смисъл топлинното число. Отвори някакви книги или сайтове и виж каква свещ ти дават по книга за този мотор. Така по нацелване файда няма. И в краен случай ако нищо не помогне слагай една свещ ВМЗ 7 или 8 и си готов.

                  ПП ти като си писал, че може да е от : кабел, бобина и лула - то тогава няма как да ти работи само с едни свещи, а с други не. Ако нещо от тези неща е повредено, мотора или работи или не. Смисъл ако нещо от тях е повредено няма да работи с никакви свещи. Провери си топлинното число.
                  Последно редактирано от ivodianov1992; 11-07-10, 19:08.
                  Ако е машина, нека бъде немска!
                  XJR 1200
                  ETZ 150
                  Kawasaki Ninja ZX10R

                  Коментар


                  • #10
                    От: Избита свещ

                    Да, аз днес разбрах, че ако бобината работи, си работи, няма средно положение. За свещите тези, дето сЪм ги писал по-горе, с такива карат и другите, а пък вчера сложих каквато трябва за модела, ама пак нищо.
                    Последно редактирано от viki terzieva; 12-11-11, 10:53.
                    KTM EXC 250 2т.1999г/BETA Tehno 250 Trial/KTM EXC 300 2006.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Избита свещ

                      Първоначално публикуван от rambo Преглед на мнение
                      Да аз днес разберах че ако бобината работи си работи няма средно положение.За свещите тези дето сам ги писал по горе с такива карат и другите апак вчера сложих каквато трябва за модела ама пак нищо.
                      Ами щом си сложил каквато трябва и пак не става, може да попадаш и на ментета. И на мене ми даваха изолатори и шампионки уж специално за етз 150 с електронно, ама и аз бях като тебе и като сложих една ВМЗ се оправиха нещата. Вече почти 1 000 километра карам с нея и няма ядове. Слагай с каквато работи и не го мисли. По - добре българско отколкото китайско. С каквато работи - такава слагаш и не си трошиш живота и нервите с такива неща.
                      Ако е машина, нека бъде немска!
                      XJR 1200
                      ETZ 150
                      Kawasaki Ninja ZX10R

                      Коментар


                      • #12
                        От: Избита свещ

                        И АЗ СЪм имал подобрен проблем. Някакви шампиони по 4-5лв си купувах и изобщо не вървеше хубаво.. Намерих оригинална, почти некарана изолатор от един приятел и моторът заработи както трябва.. На един симсон, де Ама все пак..
                        Последно редактирано от viki terzieva; 12-11-11, 10:54. Причина: Моля, използвайте главни букви!Ако може, и запетаи :)
                        Истинския кантар е на границата преди да паднеш.. Който некара - НЕ ПАДА

                        Коментар


                        • #13
                          От: Избита свещ

                          От къде взе електронното за ктм? Да не е менте?
                          Последно редактирано от viki terzieva; 12-11-11, 10:55. Причина: Моля, използвайте главни букви!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Избита свещ

                            Пак повтарям, че според мен проблема е в карбуратора. Може и да е прецакан семеринга между картера и скоростите и ако вкарва масло вътре да избиват свещи . Ако пуши много и плюе масло от ауспуха може и това да е. А като за начало ако карбуратора ти е кейхин , предполагам ще е 36-38 мм PWK. Като начало ако е такъв му нагласи нивото на 16мм . Нивото се наглася като свалиш карбуратора и го обърнеш с горната част надолу под и почваш да го въртиш докато иглата на поплавъка е затворила обаче пружинката на иглата не е натисната. После мериш със шублера 16 мм от долната част на поплавъка до ръба там където е гарнитурата и така . Ако не си разбрал питай.
                            http://www.carbparts.com/keihin/need..._your_carb.htm ето тук е обяснено. http://www.youtube.com/watch?v=_qAVX...ayer_embedded#! а това е клипче ако се объркаш нещо при сглобяването

                            Коментар


                            • #15
                              От: Избита свещ

                              Пробвай да свалиш иглата с едно деление. Ще обедни сместа. После провери цвета на свещите по снимките качени в една от темите тук - виж с търсачката.
                              Skreeper е прав според мен - карбуратора ще да е.
                              Стратегия за Национално оцеляване - Да си толкова прост, че никой да не иска да се занимава с теб.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X