Обява

Свий
Няма добавени обяви.

настройка след ремонт 2т

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • настройка след ремонт 2т

    Здравейте,
    мотора е Априлия РХ 125,
    ...вчера смених буталото с ново, запали веднага, поработи 15-20 минути с почивки; качих се да пробвам с плавно подаване на газ, върви страхото с много повече мощност от преди направо си вдига предницата без да мисли въпреки че съм 105 кила;

    проблема обаче го забелязах, когато реших да го изфорсирам рязко - ама много рязко като навия газта - ГЛЪХНЕ и евентуално гасне; малко по плавно като я навия - форсира се страхотно.

    Тъй като, разликата с преди е ОГРОМНА, възможно ли е с износеното бутало сместа да е била обогатена ? и сега с новото да му идва пребогата ?

    Правилно ли съм се насочил да сваля нивото на иглата ? ( ако е възможно - не съм и погледнал положението) това ще обедни ли сместта ?

    Чакам съвети преди да счупя нещо относно това глъхнене и въпрос 2 - колко масло при разработката ( имам мотул 100 минерално мисля)?

    благодаря предварително

  • #2
    От: настройка след ремонт 2т

    Масло му слагаи около 35 40 грама на литър бензин първите 100 км .
    А за глъхненето първо изпери въздушния филтър,после почисти карбуратора.
    Ако не се оправи ,чак тогава пробваи с иглата.
    Ако и от това несе оправи ,има едни клапи между карбуратира и цилиндъра.
    Клапите са краен вариянт !

    Коментар


    • #3
      От: настройка след ремонт 2т

      ..филтърът е чист. отворих карбуратора и се оказва че "main jet"-a е явно от друг мотор с по малка резба, и е навит на тръбичката в която върви иглата с тиксо
      reed клапите изглеждат добре но ще ги обърна все пак, та значи пак въпроси:

      1. С какъв силикон да намажа ( то вече е омазан) гумената връзка м/у карба и риид клапите, че изглежда напукан
      2. От къде мога да си поръчам жиглъори, та дори и няколко комплекта ( карба е делрото)

      Мерси пак на всеки помогнал

      Коментар


      • #4
        От: настройка след ремонт 2т

        Намажи с черен силикон гумата на колектора, и кажи какви жигльори ти трябват като номера и отделно с кой номер игла си и от къде си ?
        Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

        Коментар


        • #5
          От: настройка след ремонт 2т

          Бензина може да разяде силикона и да направи голяма беля.
          Имаи едно на ум за силикона !

          Коментар


          • #6
            От: настройка след ремонт 2т

            Гума със силикон не се лепи! Ако наистина е напукан и дърпа въздух мотора няма да работи добре.Може би пукнатините са само отвън повърхностни.Провери колко струва тази част нова.Не вярвам да е скъпа.Силикона също е пари сметни дали си заслужава

            Коментар


            • #7
              От: настройка след ремонт 2т

              Действително пукнатините са само външни...

              иначе ства дума за това..
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:RS125-34MM-CARB-MANIFOLD-ANGLED.jpg
Прегледи:1
Размер:12.0 КБ
ID:5184514
              и ново от ибей е м/у 30 и 50 паунда


              ..Тази Априлия уж от подмяна на консумативи стигна до пълен ребилд
              Надявам се с новите жиглъори и игли, които ще взема утре от колегата SPOWER да приключа с одата, ако не, го хвърлям тоз мотор в Дунава с няква по голяма тежест че да не се мъчи никой като мен

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X