Здравейте,
мотора е Априлия РХ 125,
...вчера смених буталото с ново, запали веднага, поработи 15-20 минути с почивки; качих се да пробвам с плавно подаване на газ, върви страхото с много повече мощност от преди направо си вдига предницата без да мисли въпреки че съм 105 кила;
проблема обаче го забелязах, когато реших да го изфорсирам рязко - ама много рязко като навия газта - ГЛЪХНЕ и евентуално гасне; малко по плавно като я навия - форсира се страхотно.
Тъй като, разликата с преди е ОГРОМНА, възможно ли е с износеното бутало сместа да е била обогатена ? и сега с новото да му идва пребогата ?
Правилно ли съм се насочил да сваля нивото на иглата ? ( ако е възможно - не съм и погледнал положението) това ще обедни ли сместта ?
Чакам съвети преди да счупя нещо относно това глъхнене и въпрос 2 - колко масло при разработката ( имам мотул 100 минерално мисля)?
благодаря предварително
мотора е Априлия РХ 125,
...вчера смених буталото с ново, запали веднага, поработи 15-20 минути с почивки; качих се да пробвам с плавно подаване на газ, върви страхото с много повече мощност от преди направо си вдига предницата без да мисли въпреки че съм 105 кила;
проблема обаче го забелязах, когато реших да го изфорсирам рязко - ама много рязко като навия газта - ГЛЪХНЕ и евентуално гасне; малко по плавно като я навия - форсира се страхотно.
Тъй като, разликата с преди е ОГРОМНА, възможно ли е с износеното бутало сместа да е била обогатена ? и сега с новото да му идва пребогата ?
Правилно ли съм се насочил да сваля нивото на иглата ? ( ако е възможно - не съм и погледнал положението) това ще обедни ли сместта ?
Чакам съвети преди да счупя нещо относно това глъхнене и въпрос 2 - колко масло при разработката ( имам мотул 100 минерално мисля)?
благодаря предварително
Коментар