Как е най правилно след основен ремонт да разработим мотор 2т
става въпрос за хонда цр със водно охлаждане
става въпрос за хонда цр със водно охлаждане
Може да откачиш и ауспуха да не се пълни с масло. Когато стигнеш до паленето първоначално не претоварваш мотора , горивната смес да е по-богата от нормалната.По този начин двигателя се охлажда и смазва по-добре нищо че може да работи задавен.Палиш го за кратко време докато загрее и го гасиш да изтине, след това повтаряш пак за да се напасне всичко темперетурно. Не го оставяй да работи на празен ход там смазването е по-лошо , както и не форсирай на макс.Простого дръж двг-то в нормални обороти.След това идва и карането.Първоначално избери лек ненатоварващ маршрут и по-хладно време.Да не е 30-40 градуса навън
След като му навъртиш някакви километри някои ще кажат поне 1000км,но при тези мотори тогава си става за основен ремонт пак
та да речем поне 200-300км и след това увеличи натоварването равномерно и в разумни граници.
Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар