Как е най правилно след основен ремонт да разработим мотор 2т 
става въпрос за хонда цр със водно охлаждане
					става въпрос за хонда цр със водно охлаждане
 Може да откачиш и ауспуха да не се пълни с масло. Когато стигнеш до паленето  първоначално  не претоварваш мотора  , горивната смес да е по-богата от нормалната.По този начин двигателя се охлажда и смазва по-добре нищо че може да  работи задавен.Палиш го  за кратко време докато загрее и го гасиш да изтине, след това повтаряш пак за да се напасне  всичко темперетурно. Не го оставяй да работи на празен ход там смазването е по-лошо , както и не форсирай на макс.Простого дръж двг-то в нормални обороти.След това идва и карането.Първоначално  избери лек ненатоварващ маршрут и по-хладно време.Да не е 30-40 градуса навън 
  След като му навъртиш някакви километри някои ще кажат поне 1000км,но при тези мотори тогава си става за основен ремонт пак 
 та да речем поне 200-300км и след това увеличи натоварването равномерно и в разумни граници.
							
						В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар