От както имам мотора имам проблем с карбуратора. Постоянно тече бензин, мотора глъхне от време на време и когато го оставя да работи на едно място гасне. Лятото съфорумника VaHk0_ ми беше бутал караба и мотора промени работата си към по-добро но за кратко. Работеше си добре като го оставиш на място, гореше малко, вървеше доволно и не течеше бензин постоянно, но после всичко се върна по старо му. Свалих си карбуратора и го разглобих и го изчистих обстойно със карбуратор клийнър и след това го поставих отново на мотора. Обаче сега проблема е, че незнам как да го настроя както трябва. На кое деление да е иглата, болта за въздуха и за празните обороти на колко да са отворени, как да се настрои самото ниво... Защото в момента мотора може да стои запален само на смукач (дори и загрял) и когато подаваш газ при потегляне глъхне и иска да гасне. Тук бях намерил една тема за карбураторите на различните мотори как да се настроят, но там не фигурираше 2т сузуки. Търсих из интернет и нищо не намерих. Намирам само за "малко" по новите РМХ с карбуратори Кейхин, а моя е Микуни
Нека някой ако може... да помогне.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Suzuki RMX 250 настройка на карбуратора
Свий
X
-
От: Suzuki RMX 250 настройка на карбуратора
Чак сега видях темата.
Въпреки, че си чистил карба, мисля че имаш нещо запушено за да се получава това глъхнене и по-точно малкия жигльор (пилот джета). Предлагам ти да продухаш хубаво всички отворчета с компресор. Иглата на средно положение работи добре. Ако искаш да върви повече я вдигни едно деление нагоре. Моя така вървеше повече от ДРЗ400, но разхода му се вдигаше до към 7л/100км
Нивото ако някой не го бърникал по-добре да си стои както е. Ако трябва да се настройва - виж колко е на някой от другите РМХ-ове по Варна. Нивото се мери като пуснеш бензин, спираш го, вадиш маркуча от карбуратора и внимателно сваляш поплавковата камера. Гледаш/мериш колко мм под ръба е нивото на бензина в нея. За по-лесно предварително разхлабваш леко винтчетата които я държат.2010 CRF 250 R
-
От: Suzuki RMX 250 настройка на карбуратора
Някой колега наскоро се беше борил с теч от такъв карбуратор и ако не се лъжа беше изнамерил от някакъв немски сайт,че новото трябва да да е 13мм подръба. Моя съвет щом ти е течал карба е да си вържеш гащите и да ги настроиш на 14-15мм . За глъхненето освен от пилот джета мисля,че може да идва и от единият от двата болта( не този с, който си регулираш оборотите а другия). Не го знам за какво е, но на едно китайско АТВ го беше въртял един приятел и доста зор видяхме докато го настроим. Отделно от там палеше трудно и баркаше оборотите както студено така и заграло
Коментар
-
От: Suzuki RMX 250 настройка на карбуратора
колега ако става въпрос за микуни тмх27 нивото на поплавокавата камера е 13мм мери се както казвв митко. Преливника е поне 20мм над тази камера та щом ти тече значи определено трябва да пипнеш нивото.
Другото което е ако още ти го прави тоя проблем с глъхненето пробвай да махнеш маркуча който идва от входа на въздуха на карба и влиза в чашката с поплавъците. Като запушиш двата входа. При мен това е направено още като го купих. Миналата седмица възтанових този маркуч и почна пак да глъхне , на най малкия баир умираше. Върнах положението на без маркуч и със запушени отвори и сега върви.
Някой може ли да обясни каква роля играе този маркуч и защо като го няма при мене положението е по добро. Други колеги с подобни карбуратори казват че си имат този маркуч.
Та поясна нестава въпрос за маркуча по който влиза горивото в карба или са маслото. А за един отделен който е от въздуха към поплаваковата камера
Коментар
-
От: Suzuki RMX 250 настройка на карбуратора
Моя карбуратор е Кейхин и иглата има 4 деления.В момента е на 2-то от горе на долу и гори около 9л/100км.Първоначално публикуван от Димитър Преглед на мнениеЧак сега видях темата.
Въпреки, че си чистил карба, мисля че имаш нещо запушено за да се получава това глъхнене и по-точно малкия жигльор (пилот джета). Предлагам ти да продухаш хубаво всички отворчета с компресор. Иглата на средно положение работи добре. Ако искаш да върви повече я вдигни едно деление нагоре. Моя така вървеше повече от ДРЗ400, но разхода му се вдигаше до към 7л/100км
Нивото ако някой не го бърникал по-добре да си стои както е. Ако трябва да се настройва - виж колко е на някой от другите РМХ-ове по Варна. Нивото се мери като пуснеш бензин, спираш го, вадиш маркуча от карбуратора и внимателно сваляш поплавковата камера. Гледаш/мериш колко мм под ръба е нивото на бензина в нея. За по-лесно предварително разхлабваш леко винтчетата които я държат.
Нормално ли е това?
Мотора е РМ 250 1995г.YAMAHA WR450F
Коментар
-
От: Suzuki RMX 250 настройка на карбуратора
Даже малко ми се вижда за рм 250Първоначално публикуван от mureto Преглед на мнениеМоя карбуратор е Кейхин и иглата има 4 деления.В момента е на 2-то от горе на долу и гори около 9л/100км.
Нормално ли е това?
Мотора е РМ 250 1995г.
Ако свеща си е добре на цвят си го карай и не го пипай
Коментар
-
Коментар
-
От: Suzuki RMX 250 настройка на карбуратора
По принцип на кросовите мотори е много трудно да се докара свеща керемидена . Зависи от това как го караш и от много неща. Веднъж като я извадиш може да е черна ако си го карал бавно, друг път ако си го карал в оборот да е керемидена, но според мен е по-добре да работи малко по-богато за всеки случай, така че аз моята гледам да има кафяв отенък а не керемиденПървоначално публикуван от mureto Преглед на мнениеСвеща е черна, но не е за моя модел.Според номера и отговаря за рено 19
Разхода стига и до 10/100 като не му връщам газта,но това се случва рядко.
То аз съм го карал няма и 200км само
Ето свеща:
[ATTACH=CONFIG]232355[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]232356[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]232357[/ATTACH]
Твойта щом не е точната свещ се променя и цвета, но важното е да не я оставиш да става бяла ( демек да е бедна сместа) и всичко е ОК
Коментар
-
От: Suzuki RMX 250 настройка на карбуратора
Здравейте отново
Реших да възобновя темата след толкова много време, защото мисля, че най-накрая намерих виновника за проблемите ми с този мотор.
Историята е следната: Мотора не беше пален близо 6 месеца... От третото ритане запали и тръгна. В ниски и средни, що годе добре се държа но във високи отново забиваше муцуна (както правеше напоследък). По едно време както си карах, мотора изгуби мощност и буквално спря, а зад него кълбета дим... направо нищо не се виждаше. Свалих карбуратора да го изчистя, защото имах съмнения от преди това и докато източвах бензина изпада това...
http://img291.imageshack.us/img291/8379/dscn5223d.jpg
Не съм много запознат но пак е някакъв вид жикльор. До сега не съм го вадил, а днес си падна сам. Причината е видима. Но как се се счупил... незнам.
Въпроса ми е следния: Може ли от него, (ако е бил сцпен/пукнат) да ми е правил мотора такива работи? Глъхнене, да неможе да се настрои и тнт.
Също така ако той е виновникът мога ли от някъде да се сдобия с такъв жикльор? Има някакъв номер - 9 - N някакъв странен знак
229
[FONT=Arial Black][SIZE=4][COLOR=Red]ЕНДУРО ВАРНА[/COLOR][/SIZE][/FONT]
Коментар
-
От: Suzuki RMX 250 настройка на карбуратора
Счупил се е според мене от пренатягане, не е нужно жигльора да се стяга кои знае колко.Прилича ми на главния жигльор на мотора и ако е било цепнато там по скоро е нямало да имаш ниски обороти защото ще взима бензин от цепката и ще стане богата сместа.Залепи го с двукомпонентното лепило бизон,мисля че няма да мръдне.Първоначално публикуван от lancerpor Преглед на мнениеЗдравейте отново
Реших да възобновя темата след толкова много време, защото мисля, че най-накрая намерих виновника за проблемите ми с този мотор.
Историята е следната: Мотора не беше пален близо 6 месеца... От третото ритане запали и тръгна. В ниски и средни, що годе добре се държа но във високи отново забиваше муцуна (както правеше напоследък). По едно време както си карах, мотора изгуби мощност и буквално спря, а зад него кълбета дим... направо нищо не се виждаше. Свалих карбуратора да го изчистя, защото имах съмнения от преди това и докато източвах бензина изпада това...
http://img291.imageshack.us/img291/8379/dscn5223d.jpg
Не съм много запознат но пак е някакъв вид жикльор. До сега не съм го вадил, а днес си падна сам. Причината е видима. Но как се се счупил... незнам.
Въпроса ми е следния: Може ли от него, (ако е бил сцпен/пукнат) да ми е правил мотора такива работи? Глъхнене, да неможе да се настрои и тнт.
Също така ако той е виновникът мога ли от някъде да се сдобия с такъв жикльор? Има някакъв номер - 9 - N някакъв странен знак
2290888 074 049
Коментар
-
От: Suzuki RMX 250 настройка на карбуратора
Мотора не е ходил по майстори. Иначе от както го имам няма ниски... в смисъл такъв, като го оставя на място гаснеше, а в движение глъхнеше нещо в ниските. Когото бутнахме карба, ниските се оправиха, но пък се изгубиха високите. Според мен си е имало пукнатина и с времето от вибрациите се е уголемила... защото когато го настройвахме на място се рязкаше добре, също така издържаше по 5мин каране и на 6тата пак започваше да глъхне и тнт. което ме навежда на мисълта, че отново вибрациите са виновни. Мерси за съвета с лепилото, ще го пробвам събота, защото мотора е на село. Иначе през седмицата ще си потърся нов.[FONT=Arial Black][SIZE=4][COLOR=Red]ЕНДУРО ВАРНА[/COLOR][/SIZE][/FONT]
Коментар
-
От: Suzuki RMX 250 настройка на карбуратора
Моторът оживя отново!!! Проблемът е решен! Този жикльор мина през всякакви стругари, заварчици и тнт... но най-накрая стана! Беше му направена една малка втулчица там където е отчупеното парче, беше запоена тази втулчица, направиха и резба, напаснахме го по карбуратора и даже главния жикльор заспа
Сменихме и иглата на поплавъка и вече затваря плътно и не ми изтича половината бензин на земята като седя на едно място
След като го сглобих имаше леко колебание в оборотите но с лека консултация и този проблем беше решен. Моторчето е готово вече само за каране. Благодаря на всички които ми помагаха и даваха съвети!
[FONT=Arial Black][SIZE=4][COLOR=Red]ЕНДУРО ВАРНА[/COLOR][/SIZE][/FONT]
Коментар
-
От: Suzuki RMX 250 настройка на карбуратора
lancerpor честито решаване на проблема!
Обаче сега на мен ми се появи подобна на тази гадория
Мотора ми е ДТ 125, първоначално вървеше идеално както винаги. След 20- тина км каране изведнъж угасна
Не му достигаше гориво глъхнеше при рязко подаване на газ. С почукване на карбуратора вървеше около 200-300 метра и гаснеше. Отворихме карбуратора ( Mikuni )
изчистихме го, няколко пъти с компресор го продухвахме- резултата беше същия в началото- не му достигаше гориво, но после изведнъж започна да тече от преливника :O Въртяхме въздуха всичко пробвахме, свеща е чисто нова по каталог
Сега дави и като го изгася започва да прелива пълната противоположност на началния проблем 
Помагайте, моля!
Последно редактирано от speedrifter; 21-04-11, 12:20.Yamaha WR 200
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар