Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Suzuki RMX 250 настройка на карбуратора

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Suzuki RMX 250 настройка на карбуратора

    От както имам мотора имам проблем с карбуратора. Постоянно тече бензин, мотора глъхне от време на време и когато го оставя да работи на едно място гасне. Лятото съфорумника VaHk0_ ми беше бутал караба и мотора промени работата си към по-добро но за кратко. Работеше си добре като го оставиш на място, гореше малко, вървеше доволно и не течеше бензин постоянно, но после всичко се върна по старо му. Свалих си карбуратора и го разглобих и го изчистих обстойно със карбуратор клийнър и след това го поставих отново на мотора. Обаче сега проблема е, че незнам как да го настроя както трябва. На кое деление да е иглата, болта за въздуха и за празните обороти на колко да са отворени, как да се настрои самото ниво... Защото в момента мотора може да стои запален само на смукач (дори и загрял) и когато подаваш газ при потегляне глъхне и иска да гасне. Тук бях намерил една тема за карбураторите на различните мотори как да се настроят, но там не фигурираше 2т сузуки. Търсих из интернет и нищо не намерих. Намирам само за "малко" по новите РМХ с карбуратори Кейхин, а моя е Микуни Нека някой ако може... да помогне.
    [FONT=Arial Black][SIZE=4][COLOR=Red]ЕНДУРО ВАРНА[/COLOR][/SIZE][/FONT]

  • #2
    От: Suzuki RMX 250 настройка на карбуратора

    Чак сега видях темата.
    Въпреки, че си чистил карба, мисля че имаш нещо запушено за да се получава това глъхнене и по-точно малкия жигльор (пилот джета). Предлагам ти да продухаш хубаво всички отворчета с компресор. Иглата на средно положение работи добре. Ако искаш да върви повече я вдигни едно деление нагоре. Моя така вървеше повече от ДРЗ400, но разхода му се вдигаше до към 7л/100км
    Нивото ако някой не го бърникал по-добре да си стои както е. Ако трябва да се настройва - виж колко е на някой от другите РМХ-ове по Варна. Нивото се мери като пуснеш бензин, спираш го, вадиш маркуча от карбуратора и внимателно сваляш поплавковата камера. Гледаш/мериш колко мм под ръба е нивото на бензина в нея. За по-лесно предварително разхлабваш леко винтчетата които я държат.
    2010 CRF 250 R

    Коментар


    • #3
      От: Suzuki RMX 250 настройка на карбуратора

      Някой колега наскоро се беше борил с теч от такъв карбуратор и ако не се лъжа беше изнамерил от някакъв немски сайт,че новото трябва да да е 13мм подръба. Моя съвет щом ти е течал карба е да си вържеш гащите и да ги настроиш на 14-15мм . За глъхненето освен от пилот джета мисля,че може да идва и от единият от двата болта( не този с, който си регулираш оборотите а другия). Не го знам за какво е, но на едно китайско АТВ го беше въртял един приятел и доста зор видяхме докато го настроим. Отделно от там палеше трудно и баркаше оборотите както студено така и заграло

      Коментар


      • #4
        От: Suzuki RMX 250 настройка на карбуратора

        колега ако става въпрос за микуни тмх27 нивото на поплавокавата камера е 13мм мери се както казвв митко. Преливника е поне 20мм над тази камера та щом ти тече значи определено трябва да пипнеш нивото.


        Другото което е ако още ти го прави тоя проблем с глъхненето пробвай да махнеш маркуча който идва от входа на въздуха на карба и влиза в чашката с поплавъците. Като запушиш двата входа. При мен това е направено още като го купих. Миналата седмица възтанових този маркуч и почна пак да глъхне , на най малкия баир умираше. Върнах положението на без маркуч и със запушени отвори и сега върви.

        Някой може ли да обясни каква роля играе този маркуч и защо като го няма при мене положението е по добро. Други колеги с подобни карбуратори казват че си имат този маркуч.

        Та поясна нестава въпрос за маркуча по който влиза горивото в карба или са маслото. А за един отделен който е от въздуха към поплаваковата камера

        Коментар


        • #5
          От: Suzuki RMX 250 настройка на карбуратора

          Първоначално публикуван от Димитър Преглед на мнение
          Чак сега видях темата.
          Въпреки, че си чистил карба, мисля че имаш нещо запушено за да се получава това глъхнене и по-точно малкия жигльор (пилот джета). Предлагам ти да продухаш хубаво всички отворчета с компресор. Иглата на средно положение работи добре. Ако искаш да върви повече я вдигни едно деление нагоре. Моя така вървеше повече от ДРЗ400, но разхода му се вдигаше до към 7л/100км
          Нивото ако някой не го бърникал по-добре да си стои както е. Ако трябва да се настройва - виж колко е на някой от другите РМХ-ове по Варна. Нивото се мери като пуснеш бензин, спираш го, вадиш маркуча от карбуратора и внимателно сваляш поплавковата камера. Гледаш/мериш колко мм под ръба е нивото на бензина в нея. За по-лесно предварително разхлабваш леко винтчетата които я държат.
          Моя карбуратор е Кейхин и иглата има 4 деления.В момента е на 2-то от горе на долу и гори около 9л/100км.
          Нормално ли е това?
          Мотора е РМ 250 1995г.
          YAMAHA WR450F

          Коментар


          • #6
            От: Suzuki RMX 250 настройка на карбуратора

            Първоначално публикуван от mureto Преглед на мнение
            Моя карбуратор е Кейхин и иглата има 4 деления.В момента е на 2-то от горе на долу и гори около 9л/100км.
            Нормално ли е това?
            Мотора е РМ 250 1995г.
            Даже малко ми се вижда за рм 250 Ако свеща си е добре на цвят си го карай и не го пипай

            Коментар


            • #7
              От: Suzuki RMX 250 настройка на карбуратора

              Свеща е черна, но не е за моя модел.Според номера и отговаря за рено 19
              Разхода стига и до 10/100 като не му връщам газта,но това се случва рядко.
              То аз съм го карал няма и 200км само
              Ето свеща:
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:21072010002.jpg
Прегледи:1
Размер:78.6 КБ
ID:5196524Натиснете снимката за да я уголемите

Име:21072010001.jpg
Прегледи:1
Размер:77.7 КБ
ID:5196525Натиснете снимката за да я уголемите

Име:21072010004.jpg
Прегледи:1
Размер:48.3 КБ
ID:5196526
              YAMAHA WR450F

              Коментар


              • #8
                От: Suzuki RMX 250 настройка на карбуратора

                Първоначално публикуван от mureto Преглед на мнение
                Свеща е черна, но не е за моя модел.Според номера и отговаря за рено 19
                Разхода стига и до 10/100 като не му връщам газта,но това се случва рядко.
                То аз съм го карал няма и 200км само
                Ето свеща:
                [ATTACH=CONFIG]232355[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]232356[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]232357[/ATTACH]
                По принцип на кросовите мотори е много трудно да се докара свеща керемидена . Зависи от това как го караш и от много неща. Веднъж като я извадиш може да е черна ако си го карал бавно, друг път ако си го карал в оборот да е керемидена, но според мен е по-добре да работи малко по-богато за всеки случай, така че аз моята гледам да има кафяв отенък а не керемиден Твойта щом не е точната свещ се променя и цвета, но важното е да не я оставиш да става бяла ( демек да е бедна сместа) и всичко е ОК

                Коментар


                • #9
                  От: Suzuki RMX 250 настройка на карбуратора

                  Здравейте отново Реших да възобновя темата след толкова много време, защото мисля, че най-накрая намерих виновника за проблемите ми с този мотор.
                  Историята е следната: Мотора не беше пален близо 6 месеца... От третото ритане запали и тръгна. В ниски и средни, що годе добре се държа но във високи отново забиваше муцуна (както правеше напоследък). По едно време както си карах, мотора изгуби мощност и буквално спря, а зад него кълбета дим... направо нищо не се виждаше. Свалих карбуратора да го изчистя, защото имах съмнения от преди това и докато източвах бензина изпада това...
                  http://img291.imageshack.us/img291/8379/dscn5223d.jpg
                  Не съм много запознат но пак е някакъв вид жикльор. До сега не съм го вадил, а днес си падна сам. Причината е видима. Но как се се счупил... незнам.
                  Въпроса ми е следния: Може ли от него, (ако е бил сцпен/пукнат) да ми е правил мотора такива работи? Глъхнене, да неможе да се настрои и тнт.
                  Също така ако той е виновникът мога ли от някъде да се сдобия с такъв жикльор? Има някакъв номер - 9 - N някакъв странен знак 229
                  [FONT=Arial Black][SIZE=4][COLOR=Red]ЕНДУРО ВАРНА[/COLOR][/SIZE][/FONT]

                  Коментар


                  • #10
                    От: Suzuki RMX 250 настройка на карбуратора

                    Първоначално публикуван от lancerpor Преглед на мнение
                    Здравейте отново Реших да възобновя темата след толкова много време, защото мисля, че най-накрая намерих виновника за проблемите ми с този мотор.
                    Историята е следната: Мотора не беше пален близо 6 месеца... От третото ритане запали и тръгна. В ниски и средни, що годе добре се държа но във високи отново забиваше муцуна (както правеше напоследък). По едно време както си карах, мотора изгуби мощност и буквално спря, а зад него кълбета дим... направо нищо не се виждаше. Свалих карбуратора да го изчистя, защото имах съмнения от преди това и докато източвах бензина изпада това...
                    http://img291.imageshack.us/img291/8379/dscn5223d.jpg
                    Не съм много запознат но пак е някакъв вид жикльор. До сега не съм го вадил, а днес си падна сам. Причината е видима. Но как се се счупил... незнам.
                    Въпроса ми е следния: Може ли от него, (ако е бил сцпен/пукнат) да ми е правил мотора такива работи? Глъхнене, да неможе да се настрои и тнт.
                    Също така ако той е виновникът мога ли от някъде да се сдобия с такъв жикльор? Има някакъв номер - 9 - N някакъв странен знак 229
                    Счупил се е според мене от пренатягане, не е нужно жигльора да се стяга кои знае колко.Прилича ми на главния жигльор на мотора и ако е било цепнато там по скоро е нямало да имаш ниски обороти защото ще взима бензин от цепката и ще стане богата сместа.Залепи го с двукомпонентното лепило бизон,мисля че няма да мръдне.
                    0888 074 049

                    Коментар


                    • #11
                      От: Suzuki RMX 250 настройка на карбуратора

                      Еха,що ли не съм учуден,случвала ми се е такава повреда на ТС200,много деликатна работа но успях да го оправя,запоих го с поялник,както казва Наско Петков този проблем се е получил от не компетентни майстори които не си знаят силата.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Suzuki RMX 250 настройка на карбуратора

                        Мотора не е ходил по майстори. Иначе от както го имам няма ниски... в смисъл такъв, като го оставя на място гаснеше, а в движение глъхнеше нещо в ниските. Когото бутнахме карба, ниските се оправиха, но пък се изгубиха високите. Според мен си е имало пукнатина и с времето от вибрациите се е уголемила... защото когато го настройвахме на място се рязкаше добре, също така издържаше по 5мин каране и на 6тата пак започваше да глъхне и тнт. което ме навежда на мисълта, че отново вибрациите са виновни. Мерси за съвета с лепилото, ще го пробвам събота, защото мотора е на село. Иначе през седмицата ще си потърся нов.
                        [FONT=Arial Black][SIZE=4][COLOR=Red]ЕНДУРО ВАРНА[/COLOR][/SIZE][/FONT]

                        Коментар


                        • #13
                          От: Suzuki RMX 250 настройка на карбуратора

                          Моторът оживя отново!!! Проблемът е решен! Този жикльор мина през всякакви стругари, заварчици и тнт... но най-накрая стана! Беше му направена една малка втулчица там където е отчупеното парче, беше запоена тази втулчица, направиха и резба, напаснахме го по карбуратора и даже главния жикльор заспа Сменихме и иглата на поплавъка и вече затваря плътно и не ми изтича половината бензин на земята като седя на едно място След като го сглобих имаше леко колебание в оборотите но с лека консултация и този проблем беше решен. Моторчето е готово вече само за каране. Благодаря на всички които ми помагаха и даваха съвети!
                          [FONT=Arial Black][SIZE=4][COLOR=Red]ЕНДУРО ВАРНА[/COLOR][/SIZE][/FONT]

                          Коментар


                          • #14
                            От: Suzuki RMX 250 настройка на карбуратора

                            lancerpor честито решаване на проблема!
                            Обаче сега на мен ми се появи подобна на тази гадория
                            Мотора ми е ДТ 125, първоначално вървеше идеално както винаги. След 20- тина км каране изведнъж угасна
                            Не му достигаше гориво глъхнеше при рязко подаване на газ. С почукване на карбуратора вървеше около 200-300 метра и гаснеше. Отворихме карбуратора ( Mikuni )
                            изчистихме го, няколко пъти с компресор го продухвахме- резултата беше същия в началото- не му достигаше гориво, но после изведнъж започна да тече от преливника :O Въртяхме въздуха всичко пробвахме, свеща е чисто нова по каталог Сега дави и като го изгася започва да прелива пълната противоположност на началния проблем
                            Помагайте, моля!
                            Последно редактирано от speedrifter; 21-04-11, 11:20.
                            Yamaha WR 200

                            Коментар


                            • #15
                              От: Suzuki RMX 250 настройка на карбуратора

                              Yamaha WR 200

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X