Колеги мотора ми е КТМ SX 125 2 тактов 2000 година смених му буталото Април месец и сега нещо му стана и когато загрее не иска да пали.Но като е студен пали от първи втори път. Като му върна газта веднага заглъхне и изгасне за това когато се возя и спрем на едно место винаги го форсирам защото ще угасне веднага. Даже и на смукач след около 5 сек. гасне. Не ще да върви както си вървеше лятото. Запаля го за 30 сек. и свеща е цялата мокра. Само на 1 и 2 скорост се изправя. Възможно ли това да е от буталото цилиндъра или нещо по карбуратора.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Мотора ми не пали когато загрее
Свий
X
-
До: Мотора ми не пали когато загрее
Ти какво бутало сложи? Същото като старото или следващия номер или буква?Първоначално публикуван от hristo_stoykov Преглед на мнениеКолеги мотора ми е КТМ SX 125 2 тактов 2000 година смених му буталото Април месец и сега нещо му стана и когато загрее не иска да пали.Но като е студен пали от първи втори път. Като му върна газта веднага заглъхне и изгасне за това когато се возя и спрем на едно место винаги го форсирам защото ще угасне веднага. Даже и на смукач след около 5 сек. гасне. Не ще да върви както си вървеше лятото. Запаля го за 30 сек. и свеща е цялата мокра. Само на 1 и 2 скорост се изправя. Възможно ли това да е от буталото цилиндъра или нещо по карбуратора.
Последно редактирано от viki terzieva; 18-02-10, 09:14.
-
До: Мотора ми не пали когато загрее
Единия вариант е горивната смес да е богата . Другия е , когато загрее , сегмента да блокира в канала на буталото . Трябва да видиш и дали клапите са здрави.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
До: Мотора ми не пали когато загрее
Колега да не би клапанчето на поплавъка да изпуска и да ти покачва много нивото в поплавковата камера, провери това и също се сещам да не би проблема да е от смукача, че преди доста години на мотора ми така се беше получило.Първоначално публикуван от hristo_stoykov Преглед на мнениеЗапаля го за 30 сек. и свеща е цялата мокра. Само на 1 и 2 скорост се изправя. Възможно ли това да е от буталото цилиндъра или нещо по карбуратора.

Вариянта за бутало според мен отпада, понеже, ако задържа сегмента както един колега и беше писал, мотора ще загуби компресия и няма да засмуква, а щом свеща е мокра значи няма такъв проблем
Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk
Коментар
-
До: Мотора ми не пали когато загрее
имам 5 чисто нови свещи и с всичките е същото. Сложих точното бутало което е за тоя модел мотор забравих да кажа че когато карам у гората в баир давам почти газ до край почва да губи обороти свалям скорост изтреля се и пак почне да губи и така до 1 скорост. За карбуратора не знам продухваха ми го преди 3 седмици че беше запушен. Когато го оставя на изнанадолно на скорост по малко придърпва на доло това да не е заради компресиятаПоследно редактирано от hristo_stoykov; 18-02-10, 15:19.
Коментар
-
Когато взех мотора той беше с някакво друго измислено бутало и после сложих точното за тоя модел мотор и вървеше като чисто нов. Сега едвам се изправя, даже и звука му е някакав такъв, като че ли по-заглъхналПоследно редактирано от hristo_stoykov; 18-02-10, 15:24.
Коментар
-
До: Мотора ми не пали когато загрее
Като риташ на манивелата според теб има ли компресия ?
или като го бутнеш ако нямаш манивела ?
Както преди ли е със компресията или е по добра или е
по лошо ?
А кърбуратора като си го продухвал сигурен ли си че неси разбазикал нивото ?
Коментар
-
До: Мотора ми не пали когато загрее
Манивелата ми превъртя преди месец и го паля на бутане днеска като беше студен от първия път запали, но после като загрее върна му газта и точно след 3 сек. угасна. Не е от карбуратора, щото ми го продуха човек ,който разбира, а и преди да го продуха пак беше същото. Може ли само да ми обясните по-подробно за компресията, щото не я разбирам много
Коментар
-
До: Мотора ми не пали когато загрее
Добре аз никога не съм свалял цилиндъра а само капака отгоре защото 1 приятел ми каза да не пипам щото да не разцентровам атаки и такива работи има ли някаква възможност да разбъзикам нещо като махна цилиндъра иначе майстор ми го е разглобявал и знам какво има вътре
Коментар
-
До: Мотора ми не пали когато загрее
Капака върху цилиндъра се казва цилиндрова глава или само глава.Първоначално публикуван от hristo_stoykov Преглед на мнениеДобре аз никога не съм свалял цилиндъра а само капака отгоре защото 1 приятел ми каза да не пипам щото да не разцентровам атаки и такива работи има ли някаква възможност да разбъзикам нещо като махна цилиндъра иначе майстор ми го е разглобявал и знам какво има вътре
Аз съм със същия двигател, но проблема който описваш не мога да се сетя от какво може да е. Прилича на проблем с карбуратора, но щом е почистван и няма ефект може да е всичко друго.
Според мен целия двигател има нужда от проверка. Системата за контрол на изгорелите газове ако не работи добре пак може да се получи подобен ефект.
Дали има компресия може да провериш като свалиш капака на запалването и въртиш на ръка магнета. Трябва да запъва и да се върти трудно
Цилиндъра на КТМ 125 е направен много добре и няма причина да се развали сегмента, освен ако хлабините не са излезли от нормата.
И все пак си мисля, че причината може да е в карбуратора. Има едни каналчета които трабва да се продухат с компресор, за да е сигурно че са почистени. Освен това трябва да се провери дали му затваря иглата и дали нивото на бензина е колкото трябва. Въздушния филтър трябва да ти е чист!2010 CRF 250 R
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар