Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с 2т двигател

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с 2т двигател

    Здравейте нов съм тук и ако не пиша в правилния раздел извинете ме.

    Значи имам проблем с ендурото, пали, пуши адски много направо като димка, нищо несе вижда около мотора.
    Много бял пушек, на свободна се форсира много, но като включа на скорост неще да върви, едва, едва от какво може да е.
    Марката е CAGIVA W8 125 кубика е, 6 скорости 2 тактово водно охлаждане.
    Последно редактирано от Chinela; 07-12-09, 06:42.

  • #2
    До: ПРОБЛЕМ С ЕНДУРОТО

    Според мен ти е задръстен ауспуха.Разкачи го и пробваи,ако няма подобрение пиши,пак ще мислим.
    Когато няма друг изход- използвай централния вход!

    Коментар


    • #3
      До: ПРОБЛЕМ С ЕНДУРОТО

      На бас, че е карбуратор. Една проверка на ключа на сегментите също ще е полезна. Съвсем скоро имах възможността да помагам за отстраняване на същия проблем на същия мотор. Сегментите бяха "на финала" а карбуратора беше в окаяно състояние. След почистването и реглажа на карбуратора, подмяната на иглата на поплавъка, жигльорите и смяната на сегментите мотора тръгна.
      Honda XR600
      Kawasaki KLX650
      Honda XL600V Transalp
      +359 888 6З5 9З4

      Коментар


      • #4
        До: ПРОБЛЕМ С ЕНДУРОТО

        с тоя бял пушек може да е заминала гарнитурата на главата и да меша вода с гориво но не съм сигурен..... а мойе и да се е по изморил вече двигателя и за това на свободна да се форсира а като го натовариш на скорост да неште..... аиде успех

        Коментар


        • #5
          До: ПРОБЛЕМ С ЕНДУРОТО

          Колега, преди да правиш сложни работи премести иглата на карбуратора на по-високо положение/втора резка отгоре надолу например/. Виж как е и пиши да знаем какво се случва и да помагаме.
          Стратегия за Национално оцеляване - Да си толкова прост, че никой да не иска да се занимава с теб.

          Коментар


          • #6
            До: ПРОБЛЕМ С ЕНДУРОТО

            ..според мен ти е прецакан семерингът на коляновият вал и мотора смуче масло че и въздух от към скоростите..за това и се форсира на свободна-сместа му се обеднява от въздуха идващт през семеринга ..а е възможно и двата семеринга и от към запалването и от към скоростите да са прецакани и от единия да смуче маслото а от другия въздуха..твърде е вероятно това да е пречинено и от износени лагери на коляновия вал и той да мърда по малко и така разваля семерингите..но и да не е така те пак си се износват

            Коментар


            • #7
              До: ПРОБЛЕМ С ЕНДУРОТО

              Значи, изчистил съм карбуратора и гърнето, лагерите на колянов вал и семерингите са нови. А дали е нормално да е с карбуратор 28 защото мислих, че му е голям или де да знам?

              След като семерингите са сменеги как може да я сваля тая игла ?

              Забележка от Модератор:
              Обърнете сериозно внимание върху правописа си.

              Коментар


              • #8
                До: ПРОБЛЕМ С ЕНДУРОТО

                Всичко съм изчистил, карбуратора и гърнето са иделно изчистени, лагерите и семерингите са нови, а как да сваля иглата?
                Последно редактирано от Chinela; 07-12-09, 15:47. Причина: Правопис

                Коментар


                • #9
                  До: ПРОБЛЕМ С ЕНДУРОТО

                  Има различни карбуратори, но принципа за 2т е един и същ. Иглата е №12, а зегерката е №10. Трябва да преместиш зегерката в по-горно положение на иглата/там има едни каналчета по самата игла/, като по този начин иглата ще слезе по-надолу и ще пообедни сместа. Отваря се карбуратора от горе. В този случай на снимката е с винтчета, но има и други вариянти - принципа е същия. И гледай да не ти изхвърчи пружината като преместваш зегерката. След това си проверявай цвета на свеща - има отлична тема във форума за това. Ако съм прав , досега си изгърмял доста свещи. И пиши да видим.
                  Прикачени файлове
                  Стратегия за Национално оцеляване - Да си толкова прост, че никой да не иска да се занимава с теб.

                  Коментар


                  • #10
                    До: ПРОБЛЕМ С ЕНДУРОТО

                    Първоначално публикуван от ендуроо Преглед на мнение
                    Здравейте нов съм тук и ако не пиша в правилния раздел извинете ме.

                    Значи имам проблем с ендурото, пали, пуши адски много направо като димка, нищо несе вижда около мотора.
                    Много бял пушек, на свободна се форсира много, но като включа на скорост неще да върви, едва, едва от какво може да е.
                    Марката е CAGIVA W8 125 кубика е, 6 скорости 2 тактово водно охлаждане.
                    Здравей ендуроо!
                    При мен се е получавал същия ефект от некачествен бензин. Мотора на първа не щеше да отлепи. Източих калпавия бензин, налях нов и проблемите изчезнаха.

                    Коментар


                    • #11
                      До: ПРОБЛЕМ С ЕНДУРОТО

                      Изолираи помпата за маслото и омасли бензина в резервоара и пробваи,ако не спре да пуши източи маслото от картера и запали.Ако се оправи, като работи без масло в картера,значи е или от семеринга(в картера)или от гарнитурата между картерите(малко вероятно но се е случвало).Така ще разбереш от къде смуче толкова масло.От карба не ми се вярва да е,защото дори да си на смукач,дори да ти дави от ниво или игла,пак няма да пуши толкова колкото обясняваш.И да пишеш какво е станало.
                      Когато няма друг изход- използвай централния вход!

                      Коментар


                      • #12
                        До: ПРОБЛЕМ С ЕНДУРОТО

                        Еми колегата е прав, сменил съм доста свещи нещо се прецакват и не дават ток?
                        Аз го карам с бензин А-98 утре ще пробвам да сваля иглата и ще вида какво ще стане.
                        Последно редактирано от Chinela; 07-12-09, 19:48.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Проблем с 2т двигател

                          Свалих иглата пак е същото, хем аз нямам казанче за маслото, аз го мешам и сложих вместо две капачки масло една и е същото после мислех да пробвам без масло, но ме е страх да не болкира .

                          Коментар


                          • #14
                            До: Проблем с 2т двигател

                            Маслото в картера смазва само скоростите и съеденителя и нищо не пречи да го източиш за проба(както съм ти писал в горния пост).Без масло в бензина не си и помисляи да го палиш.Виж въздушния филтър,"атаките"и дай инфо .
                            Когато няма друг изход- използвай централния вход!

                            Коментар


                            • #15
                              До: Проблем с 2т двигател

                              Свиквай да гледаш не само съветите , а хората които ти ги дават. Митков ти е написал. Слушай хората дето имената са им изписани с различен от синия цвят.
                              0888932647

                              Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X