значи като му подам газ резко се чува едно глъхнене ... карах го на ремонт и там клапата карбуратор ток сичко има и просот нз от какво може да е има ли възможност от семерингите нешто ??? honda crm 125 е мотора ? буталото и сигментите са чисто нови може ли някоя идея ако некои може да каже от какво може да е щот вече си нямам на идея кво да права ?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с Honda crm 125
Свий
X
-
До: проблем с honda crm 125
Е то неможе да няма клапа,карбуратор ток. те се настройват, щом имаш глъхнене е карбуратора, като за начало си смени филтъра или най-малкото го изпери ако скоро не си го правил, после търси някой да ти настрои карбуратора а заради клапата доколкото знам неможе да глъхне както и от тока неможе да глъхне.. може да недава постоянна искра и да забие нос но не да глъхне
-
До: Проблем с Honda crm 125
Добре! Ами при движение как е? Имали т.нар. втори старт? Добре ли развърта мотора от втора предавка нататък? Айде помогни малко и ти. На място изфорсира ли към 8 - 9 000 оборота? В движение стига ли над 9 000 оборота? Казвай пък ще мислим пак.Стратегия за Национално оцеляване - Да си толкова прост, че никой да не иска да се занимава с теб.
Коментар
-
До: Проблем с Honda crm 125
Според мен или не е регулирана клапата добре - незнам модела как е със жила или по друг начин.По принцип съм забелязал, че на втора скорост и нагоре е по-плавен прехода при отваряне на клапите отколкото на първа и това трябва да става между 6500 7000 оборота. До колкото ми е известно се регулира хода на клапата, но пак казвам, че за твоя модел нямам инфо.
По-вероятно да е проблем с регулирането на карбуратора - даже на 90% съм сигурен. Става въпрос за давене на мотора при подаване рязко на газ. Ако съм на теб ще проверя дали ми затваря добре клапана от поплавъка - нали знаеш сваляш карба и го обръщаш с дъното нагоре, след това надуваш в тръбичката където е входа на бензина. Не трябва да пропуска въздух колкото и да надуваш. И другото е иглата да е на втората резка от горе надолу. Винта за въздуха на калбуратора на 2 оборота. Да няма боклуци в резервара и да запушва "пилот джета" - нали той отговаря за това мотора да не се чуди като му подадеш газ. Е тряя да тръгне!!!! Друго не се сещам - успех и пиши.Стратегия за Национално оцеляване - Да си толкова прост, че никой да не иска да се занимава с теб.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар