Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос относно YAMAHA DT 125

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос относно YAMAHA DT 125

    Привет на всички във форума.
    Имам моторчето от скоро,
    Искам да попитам няколко неща
    1. моторчето много бавно загрява; това проблем ли е? или си енормално (стрелката на температурата стои почти в началото на скалата) и мога да си държа ръката на радиатора това е след 20мин. изкачване по наклон.
    2. когато започна да му давам газ, започва да върви и да си набира нормално до около 5500 - 7000 об. след това започва да се глахене и да пуши и след като премине над 7000 об. започва да си работи и тегли добре , от какво може да се получава това ?, предложения как да го оправя? изчетох доста във форума и се насочик към YPVS но като свалих капачето, и като дам контакт си се завърта на ляво и на дясно.
    които има време и желание нека да пише
    благодаря предварително на всички отзовали се

  • #2
    До: Въпрос относно YAMAHA DT 125

    Да доуточня, годината на производство е 1999,
    ако това ще помогне с нещо.

    Коментар


    • #3
      До: Въпрос относно YAMAHA DT 125

      днес си взех нова свещ за този модел, и като свалих старата беше черна и омаслена ако това с нещо подсказва ?

      Коментар


      • #4
        До: Въпрос относно YAMAHA DT 125

        да задам и още един въпрос,
        мога ли да си направя съединителят по-мек ? и ако може как става ?

        Коментар


        • #5
          До: Въпрос относно YAMAHA DT 125

          Почистваш и пресмазваш всичко що се движи, като стиснеш ръчката. Ако не помогне , сменяш ръчката с по-дълга. Ако не помогне сменяш пружините на съединителя с по-меки. Ако не помогне , търсиш тунингов усилвател за съединител.
          0888932647

          Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

          Коментар


          • #6
            До: Въпрос относно YAMAHA DT 125

            Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
            Почистваш и пресмазваш всичко що се движи, като стиснеш ръчката. Ако не помогне , сменяш ръчката с по-дълга. Ако не помогне сменяш пружините на съединителя с по-меки. Ако не помогне , търсиш тунингов усилвател за съединител.
            Благодаря за отговора утре това ще правя ще смазвам ще чистя и вечерта ще разказвам успехи на всички.

            Коментар


            • #7
              До: Въпрос относно YAMAHA DT 125

              Привет колеги,
              та значи днес смазах жилото на съединителя и смених ръчката и стана по добре за каране
              но реших да почистя и клапата и като я свалих пипнах бутаото от страни и бе мн. надрано. това ме накара да сваля цилиндъра и буталото и като ги свалих видях че са доста надрани попитах един приател и тои ми каза че било прегрявано и след това са били смененни само сегментите или нещо от сорта ми обясни, и сащо така ми каза, че неможел да се шлайфа цилиндъра.
              Та въпроса ми е някои ако знае къде мога си купя цилиндър и бутало ?
              нека да пише
              благодаря предварително
              моторчето е ,
              YAMAHA DT125-R 1999

              Коментар


              • #8
                До: Въпрос относно YAMAHA DT 125

                Да, псоделя какво съм направил
                1. относно загряването. термостата беше заседнал от мръсотия (почистване на цялата охладителна с-ма), проблема се оправи
                2. относно глъхненето в средни обороти. Сменено бутало и сегменти, шлаиф на цилидър, почистване и настройка на клапата. почистване на карворатор и ауспух. проблема се оправи.

                Коментар


                • #9
                  До: Въпрос относно YAMAHA DT 125

                  ако може пак тук да задам един въпрос.
                  след всичко опсано по горе
                  мотора върви и работи, единственото притеснение ми е в това, че неможе да вдигне повече обороти от 8500-9000, и започва да прекъсва
                  та въпосат ми е, това нормално ли е ?

                  Коментар


                  • #10
                    До: Въпрос относно YAMAHA DT 125

                    Здравей колега,
                    Според мен най-разумното в случая е да го закараш на хората който са ти правили ремонта да го погледната пак. Всичко се случва - може да са пропуснали нещо важно. Ако ти си си правил гореописаните операции - това е друг въпрос. Прилича ми на проблеми с карбуратора, но може нещо и вклапите и кой знае още какво!
                    Най-допре при доктор, че стават гадости иначе - толкова кинти за части и накрая БУМ.
                    Успех и ни дръж в течение.
                    Стратегия за Национално оцеляване - Да си толкова прост, че никой да не иска да се занимава с теб.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Въпрос относно YAMAHA DT 125

                      благодаря за бързия отговор колега .

                      Ремонта си го правих аз, като ми помагаха
                      бях се въоражил със всички серввизни книги за модела,
                      сглобяването на мотора се осъществи пак от мен под надзора на маистор който след мен провери всичко и каза ОК и сега няма да го надуваш много.
                      от тогава съм минал око 500км, мотора си работи добре но само до тези обороти.
                      когато говорих с "маистора" и му споделих притеснениата си
                      отговорът бе " караи го така "
                      незнам дали само си внушавам, но мисля, че би трябвало да може да развива по-високи обороти.

                      п.с.
                      очаквам мнения и предложения
                      благодаря предварително

                      Коментар


                      • #12
                        До: Въпрос относно YAMAHA DT 125

                        Определено трябва повече. Така все едно нищо не караш. Моя например ходи нормално до 11 000 оборота без проблем. Пак го огледайте да не сте пропуснали нещо. Успех!
                        Стратегия за Национално оцеляване - Да си толкова прост, че никой да не иска да се занимава с теб.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Въпрос относно YAMAHA DT 125

                          Аз имам такава Yamaha ,обаче не съм я карал от доста време ,щото имам по-мощен мотор... та така по спомени знам ,че на моята червеното на оборотомера почваше от 9хил. оборота ,но си беше цедка до 11
                          Да те питам... нали си я караш с акумулатор ,щото на моята когато го сваля става куц кон ,изобщо все едно не е същият мотор... няма мощност ,не може да се изфорсира ,пък за високи да не говорим...

                          Коментар


                          • #14
                            До: Въпрос относно YAMAHA DT 125

                            Да, с акумолатор си я карам моторетката. дори като завърта клиюча се чува ка се чеква клапата, има ток в него. Багодаря за мнението

                            Коментар


                            • #15
                              До: Въпрос относно YAMAHA DT 125

                              възможно е сместа във вискоите да обеднява недостиг на гориво, варианта в случая е по голям размер главен жигльор може да опиташ първо и с повдигане на иглата, но все пак в последните 4/4 от газта влияние оказва гл.жигльор, както и съществува и друг вариант клапата да задържа и да не отваря на пълно, което да пречи мотора да се изфорсира до край ..
                              ПП Пиши какво се е оказало на практика и успех!
                              Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X