Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Suzuki RM 125 - клапа

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Suzuki RM 125 - клапа

    Поредния проблем с клапите на РМ-ите
    ха да видим сега дали ще надхитрите японците, че досега от БГ май никой не се е хвалил с такова постижение. Правят слагат и ПРАС
    Пожелавам ви успех.
    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

    Коментар


    • #32
      До: Suzuki RM 125 - клапа

      С мерак всичко се прави !
      Стига да намериш добър маистор стругар ,
      и подходящ материал .

      Коментар


      • #33
        До: Suzuki RM 125 - клапа

        Майстор стругар и подходящ материал наистина скоро след това ще трябват-ама за направа на "нова" риза.За буталце отделно.

        Коментар


        • #34
          До: Suzuki RM 125 - клапа

          Колеги, направо ме "утепахте". При положение, че е направено от човек изобщо неразбирам каква е причината да не може в БГ да се направи каквото и да е. Сигурно има нещо из въздуха дето реагира с алуминия или няква самурайска магия дето влиза в противоречие с БГ инженерната мисъл. Това в кръга на шегата, но нека не забравяме за пазарите на родната военна промишленост зад граница и БГ мотокарчетата натоварени за външни пазари. Политиката си е политика, икономическите интереси са си важни, но щом има техническа възможност - няма БГ, няма Япония, няма Австрия и т.н. /Лично мнение/. А и друго, като са толкова големи експерти в Япония - що им се чупят оригиналните клапи толкова лесно?

          Моля, ако някой знае повече за материала или нещо по-специално нека го разискваме в тази тема. За сега ще пусна малко снимки за размисъл

          П.П. Не познавам човек със счупена атака на КТМ примерно. Имам и Балканче БГ сглобка и кюта толкова години - дядо ми го търкаляше до магазина
          Прикачени файлове
          Стратегия за Национално оцеляване - Да си толкова прост, че никой да не иска да се занимава с теб.

          Коментар


          • #35
            До: Suzuki RM 125 - клапа

            Е това новото от какъв материял е изработено ?
            Месинг , бронз, мед ?

            Коментар


            • #36
              До: Suzuki RM 125 - клапа

              Алуминиева сплав. То и оригиналната клапа е такава - където е търкал сегмента се вижда. Според мен става въпрос за конструктивна грешка на сузуки. Нещо не са дооценили явно, или някъде бях чел - крос се обслужва по-често и съотвено подлежат на подмяна. Вероятно този механизъм е дал по-добри резултати при състезания ли? Не знам.
              Стратегия за Национално оцеляване - Да си толкова прост, че никой да не иска да се занимава с теб.

              Коментар


              • #37
                До: Suzuki RM 125 - клапа

                Първоначално публикуван от petpet75 Преглед на мнение
                Алуминиева сплав. То и оригиналната клапа е такава - където е търкал сегмента се вижда. Според мен става въпрос за конструктивна грешка на сузуки. Нещо не са дооценили явно, или някъде бях чел - крос се обслужва по-често и съотвено подлежат на подмяна. Вероятно този механизъм е дал по-добри резултати при състезания ли? Не знам.
                Не каза дали си доволин от майстора.
                МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ 0888984256

                Коментар


                • #38
                  До: Suzuki RM 125 - клапа

                  Първоначално публикуван от Pacharoza Преглед на мнение
                  Не каза дали си доволин от майстора.
                  Е как да не съм доволен - много кадърна работа! Благодаря ти за съдействието! Даже обмислям да дам и другата да ми направи.
                  Още един път благодаря!!!!
                  Стратегия за Национално оцеляване - Да си толкова прост, че никой да не иска да се занимава с теб.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Suzuki RM 125 - клапа

                    От алуминий ли го направи ?

                    Коментар


                    • #40
                      До: Suzuki RM 125 - клапа

                      Понеже имах време днес да поровя в нета и намерих някои отзиви за клапите на сузуки. В повечето материали се казва, че оригиналните не са добри по следните причини: Комбинират алуминия с някакъв силикон, който бързо се износвал от високите температури и движението в цилиндърчето. Като цяло клапите не издържат чак толкова дълго колкото бихме искали. След счупването те падат при буталото и създават доста проблеми.
                      За тази цел се правят разработки за увеличаване на здравината/по - устойчив алуминий/ и предотвратяване на възможността клапата да пропадне при буталото/дизайна на клапата е малко по различна/.
                      На снимката която пускам се вижда решение на проблема - "чоп" или както му казват "игла" в едната половина на клапата и каналче в другата половина където влиза "иглата". Така дори и счупена ще си виси там и няма да пропада при буталото - ако "иглата" оцелее де!
                      Поздрави.
                      Прикачени файлове
                      Стратегия за Национално оцеляване - Да си толкова прост, че никой да не иска да се занимава с теб.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Suzuki RM 125 - клапа

                        Незнам удачно ли е да споменавам, но ето как е реализирано и при някой РМХи, а предпологам и РМи, но 250 кубиковите:

                        http://p1.bikepics.com/pics/2009%5C0...93357-full.jpg

                        (снимката е голяма и затова давам само линк)

                        Самата клапа се състрои от 3 части, а не от 2 както до сега показаните и пак си има т.нар. чоп (тези болтчета в центъра на снимката).Както виждате и моята е малко изпочупена и най-вероятно и аз ще си дам тези средните пластинки за нова изработка.

                        Интересно ми е защо са от няколко части съставени, а не от една цяла примерно както на по новите?
                        Иван Маринов
                        Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
                        ЕНДУРО ВАРНА

                        Коментар


                        • #42
                          До: Suzuki RM 125 - клапа

                          Първоначално публикуван от VaHk0_ Преглед на мнение
                          ...Интересно ми е защо са от няколко части съставени, а не от една цяла примерно както на по новите?
                          За по-плавна крива на мощността.
                          Когато е една подвижната част а не две има една "дупка" в мощността някъде в средните обороти.
                          2010 CRF 250 R

                          Коментар


                          • #43
                            До: Suzuki RM 125 - клапа

                            Първо извинявайте за тъпия въпрос,но има ли значение коя година е мотора или при всички RM 125 има проблем с клапата.И ако може някой да обясни на какво се дължи този проблем понеже скоро ще взимам такъв мотор и ще ми трябва информация за него.
                            Когато хората не могат да достигнат нивото ти,започват да те плюят!
                            GSM - 0877851214

                            Коментар


                            • #44
                              До: Suzuki RM 125 - клапа

                              Моторите са много добри! Основното е почистване 1-2 пъти годишно. Другото е да се кара само с качествени масла - пълна синтетика. За мен това е ключа. Т.е. подръжка. Мисля след 2006 правят промяната в дизайна на клапите и проблемите са по-малко.
                              Иначе информация за това има във форума - само ползвай търсачката.
                              Стратегия за Национално оцеляване - Да си толкова прост, че никой да не иска да се занимава с теб.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Suzuki RM 125 - клапа

                                Първоначално публикуван от BigI2K Преглед на мнение
                                Първо извинявайте за тъпия въпрос,но има ли значение коя година е мотора или при всички RM 125 има проблем с клапата.И ако може някой да обясни на какво се дължи този проблем понеже скоро ще взимам такъв мотор и ще ми трябва информация за него.
                                Клапите до около 2005 някъде май бяха на същия принцип като и по-старите По-новите години може да са измислили някакъв по-здрав материал за отстраняването на този "Проблем" Това обаче според мен никакъв недостатък не е на тези мотори и не бих го нарекъл хроничен проблем на рм-ите. Просто при липса на поддръжка така се получава. Просто на този мотор това му е специфично и не всеки знае, че трябва да се прави профилактика по-често Взимай смело такъв мотор, гледай да е поддържан и каран с хубаво масло, поддържай си го и ти и ще те слуша И не забравяй поне веднъж годишно да ги сваляш и почистваш хубаво. Най-добре е като се сменя буталото( което се прави на всеки 7-8 литра масло да кажем, или горе долу един сезон) да се почистват и клапите . И не забравяйте, че няма лош мотор, ако се грижите както трябва за него

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X