Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мазане на 2т двигател ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Смазване на 2т двигателя?

    Първоначално публикуван от casamica Преглед на мнение
    Ми нали казват,че не трябва да се спуска на скорост?Има ли значение на коя?
    Има,но не е в скоростите,а в това колко бързо се върти двигателя,колкото по голяма скорост,толкова по бавно - тоест повече пробег до блокиране,повече паузи между стискането на съединителя за припомпване

    Коментар


    • #17
      До: Смазване на 2т двигателя?

      Първоначално публикуван от venci135 Преглед на мнение
      Имам същия проблем с нацелването на неутралната скорост и така веднъж доста време го държах без да се смазва и ми блокира двигателя.
      Ужас...определно разбрах метода на каране при двутактовите машини....

      Коментар


      • #18
        До: Мазане на 2т двигател ?

        тези челъми са по скоро при кросовите модели и то по малките кубици и то като ги карате на ендуро..за ендуро модел и да го спуснете на скорост за кратко и особенно ако не е на високи обороти няма да е проблем..вече ако е с километри.... но пък чак да блокира едва ли

        ..освен това може да си го нагласите ..да поддържа празен ход с малко по високи обороти ..тоест шибъра да не затваря съвсем докрай..има си винт т-нар за идле спеед и тогава дори и на върната газ подава по малко смес

        на практика новите ендура 250 и 300 че дори и 200 реално нямат такъв проблем особенно ако си слагате и маслото по 25-30мл на литър

        Коментар


        • #19
          До: Мазане на 2т двигател ?

          Двутактовият двигател има специфично смезване.Самият той се смазва от горивото в което е прибавено едно определено количество масло.Това количество се определя от качеството на маслото и двигателя на мотоциклета.
          Разбира се ,че при спускане на двутактов двигател винаги трябва да е в неутрално положение скоростния лост-демек на изключена предавка.Ще дам пример при смесването на бензина е маслото в един резервуар,а не с помпа.При спускана на даден наклон всеки инстинктивно връща газта,с това се намалява горивото,а от там и маслото в двигателя.Когато празните обороти на двигателя са 2000,а ние го принуждаваме да работи на 5000 се появява един много вреден ефект -изсушаване на двигателя.Това явление е много вредно за двигателя.Ето защо не е препоръчително да се спира с двутактов двигател.
          Друго при карането на двутактовия е че постоянно трябва да е в обороти,а те трябва да са средните за двигателя,в никакъв случай много ниски или много високи.При ниски обороти се разбива коляновия вал заради специвиката на работа на тези двигатели,които са много по-уравновесени на средни и високи обороти.Да не кажа,че на двутактовия му е по-добре да работи на максимални от колкото на празни обороти.
          Също е хубаво при карането на такъв двигател да не се кара на едни обороти продължително време,тъй като пак това се отразява отрицателно за смазването на двигателя.При високи предавки ,3-та,4-та,5-та ,е хубаво да се подава рязко пълна газ за да влезе по-голямо количество бензин ,а от там и смазочно масло.
          За сега толкоз,който иска нека да попита нещо.
          Поздрави!

          Коментар


          • #20
            До: Мазане на 2т двигател ?

            Първоначално публикуван от casamica Преглед на мнение
            Чета,че при двутактовите мотори не е желателно да се кара мотора без газ(спускане,засилване и връщане на газта на скорост)?Нямало смазване на частите в двигателя.Имам Kawasaki KX 250,но все още ми е трудно да целя свободна особено с висока скорост.Кажете вярни ли са тези твърдения и какъв е най-добрия вариант за смазване?
            Колега ако мотора ти е с принудително мазане тоест маслена помпа няма проблем .Аз лично съм ремонтирал един двигател с такова мазане и видях че помпата е със задвижване от коляновия вал така че дори да се спуска и да е на високи обороти помпата също прави високи обороти и праща повече масло а жилото ,което е на помпата и е свързано с жилото на газта е за да променя диаметъра през който маслото влиза в картера. Като подадеш газ в същото време се разширява и отвора за приток на масло а с вдигането на оборотите се увеличава и подаваното масло заради повишените обороти на помпата.
            Освен това има и възможност за регулиране на подаваното масло чрез променяне дължината на жилото.
            Има един проблем при този вид смазване и той е че ако не се кара с масло с подходящ вискозитет тоест по гъсто маслото по трудно минава през филтъра и се намаля количеството което отива в помпата ,което води до други последствия износване на помпата блокиране на двигателя и т.н.
            На повечето модели този филтър е съвсем миниатюрен даже по скоро е нещо като цедка и е разположен на изхода на масления резервоар или в самия мъркуч към помпата.
            Опасно е карането на ДВГ на които маслото се слага в бензина. Те хората затова са и измислили на Вартбург и Трабант автоматично изключване от скорост при отнемане на газта най-вече че са автомобили и се налага да се спускат по-често.
            Dimitar Dyakov

            Коментар


            • #21
              До: Мазане на 2т двигател ?

              Мотора е чист крос и помпа не виждам,смесвам го с бензина маслото?Колега ludau,дай скайп да питам

              Коментар


              • #22
                До: Мазане на 2т двигател ?

                Първоначално публикуван от casamica Преглед на мнение
                Колега ludau,дай скайп да питам
                Скайпът ми е : razorrazor75, но по-добре да ме питаш на лични съобщения,защото в скайп почти не влизам-имам го ей така,колкото за бройка.
                Поздрави!

                Коментар


                • #23
                  От: Мазане на 2т двигател ?

                  здравеите колеги имамкавазаки ар 50 може лидасе кара спредварително направен бензин тъикато моторчето ес разделно мазане

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X