Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мазане на 2т двигател ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Мазане на 2т двигател ?

    Чета,че при двутактовите мотори не е желателно да се кара мотора без газ(спускане,засилване и връщане на газта на скорост)?Нямало смазване на частите в двигателя.Имам Kawasaki KX 250,но все още ми е трудно да целя свободна особено с висока скорост.Кажете вярни ли са тези твърдения и какъв е най-добрия вариант за смазване?

  • #2
    До: Смазване на двигателя?

    Не ти трябва да търсиш свободна.Просто стискаи съединителя и го изфорсираи на съединител примерно.Или след по продължително спускане така на съединител казват, че зацапвал свеща и така като го изфорсираш поизчиства.
    Иван Маринов
    Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
    ЕНДУРО ВАРНА

    Коментар


    • #3
      До: Смазване на двигателя?

      А ако мотора е с разделно мазане,тоест маслото е в онделно резервоарче а не в бензина,тогава как става смазването ?

      Коментар


      • #4
        До: Смазване на двигателя?

        Ами на моя мотор (сузуки РМХ 250) помпичката за маслото се задвижваше и от зъбчатка от двигателя и от жило от газта.Жилото на газта се раздвояваше и единия край отиваше в карбуратора, а другия в помпичката.Зъбчатката ако не се лъжа беше зацепена с тази на водната помпа, не помня точно.Сигурно за компенсация при високи обороти и малко газ се е задвижвала от зъбчатката.Нещо такова ще да е.
        Иван Маринов
        Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
        ЕНДУРО ВАРНА

        Коментар


        • #5
          До: Смазване на двигателя?

          Предполагам е измислено някак по умно че да вкарва масло в двигателя без нужда от подаване на газ ? Някой по-компетентен трябва да се изкаже

          Коментар


          • #6
            До: Смазване на двигателя?

            Не знам как е замислено, но съм бил свидетел как след едно не-чак–толкова продължително спускане на скорост, едно 2т така беше зацапало свещта, че в продължение на половин час не можа да запали, и се наложи да го изтеглят до вкъщи
            Ако смесваш маслото с бензина, единственият начин това да не се случи, е да избягваш да спускаш на скорост, и да „продухваш“... Както и да не прекаляваш с маслото в сместа (както беше в горният случай).

            Коментар


            • #7
              До: Смазване на двигателя?

              При райдърите на 2Т се изграждат навици,дори и 4Т да карам пак при спускане ще стискам съединителя и форсирам по малко,много трудно ще се отуча от това,дори при завой стискам съединителя инстинктивно ..

              Коментар


              • #8
                До: Смазване на двигателя?

                Няма никакво значение как се задвижва помпата. Тя вкарва масло преди смесообразуването, т.е. преди дросела
                А дори да е и след това, вие с газта като затворите дросела се спира въздушния поток, т.е. няма сила която да вкара маслото към буталото.

                Не спускайте на скорост!
                Не карайте по шосе продължително на пълна газ - изсушава!
                2т, особено кросовите машини, искат постоянно припомпване на газта, те са си създадени за трасе където този тип каране си е нормалната им експлоатация.

                Коментар


                • #9
                  До: Смазване на двигателя?

                  Значи като се спуска да е на свободна или на съединител,а при равен участък да се припомпва газта периодично?

                  Коментар


                  • #10
                    До: Смазване на 2т двигателя?

                    Аз като спускам изключвам от скорост и постоянно му "припомпвам газта" До сега не съм имал проблем със свещта.
                    2 stroke power

                    Коментар


                    • #11
                      До: Смазване на 2т двигателя?

                      Да. 2Т се кара постоянно с насечена газ " та та таа тааааааааа" и пак- все едно се караш на някой със звука на мотора и гледаш тия подавания да ти съвпадат с терена и да се изтрелваш напред с всяко. Държиш само на високи обороти- щракаш скоростите, за да си винаги на взрива на мощността и със съединителя припомпваш, за още мощност или го отделяш, за да дозираш колко мощност да отива към задната гума без да губиш високите обороти. И е постоянна игра с пръстите. Караш го ту да се изфорсира, за да се продухва и да звънти, ту му сваляш оборотите да се намаже с масло. Не трябва да има равна газ както при 4Т - там е дррррррррр щрак дрррррррррр - скука

                      Коментар


                      • #12
                        До: Смазване на 2т двигателя?

                        Изключването от скорост аз съм го изключил като вариант освен ако не съм вече крайно уморен и целта ми е да се прибера просто.Иначе си спускам на съединител на някоя си там скорост според скороста ми на придвижване и така във всеки момент при нужда да мога да се изстрелям напред (надолу) или да олекотя предницата с газ за да мина някое препятствие или нещо такова.Като цяло избягвам да карам на свободна.Ясен и Жоро добре са го обяснили.
                        Иван Маринов
                        Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
                        ЕНДУРО ВАРНА

                        Коментар


                        • #13
                          До: Смазване на 2т двигателя?

                          От скоро време практикувам нещо друго при спускане,например ако до сега съм карал на 3-та то при спускането включвам 4-та,5та и или 6та така че двигателя да върти съвсем лекичко
                          и пак на често съединител и припомпвам за смазване,но е доста по неуморително отколкото постоянно да стискаш съединителя,колкото и мек да е (моя е хидравличен и пак ми се схваща ръката след определено време) ..

                          Коментар


                          • #14
                            До: Смазване на 2т двигателя?

                            [QUOTE=casamica;825457]Чета,че при двутактовите мотори не е желателно да се кара мотора без газ(спускане,засилване и връщане на газта на скорост)?Нямало смазване на частите в двигателя.Имам Kawasaki KX 250,но все още ми е трудно да целя свободна особено с висока скорост.Кажете вярни ли са тези твърдения и какъв е най-добрия вариант за смазване?[/QUOT
                            Имам същия проблем с нацелването на неутралната скорост и така веднъж доста време го държах без да се смазва и ми блокира двигателя.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Смазване на 2т двигателя?

                              Ми нали казват,че не трябва да се спуска на скорост?Има ли значение на коя?Иначе ми стана ясно...то затова кросовите мотори се обслужват по-четсо....от това ръчкане

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X