Чета,че при двутактовите мотори не е желателно да се кара мотора без газ(спускане,засилване и връщане на газта на скорост)?Нямало смазване на частите в двигателя.Имам Kawasaki KX 250,но все още ми е трудно да целя свободна особено с висока скорост.Кажете вярни ли са тези твърдения и какъв е най-добрия вариант за смазване?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Мазане на 2т двигател ?
Свий
X
-
До: Смазване на двигателя?
Не ти трябва да търсиш свободна.Просто стискаи съединителя и го изфорсираи на съединител примерно.Или след по продължително спускане така на съединител казват, че зацапвал свеща и така като го изфорсираш поизчиства.Иван Маринов
Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
ЕНДУРО ВАРНА
-
До: Смазване на двигателя?
Ами на моя мотор (сузуки РМХ 250) помпичката за маслото се задвижваше и от зъбчатка от двигателя и от жило от газта.Жилото на газта се раздвояваше и единия край отиваше в карбуратора, а другия в помпичката.Зъбчатката ако не се лъжа беше зацепена с тази на водната помпа, не помня точно.Сигурно за компенсация при високи обороти и малко газ се е задвижвала от зъбчатката.Нещо такова ще да е.Иван Маринов
Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
ЕНДУРО ВАРНА
Коментар
-
До: Смазване на двигателя?
Не знам как е замислено, но съм бил свидетел как след едно не-чак–толкова продължително спускане на скорост, едно 2т така беше зацапало свещта, че в продължение на половин час не можа да запали, и се наложи да го изтеглят до вкъщи
Ако смесваш маслото с бензина, единственият начин това да не се случи, е да избягваш да спускаш на скорост, и да „продухваш“... Както и да не прекаляваш с маслото в сместа (както беше в горният случай).
Коментар
-
До: Смазване на двигателя?
Няма никакво значение как се задвижва помпата. Тя вкарва масло преди смесообразуването, т.е. преди дросела
А дори да е и след това, вие с газта като затворите дросела се спира въздушния поток, т.е. няма сила която да вкара маслото към буталото.
Не спускайте на скорост!
Не карайте по шосе продължително на пълна газ - изсушава!
2т, особено кросовите машини, искат постоянно припомпване на газта, те са си създадени за трасе където този тип каране си е нормалната им експлоатация.
Коментар
-
До: Смазване на 2т двигателя?
Да. 2Т се кара постоянно с насечена газ " та та таа тааааааааа" и пак- все едно се караш на някой със звука на мотора и гледаш тия подавания да ти съвпадат с терена и да се изтрелваш напред с всяко. Държиш само на високи обороти- щракаш скоростите, за да си винаги на взрива на мощността и със съединителя припомпваш, за още мощност или го отделяш, за да дозираш колко мощност да отива към задната гума без да губиш високите обороти. И е постоянна игра с пръстите. Караш го ту да се изфорсира, за да се продухва и да звънти, ту му сваляш оборотите да се намаже с масло. Не трябва да има равна газ както при 4Т - там е дррррррррр щрак дрррррррррр - скука
Коментар
-
До: Смазване на 2т двигателя?
Изключването от скорост аз съм го изключил като вариант освен ако не съм вече крайно уморен и целта ми е да се прибера просто.Иначе си спускам на съединител на някоя си там скорост според скороста ми на придвижване и така във всеки момент при нужда да мога да се изстрелям напред (надолу) или да олекотя предницата с газ за да мина някое препятствие или нещо такова.Като цяло избягвам да карам на свободна.Ясен и Жоро добре са го обяснили.Иван Маринов
Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
ЕНДУРО ВАРНА
Коментар
-
До: Смазване на 2т двигателя?
От скоро време практикувам нещо друго при спускане,например ако до сега съм карал на 3-та то при спускането включвам 4-та,5та и или 6та така че двигателя да върти съвсем лекичко
и пак на често съединител и припомпвам за смазване,но е доста по неуморително отколкото постоянно да стискаш съединителя,колкото и мек да е (моя е хидравличен и пак ми се схваща ръката след определено време) ..
Коментар
-
До: Смазване на 2т двигателя?
[QUOTE=casamica;825457]Чета,че при двутактовите мотори не е желателно да се кара мотора без газ(спускане,засилване и връщане на газта на скорост)?Нямало смазване на частите в двигателя.Имам Kawasaki KX 250,но все още ми е трудно да целя свободна особено с висока скорост.Кажете вярни ли са тези твърдения и какъв е най-добрия вариант за смазване?[/QUOT
Имам същия проблем с нацелването на неутралната скорост и така веднъж доста време го държах без да се смазва и ми блокира двигателя.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар